Minkä vanhan sarjan haluaisit takaisin televisioon?
Enkeli maantiellä? Lemmenlaiva? Dallas tai Dynastia? Bonanza?
Mulle kelpaisi lemmenlaiva ja Dynastia.
Kommentit (232)
Ylämaan kettu. Taattua hyvää britti huumoria.
Useimmat 70 - 80-luvun tv-sarjat. Niissä on vielä elämänasenteet kohdillaan eikä mitään sekoilua kuten sen jälkeen.
Tänäkin iltana nykyajan telkkarin sijasta katsoinkin vhs-nauhalta jakson Ritari Ässää (Halloween Knight) ja Bionic Woman, Sanctuary Earth -jakson (jossa muuten Helen Hunt nuorena 70-luvulla), jotka nauhoitin kasetille loppuvuodesta 2004 Subtv:ltä.
Mukavaa katsella näitä vanhoja sarjoja telkkarin kulta-ajalta, vieläpä aikalaisellaan teknologialla, näyttökin on kuvaputkitv :) Kunnon retro-ilta!
Hill Street Blues saisi tulla uusintana. Kyllästyttää kaiken maailn csi,ncs iym muut kirjaimilla temppuilut.
Kapteeni Nemo- nimellä esitetty Vernen "Salaperäinen saari"- romaanin filmatisointi:
Tehty sarjaksi ja elokuvaksi monta kertaa, koskaan ei ole oikein kirjalle uskollisena pysytty.
Perhe on pahin
Kyllä Jeeves hoitaa
Kuningattaren jalokivi
Sherlock Holmesin seikkailut (Granada)
Sämpy saisi tulla uusintana televisiosta samoin vuonna 1979 tullut Viisikko sekä englantilainen sarja Toveriasunto.
Olin pikkutyttö tai varhaisnuori, en muista tarkemmin. Ehkä 60-luvun loppupuolta tai 70-luvun alkua. Tuli vähän kuin Louvren kummitus siinä mielessä että oli rikos-jatkosarja, en todellakaan muista montako jaksoa oli. Mulle on jäänyt mieleen nimi Melissa. Oliko sarjan nimi vai henkilön nimi? Sanooko kellekään mitään???? En edes muista oliko saksan- vai englanninkielinen vai...?
Australialainen Vastatuuleen https://fi.wikipedia.org/wiki/Vastatuuleen
Ei ole taidettu esittää -80-luvun jälkeen uusintana. Oli tuolloin turhankin jännä pikkutytölle.
Koti kuntoon
Roseanne ( alkupään kaudet )
Bill Cosby Show
Kreisi College
Alkuperäinen BH 90210
Kate & Allie
Kurt Vonnegutin yllätysten talo
Hill street blues, NYPD blue, Boston legal, Francon aikaan/jälkeen, Taistelupari, Kenny Everett show, Paul Hogan show, Maanalainen armeija, Benny Hill, Crocodile shoes, Deadwood, Rooma, Sopranos, Harry Bosch, Sydämen asialla, Line of duty.
Twin Peaks, Taistelupari, Hollywood Beat, Mennyt maailma.
Eikö porukka oo kuullu areenasta, kun huutelee reinikaisia, kotikatuja, jne