Auttakaa tulkitsemaan raskaustestiä
Otin äsken virtsasta sekä raskau, että ovulaatiotestin koska kehossa ollut todella outoja fiiliksiä.
Ylempi raskaustesti, alempi ovulaatio.
Miten te lukisitte näitä?
Kommentit (58)
Jos sulla on ollut kuukautiset 2 viikkoa sitten, niin et voi olla raskaana. Sinulla luultavasti ovulaatio meneillään, ja sitä testit näyttää
Mitä jos se vuoto pari viikkoa sitten olisi ollut kiinnittymisvuotoa, ei kuukautiset?
Mun mielestä kumpikaan ei oo positiivinen. Ei ovulaatio, eikä raskaus... Itsellä molemmat aina ollut selkeät, ja noi on kaikkea muuta kun selkeästi
Kiitos kaikille rehellisistä mielipiteistä. En vaan mitenkään uskalla vielä toivoa, että oltaisiin miehen kanssa nyt onnistuttu. Se olisi niin ihana ja toivottu asia...
Ap
Tsemppiä! Toivotaan teille plussaa! Tule kertomaan miten kävi!
Kyllä sitä niin oksettaa taas, että toivon kyllä että on plussa, koska muuten olen jollain tavalla kipeä :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kumpikaan ei oo positiivinen. Ei ovulaatio, eikä raskaus... Itsellä molemmat aina ollut selkeät, ja noi on kaikkea muuta kun selkeästi
Nokun mulla sitä ja tätä, niin se on sitten totuus.
Ootko vähän vajaa? Viiva kuin viiva testin kohdalla niin tarkoittaa raskautta. Mulla taas aluksi haalea ja tummui sitten myöhemmin vahvaksi. Ja raskaana oltiin ja terveet vauvat syntyivät.
En kyllä nyt sitten tiedä. Tämä aamupissasta. Ehkä mä olen nyt suosiolla viikon testaamatta ja palaan asiaan :)
Ap
Raskaustesti voi myös reagoida ovikseen.
Jos ei osaa edes raskaustestiä tulkita niin kannattaisi harkita sitä lisääntymistä uudestaan.
Oikeasti? Okei, täytyy tutustua lisään aiheeseen. Luulin että siinä mitataan eri hormoneja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa edes raskaustestiä tulkita niin kannattaisi harkita sitä lisääntymistä uudestaan.
Joo koska tälläset viivatestit on aina niiiiin helppoja :)
Enemmän olisin huolissani jos epäkohteliaat törkyturvat lisääntyvät
Ap
Kyllä niin haalea on tuo tän aamun viiva, että tuskinpa olet raskaana.
Enkä sano ilkeyttäni, vaan ei tuo kyllä plussaa ole nähnytkään
Kyllä tuo on plussa. Oliko apteekin oma tuo testi? Se ei ole kyllä koskaan minulle väätiä plussia antanut. Tuollaisia haaleita olen itsekin saanut ja lapsia kolme.
Voi pyhä Sylvi. Testatkaa vasta, kun kuukautiset ovat viikon myöhässä! Kyllä, jaksat odottaa sen verran, sillä sinun on kuitenkin odotettava sen jälkeenkin 9 kuukautta - se ei voi olla kahdesta viikosta kiinni! Sykekin näkyy vasta rv 7-8.
Terv. 5 vuotta ensimmäistä raskautta odottanut
Joo, kyllä pystyn odottamaan. Testasin vaan kun keho ollut koskaan näin sekaisin kun nyt..
Apteekin testi.
Mikähän siinä on, että mielestäni eilen oli voimakkaampi kuin tänään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskaustesti voi myös reagoida ovikseen.
No eikä voi. Raskaustestiin (oikein käytettynä) tulee viiva vain jos virtsassa on istukkahormonia, jota on ihmisessä vain raskauden aikana. Joskus kasvain voi aiheuttaa myös positiivisen raskaustestin, mutta tämä on ilmeisesti melko harvinaista. Ottaen huomioon nämä tekijät, miten ihmeessä raskaustesti voi "reagoida" ovulaatioon?
En ole kyllä koskaan kuullut että raskaustesti antaisi väärää, värillistä viivaa.
Plussa tuo on, eriasia onko tosi alussa ja meneekö vielä kesken
Toivon kyllä kovasti että olisi, koska tuollaista viivaa ei ole tullut minulla koskaan aikaisemmin testiin.
Ovulaatiotesti sensijaan antanut jo viikon verran haaleaa viivaa
Ap