Aiotko alkaa tapailemaan Olli Saarelaa, kun hän vapautuu seuraavasta naisesta? Mä en ehdi,
koska olen luvannut jo Hjallikselle elo- ja syyskuun. Hjallista ei haittaa, että tekstailen samalla Ilkka Kanervan kanssa. Siksi valitsin hänet.
Kommentit (47)
kelpaa varmaan kernaasti joku pullukampi lahnakin
joteka rohkeasti vaan ronnieta vonkaamaan kielimuurista huolimatta. ja voihan hyvinkin olla että ronnie on sen verran "kielimiehiä" itsekin että luonnistuu tuo komminukointi mainiosti ihan oman kielen avustuksella....
Multa ei oikein enkku suju, mut ruotsia osaan.
kyllä tota valoa helpottaa tuskissaan ihan vaan solidaarisuudesta, mutta sen ollin tai häksyn paimeneksi en viitsisi kyllä alkaa pienestä maksustakaan. nosen rollarien paapn voisn kyllä ottaa hoidettavaksi, sehän taitaa olla niin alkksikin ettei sa paljon muuta tekisi kuin joisi ja sammuisi tovin päästä, vauvameininkiä ;)
sijoitusmiestä edes. Ylipainoinen, alikoulutettu, parasta ennen päivä meni 80-luvulla. Värkki taitaa kyllä olla jo kasvanut uudestaan umpeen.
Olisinko mä kenellekään sopiva?
Edes pari viikkoa, sen verran olisi kesälomaa vielä jäljellä.
heh heh, muistaakseni Linkola jossain naistenlehdessä vihjaili, että nainen ois kiva.
ei se vissiin Madonnallekaan enää kelpaa... Hmm.
kuulemma orlando bloomikin tullut taas vapaille markkinoille, joten pitäisköhän sillekin löytää joku lohduttaja?
tarviikohan osata heilutella merirosvomiekkaa tai ampua haltija-jousia taitavasti?
Mut luin jostain että sen henki haisee.
Mä ajattelin ehdottaa trehvejä Saulille Storyvillessä jonain hämyisenä kesäiltana. On sillai kuivakalla ja arvovaltaisella tavalla sairaan HOT.
että oli muotia kuolata sen perään silloin ku se seukkas Tanskun kaa.
Holopaisen Tuomaksen seksielämä? Onhan hän kuitenkin master of the "pendulum" ja luultavasti kaipaa myös jotain kesäkissaa vähintään.
Kylä nuari hunksi aina vanhan taiteilian voittaa.
Mutta sen jälkeen mun miehellä alkaa loma ja oon jo luvannu olla sen kaa yhdessä lomalla. Syksyllä voisin käydä Eskon kaa jossain ulkona, mutta en ehkä ehdi ku kerran pari.
Ottaiskohan mut mukaan? Olen kummiskin samaa vm. kun Tanja. :-)
Kenenköhän kanssa lomailusta Seiska maksais eniten?
nuoremmalta.
Mä ajattelin ehdottaa trehvejä Saulille Storyvillessä jonain hämyisenä kesäiltana. On sillai kuivakalla ja arvovaltaisella tavalla sairaan HOT.
hirveästi kaipaavan naista, mutta ainahan voi humanitaarista apua tarjota. Katsot vaan että sulla on 100-prosenttisen varma ehkäisy, mieluiten lääkärintodistus hedelmättömyydestä, muuten ei ole mitään tsaansseja.