Mistä ihmeestä eronnut mies saa seksiä?
Tuntuu että kaikki ikään katsomatta ovat kovinkin seksuaalisesti aktiivisia heti kun avioliitto karahtaa karille tai elämässä on muuten huolettomampi, vapaampi kausi. Mä en ole koskaan oikein hiffannut, miten aikuiset ihmiset uusia kumppaneita löytävät, tyyliin jopa viikottain?! Jossain teini-iässä ehkä joo, sellasille jotka dokaavat bileissä paljon ja ovat rohkeita, mutta me aikuiset?
-Baarissa? Äh, en ole vuosikausiin käynyt enää missään baareissa tai yökerhoissa, enkä tietäisi miten sellaisissa ollaan enkä etenkään miten jotain naisia siellä lähestytään. Luvassa olisi aivan liikaa tuhlattuja iltoja ja öitä, haaskattua rahaa, pettymyksiä ja rukkasia, "en kuulu tänne" -tunnetta eikä todennäköisesti yhtäkään onnistumista. On vain niin vaikea uskoa, että minun ikäluokkani kivat, fiksut naiset hilluvat baareissa valmiina lähtemään miehen matkaan jos vähän kivoja juttelee ja hyvältä tuoksuu.
-Netissä? Joo, naisen on varmaan erittäin helppo siellä löytää seksiseuraa, ei tartte kuin vähän vihjata kaksimielisesti niin boxissa on ekan tunnin sisällä 179 viestiä. Olisin yksi niistä, säälittävä vonkaaja säälittävien vonkaajien laumassa, enkä mä ole sellainen muutenkaan.
-Nk. "tavallisessa elämässä"? Kuten vaikka kauppareissulla tai kaverin kavereiden kautta. Joo, ehkä, jos olisi sellainen että nähdessään miellyttävän näköisen naisen sitä vaan menee juttelemaan hyvääpäivääkirvesvartta ja hurmaamaan charmillaan. Sellainen käytös olisi todella monelle naiselle epämiellyttävää, jopa pelottavaa, joten minä en ala jututtamaan tuntemattomia tosta vaan. Kaverin kavereiden kautta jossain illanvietoissa joita on ehkä yks per vuosi voisi jotain löytyäkin, mutta kaikki se on aivan liian monen sattuman ja monivaiheisen tapahtumaketjun tulosta, ettei sen varaan voi laskea mitään.
-Maksullisia? En koe ajatusta miellyttävänä, en ole pelkän mekaanisen jyystön tarpeessa.
Ylläolevat saattavat vaikuttaa tekosyiltä, mutta keski-ikäistyvän miehen on hyvin vaikea ruveta elämään taas kuin 18-vuotias, teeskennellen olevansa joku ihan muu.
Esimerkkejä siitä, miten joku satunnainen kumppani löytyi, otetaan mieluusti vastaan.
Niin siis kaverin puolesta kysyn.
Kommentit (41)
Seksin vonkaaminen pitäisi kriminalisoida.
Vierailija kirjoitti:
Bronttosaurus kirjoitti:
Joo, ehkä, jos olisi sellainen että nähdessään miellyttävän näköisen naisen sitä vaan menee juttelemaan hääpäivääkirvesvartta ja hurmaamaan charmillaan.
Luin sen noin :D
Seksin haluaminen on ällöä. Ihmisiin tutustuminen on ok.
Täh?
Tinderissä suhde on 150 miestä 1 nainen, lavoilla 1 mies ja 3 naista. Kummassa paremmin?
Asenna puhelimeen Tinder.
-tee kunnon profiili ja ota itsestäsi muutama hyvä kuva joko itse, tai ammattilaisen toimesta
- haku alueeksi laita 500km
- pyyhi jokainen vastaan tuleva profiili oikealle jaa "super tykkäyksiä parhaille"
- matkusta tarvittaessa pilden perässä kauemmaskin.
- ala panemaan
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä suhde on 150 miestä 1 nainen, lavoilla 1 mies ja 3 naista. Kummassa paremmin?
Kerropa ihan ensin mistä taikahatusta sä nuo sukupuolijakaumat repäisit.
Että ihan " kysyn kaverin puolesta vaan" ?
Just'joo...
Toi oli se paras kohta tossa, heh, heh....
Vähän niinkuin murrosikäiset pojat
(kun eivät ite ilkeä)
kysyvät siellä neuvoa.
" En siis minä, vaan ihan vaan 'yks' kaveri vaan', kun kysy... "
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Aika kauan yritin ja tulin siihen lopputulokseen, että on parempi käyttää etsimisaika ylitöihin ja käydä maksullisissa
Sama täällä. Nyt reilut 3 vuotta mennyt eron jälkeen ilman seksiä. Normaalissa arjessa naiset eivät vilkaisekaan ja Tinderistä ja vastaavista lähinnä pari tapaamista ja paljon viestien naputtelua ilman mitään sen kummempaa tulosta. Naisilla on ilmeisesti niin paljon tarjontaa seksinnälkäisistä miehistä ja vähän tekemistä, että voivat ihan ajankulukseen pyöritellä noita deittailusovelluksia.
Maksullisia minäkin olen vakavasti alkanut miettiä. Vielä ei ole luonto antanut periksi, mutta kyllä minullakin on oikeus läheisyyteen ja seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä, jos ei ulkonäössä ole vikaa, etkä ole liian ronkeli.
Heti ekana iltana? En halua mitään sosiaalista kiemurtelua vaan _pildeä_!
Kyllä, jos pelaat korttisi oikein.
Kuten sanottua: ei peliä - pildeä!
Nainen sanoisi just päin vastoin, ellei ole lebso
Vierailija kirjoitti:
Bronttosaurus kirjoitti:
Joo, ehkä, jos olisi sellainen että nähdessään miellyttävän näköisen naisen sitä vaan menee juttelemaan hääpäivääkirvesvartta ja hurmaamaan charmillaan.
Autio olisi tämä maapallo, jos seksiä ei kukaan haluaisi. Kyllä se on elämän perusedellytys.
No, ne joilla on tämä hirveän vilkas seksielämä ei ole kamalasti väliä mitä panee, kunhan panee. Ns. ”reikä ku reikä/muna kuin muna”-logiikka voittaa tässä. Hyvällä tuurilla välillä saa jotain muka-tasokkaampaa.
Suosittelen omaa kättä siihen asti, että löytyy joku itselle hyvä vakikumppani (joko seksiin tai parisuhteeksi).
Kertokaas nyt miten se menee sit? Tuntemattoman kans mentäis vaan muhinoimaan intiimisti tuosta vaan vai? Ihan hirveen vaikee käsittää mulle. Ite monta vuotta jo ilman, kun mies jätti.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt miten se menee sit? Tuntemattoman kans mentäis vaan muhinoimaan intiimisti tuosta vaan vai? Ihan hirveen vaikee käsittää mulle. Ite monta vuotta jo ilman, kun mies jätti.
Niin se toisille menee, kaikki ei tarvi siihen tunteita.
Thaimaan reissu, ulkomaalaiset maksulliset täällä suomessa (mansku, sörnäisten metroasema, netti) tai tyytyminen todella rumiin ja kauheisiin pubiruusuihin. Niin se menee kaveripiirissäni.
Tai sitten voit värjätä hiukset mustiksi, laittaa tekorusketusta ja ruveta puhumaan enkkuu feikkiaksentilla. Yhdelle lihavalle ulkkarikaverille naiset tulivat suoraan ehdottelemaan seksiä kun se lähti pikkukylään. Stadin yöelämässä ja tinderissäkin sillä on hyvin vientä.
Itse juuri tyrmäsit kaikki lähestymispaikat ja -tavat, eli ei mistään ilmeisesti.
Muuten te, jotka käytätte maksullisia: minulle se olisi kynnyskysymys.
Olen löytänyt esim Iskurista seksiseuraa itse. Ihan siis seksitreffejä ilman mitään parisuhdetta. N50
Suosittelen sw:n gfe tyttöjä ainakin siihen asti kunnes löytyy muuta :) Minulla on useampi eronnut mies asiakkaana, eikä gfe todellakaan ole mikään kylmä mekaaninen suoritus niinkuin täällä kuvailtiin. Me ollaan käyty ravintolassa, leffassa ja muutenkin ihan vaan hengailtu, juteltu ja läheisyys on se juttu seksin lisäksi.
N20
En koskaan seurustelisi, tai edes panisi, miehen kanssa, joka on ostanut seksiä. Se kannattaa ottaa huomioon. En usko olevani ainoa nainen joka ajattelee näin. N
Tinderistä! Mutta ole asiallinen ja tee hyvä profiili. Hyvät kuvat ja teksti. Juu juu! Hyvät kuvat voi saada vaikka et olisi kovin komea. Varmasti löytyy naisia joita sinäkin mielytät.
Minua ei ole kukaan nainen ikinä lähestynyt isku aikeissa netin ulkopuolella, mutta niin vaan on ollut hyvä menestys erillaisilla treffipalstoilla.
M42
No uusi parisuhde tuo automaattisesti mukanaan seksiä. Aina se parempi on kuin maksulliset ja irtosuhteet tai jotku hiton kaveripanot jotka ei yleensä toimi kauaa.
Ihan normaali elämä tuo vastaan uusia suhteita. Itse erosin alkuvuonna ja syynä oli että muija petti. Mainitsen asian sen takia että siitä tuli vielä päälle riittämättömyyden tunne, itsetunnon romahdus ja yleensäkin ajatus etten kelpaa kenellekään koska oma kumppanikin teki noin.
Mut niin se vaan ajan kanssa suttaantuu. Mä olen aina ajatellu että kun ei etsi, niin löytää. Jotain nettiprofiileja mullaki oli muutama kuukausi eron jälkeen mutta niistä tuli vain tyhmä olo. Niin teennäistä ja kaikki oli aivan jotain muuta kuin kuvissa ja mitä viesteistä ensin ymmärsi. Lopetin etsimisen ja olin lisää itsekseni. Suosittelen koska paha olo näkyy ulos. Mutta niin myös hyvä olo kunhan siihen pisteeseen pääsee. Sitten kiinnittää naisetkin huomionsa.
Ja kuinka ollakaan ihan "normielämässä" tuli vastaan aivan ihana nainen jonka kanssa nyt tapaillaan ahkerasti. Emme tunteneet ennen mutta ollaan oltu tekemisissä silloin tällöin. Kysyin vain kerran ihan muuten vaan että mitä kuuluu. Siitä se lähti. Jutut synkkasi.
Ja seksiä on, paljon :)
Terve!
Olen eronnut 53v. Pidän huolta itsestäni ja ulkonäöstäni sekä yritän olla ystävällinen ja puhelias. Olen eroamiseni jälkeen (5v. sitten) saanut seksiä n. 20 naiselta - useilta jopa useita kertoja. Tärkeintä minusta on kertoa tai antaa naisen ymmärtää halukkuutesi seksiin ja mukavaan yhdessäoloon ja vaikka parisuhteeseen jos oikein hyvin mätsää.
Naista olen saanut kaupan kassajonosta, nettideiteiltä, olutravintolasta, discosta...yms. Tärkein ohjeeni on, että katsot ja vertailet naisten kasvoja, koska silmistä ja sopivasta flirtistä voit päätellä löytäneesi mahdollisen parittelukumppanin. Hienointa on, jos et heti lannistu, vaan tutkit miten teet vaikutuksen varmimmin....naisia löytyy joka "lähtöön".
Ulkonäöllä on merkitystä kaikkialla....pidä huolta, että olet parittelukuntoisen oloinen !
Univelkaa syntyy myös, koska naaraan perään pitää rientää lannistumatta. Kunnon panohalut saattaa poistaa työhalut !! Tsemppiä radalle !