Mistä ihmeestä eronnut mies saa seksiä?
Tuntuu että kaikki ikään katsomatta ovat kovinkin seksuaalisesti aktiivisia heti kun avioliitto karahtaa karille tai elämässä on muuten huolettomampi, vapaampi kausi. Mä en ole koskaan oikein hiffannut, miten aikuiset ihmiset uusia kumppaneita löytävät, tyyliin jopa viikottain?! Jossain teini-iässä ehkä joo, sellasille jotka dokaavat bileissä paljon ja ovat rohkeita, mutta me aikuiset?
-Baarissa? Äh, en ole vuosikausiin käynyt enää missään baareissa tai yökerhoissa, enkä tietäisi miten sellaisissa ollaan enkä etenkään miten jotain naisia siellä lähestytään. Luvassa olisi aivan liikaa tuhlattuja iltoja ja öitä, haaskattua rahaa, pettymyksiä ja rukkasia, "en kuulu tänne" -tunnetta eikä todennäköisesti yhtäkään onnistumista. On vain niin vaikea uskoa, että minun ikäluokkani kivat, fiksut naiset hilluvat baareissa valmiina lähtemään miehen matkaan jos vähän kivoja juttelee ja hyvältä tuoksuu.
-Netissä? Joo, naisen on varmaan erittäin helppo siellä löytää seksiseuraa, ei tartte kuin vähän vihjata kaksimielisesti niin boxissa on ekan tunnin sisällä 179 viestiä. Olisin yksi niistä, säälittävä vonkaaja säälittävien vonkaajien laumassa, enkä mä ole sellainen muutenkaan.
-Nk. "tavallisessa elämässä"? Kuten vaikka kauppareissulla tai kaverin kavereiden kautta. Joo, ehkä, jos olisi sellainen että nähdessään miellyttävän näköisen naisen sitä vaan menee juttelemaan hyvääpäivääkirvesvartta ja hurmaamaan charmillaan. Sellainen käytös olisi todella monelle naiselle epämiellyttävää, jopa pelottavaa, joten minä en ala jututtamaan tuntemattomia tosta vaan. Kaverin kavereiden kautta jossain illanvietoissa joita on ehkä yks per vuosi voisi jotain löytyäkin, mutta kaikki se on aivan liian monen sattuman ja monivaiheisen tapahtumaketjun tulosta, ettei sen varaan voi laskea mitään.
-Maksullisia? En koe ajatusta miellyttävänä, en ole pelkän mekaanisen jyystön tarpeessa.
Ylläolevat saattavat vaikuttaa tekosyiltä, mutta keski-ikäistyvän miehen on hyvin vaikea ruveta elämään taas kuin 18-vuotias, teeskennellen olevansa joku ihan muu.
Esimerkkejä siitä, miten joku satunnainen kumppani löytyi, otetaan mieluusti vastaan.
Niin siis kaverin puolesta kysyn.
Kyllä Tinder on oikein toimien erittäin hyvä apuväline varsinkin maaseudulla, mutta älä mene siihen lankaan, etteikö asiat olisi sinun panostuksesta sielläkään kiinni. Niin kuin missään muuallakaan.
Panosta profiiliin edes vähän alusta. Joo siellä on muitakin kilpailijoita, mutta ei kovin paljoa vaadi, että erotut sieltä - ollen silti ihan oma itsesi. Tee aloitteita ja ole ennakkoluuloton. Äläkä ainakaan ota hommaa liian vakavasti, jos on haussa hauskanpitoa!
Puhu suoraan, mutta kunnioittaen kuitenkin keskustelukumppania. Nykynaiset kyllä osaa hakea pelkkää yhden illan seuraakin, mutta sitä ei tarvitse alleviivata kolmessa ekassa lauseessa. Kukaan ei harrasta seksiä kumppanin kanssa, jonka kanssa ei juttu luista muutenkin.
Eronnut M40