Minkä vanhan sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Enkeli maantiellä? Lemmenlaiva? Dallas tai Dynastia? Bonanza?
Mulle kelpaisi lemmenlaiva ja Dynastia.
Kommentit (232)
- Aaveita ja kummituksia
- Tripodien aika
- alkuperäinen V
- Näkemiin vaan, muru
- Niin sanottu elämäni
- In the Twilight Zone tms.
- Nightmare Cafe
- Enkelin kosketus
- Pony Express
- Byrds of Paradise / Paratiisilinnut
- Angel (Buffyn sisarsarja)
- Babylon 5
- Dollhouse (en muista oliko tälle suom. nimi)
- Blacklist - uusia jaksoja, mutta paremman puutteessa uusinnatkin menee
- Flash Forwardiin ei koskaan tullut toista kautta...
Yksi ohjelma lapsuudesta on jäänyt vaivaamaan mieltä. En tiedä nimeä, mutta mulla on sellainen käsitys, että se oli sarja. Ihan kuin olisin nähnyt yhden tai kaksi jaksoa. En muista siitä paljon mitään, mutta olin haltioissani. Siinä oli jotain mystistä, ilmeisesti sisarukset jotka ei kai tunteneet toisiaan. Kummallakin oli sormus, jossa puolikas jin-jang-kuvio. Kun he yhdistivät sormukset, tapahtui jotain. Haluaisin tietää, mikä ohjelma oli kyseessä ja mielellään nähdä uusiksi. Varmaan jostain 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Lovejoy
Iki-ihana Ian Mc Shane. Tässä häneltä se paras: Humiseva Harju. Sen kun vielä näkisi, niin onneni olisi täydellinen. Monta versiota ko. klassikosta nähnyt, ei tämän veroista. Vei ja särki sydämeni muutama vuosikymmen sitten :)).
Voi mä tietäisin muutaman. En edes katso tv:tä nykyään mutta jos nämä tulisi niin varmasti katsoisin:
Bill Cosby Show
Kuka pelkää pimeää?-nuortensarja alusta asti
Falcon Crest
Niin sanottu elämäni
+Se yksi nuorten-/lastensarja, jossa oli tyttö, jolla kasvoissa muistaakseni kolme tähteä jossain ohimolla... "Tyttö tulevaisuudesta"!
Voi kun nämä saisi takaisin, olisi niin hienoa katsoa uudestaan!
Itse tykkäsin jo lapsena katsoa Itse valtiaat sarjaa, joka tuli aina uutisten jälkeen. Saisi nykyeduskunnastakin varmaan hyvän sarjan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Hei eiks kukaan muista saksalaista poliisisarjaa Derrick. Tyylikäs herrasmies.
Muistetaan, hyvä. Itsellä odottaa katsomista boxi Derrickejä, eli olen säästänyt "pahan päivän varalle". Ei ole vielä sitä päivää tullut.
Vierailija kirjoitti:
Prisoner, vanha sarja jossa mies joutuu vangiksi oudolle saarelle kummallisten ihmisten pariin.
Oliko tää sellainen, jossa ihmisten nimien tilalla on numerot ja koko paikka on ihan outo ja jotenkin oudosti se tyyppi on joutunut sinne? Ja oliko tästä uudempi versio joku Asukas (nro)? Vai sekoitanko kaksi eri sarjaa? No anyway, haluan nähdä molemmat uusiksi! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä mkä sarja kyseessä, mutta n.18v sitten katselin sitä kun oli viimeisilläni raskaana. Sarja tuli aamuisin aamutvn jälkeen heti klo 9 tai jotain. sarjassa sankaritar oli muistaakseni opettajatar jossain "kanadan" metsässä ja mies poissa kaukana töiden takia (metsuri?) Sankaritar sitten esim. synnytti ihan yksin...
Sarja oli hyvä ja kiinnosti, kun tosiaan oli itsekin viimeisilläni. No omakin synyttys tulis sitten ja vauva vei kaiken ajan, loppuratkaisu jäi näkemättä...
Nyt olis jo taas aikaa... niin ne lapset kasvaa...ja muistot koko sarjasta hatarat niinkuin huomaatte. Vosin siis haluta tämän sarjan takasin, tosin en muista nimeä. Muistaako joku?
Emilie ja Emilien tytär? Ei oo kauaa kun katsoin ne yle areenalta putkeen.
Kiitos kaikille, jotka hatarasta selostuksestani tunnistivat sarjan. Onkohan vielä areenassa, pitääkin tarkistaa.
Montalbano-elokuvasarja (kaikki jaksot)
Nuori Montalbano
Uusi Sherlock (kaikki jaksot)
DaVinci-koodi (kerran viikossa eikä joka yö kaikki jaksot sekaisin)
Vierailija kirjoitti:
Montalbano-elokuvasarja (kaikki jaksot)
Nuori Montalbano
Uusi Sherlock (kaikki jaksot)
DaVinci-koodi (kerran viikossa eikä joka yö kaikki jaksot sekaisin)
Eiku ei se ollu DV-koodi... Mikä sen sarjan nimi oli?
Rosvo Rudolf, Taikuri Savinen...
Safiiri ja teräs. Lapsena oli ihan huippu, vaikka olikin pelottava :D
Jo aiemmin mainitut Kuningaskuluttaja, Kotikatu ja Peukaloisen Retket, joiden lisäksi Sydämen asialla ja lastenohjelma Richard Scarryn Touhukas maailma. Olen ikionnellinen, että olen syntynyt 2004, muutama vuosi myöhemmin en olisi olisi päässyt näkemään noita ihania lastenohjelmia, ja lapsuuteni olisi ollut enemmän elektronisten vimpaiden ympärillä. Olenkin siis viimeisiä "vuosimalleja" lapsista, jotka ovat eläneet ns. "oikean lapsuuden" leikkien ja ulkoillen.
Lähtikin jo vähän sivuraiteille, sori!
Minulla löytyy tämä dvd- boxina, tilasin sen muutamia vuosia sitten netistä. On yksi suosikeistani, kestänyt hyvin aikaa.