Onko teistä hauska temppu, jos sammuneen henkilön naama sutataan permanenttitussilla mustaksi?
Ystävälleni kävi näin. Hänellä on muutenkin tunnetusti huono viinapää ja tätähän niin sanotut kaverit sitten käyttivät hyväkseen. Tänään pitäisi olla yo-juhlat, mutta ne joudutaan nyt tämän takia perumaan. Minkälainen ihminen tekee tuollaista? Ei taida kuitenkaan täyttää rikosilmoituksen merkkejä?
Kommentit (28)
Minulla on itsellä atooppinen iho ja jos tuollaisen tekisi niin naamani olisi aivan karrella seuraavan kuukauden. Tekisin rikosilmoituksen.
Pahoinpitely syyte. Sairaita ihmisiä! Permament tussit eivät ole iholle tarkoitettuja ja voi aiheuttaa pysyviäkin vaurioita iholle. Suosittelisin lääkärin kautta poliisiasemalle menoa.
En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista perseilyä. Kyseiset ihmiset ovat varmaan myös niitä samoja ketkä jättävät pakkasella ulos ja antavat ajaa autoa...
Lapsellinen ja aivan vähä-älyinen "pila". Tuskin haluaisin enää moisten kavereiden kanssa olla yhteyksissä edes.
Ei todellakaan ole hauska! Sammuneelle ei saa tehdä mitään muuta kuin laittaa kylkiasentoon makaamaan.
Tuohan on Eläkeläis-meininkiä eli hitleröintiä. Kysymys: Täytistäkö tämä kaveri meni ottamaan sammumiskännit ennen tärkeää tilaisuutta? Siihen nähden ihan oikein tehty toimi, muistaapahan kaveri lopun ikänsä, miten voi käydä jos juo liikaa. Ei mitään rikosilmoituksia tällaisessa tapauksessa, poliisitkin vain nauraisivat. Eiköhän häpeä riittäne rangaistukseksi.
Hyvää komiikkaa, ei aiheuta jatkotoimenpiteitä.
Just sellasia temppuja mitä alle parikymppisiltä voi odottaa 😅 miks perua ylppärit ton takia, sitä en ymmärrä. Äidin häpeä kun lapai ei olekaan sivistynyt aikuinen jolla on sivistyneitä aikuisia kavereita? Meikkivoiteella pahimmat piiloon ja ylppärikuvat photoshopilla siisteiksi. Ei elämää pidä ottaa noin samperin vakavasti
Ei ehkä hauska, mutta opettavainen. Ehkä kannattaa kärsiä häpeä hiljaa itsekseen ja ottaa opikseen sen sijaan että tekee asiasta vielä suuremman numeron.
Mua on aina ärsyttänyt kaikki kännipilat.
Joskus minun kaveripiirissä tätä harrastettiin opiskeluaikana. Itse en joutunut koskaan pilan kohteeksi kun en sammunut ikinä tai jos sammuin niin vältyin onneksi.
Törkeä temppu ja olisin kyllä suuttunut tuosta "kavereille".
Ne hitler viikset korkeintaan lasken hyväksi huumoriksi. Ei koko naamaa tai pimpin kuvaa otsaa. On kyllä hengenvaarallista sammua niin lujasti että tuollaista saadaan tehdyksi.
Rikosilmoitus.
Lähteekö se jollain? Niin että iho ei lähde samalla?
Koiralla ollut leikkausviiva ihossa nyt jo monta vuotta.
Tuohan on pahimmillaan hengenvaarallista puuhaa.
Meinaan pilan kohde taustavoimineen ei välttämättä otakaan tuota huumorilla ja voi vaikka ryhtyä toimenpiteisiin.
Kuka juo itsensä sammumispisteeseen päivää ennen juhlia?
Ihan oikein, omapahan on valintansa. Jotain oikeastikin tosi pahaa saattaa itselleen tilata kun kännää.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin rikosilmoituksen.
Ei, teko ei ole hauska. Olen nainen, joten en ymmärrä tuollaista "huumoria".
Miten naisena olo liittyy huumorintajuun?
Kylläpä näyttää löytyvän paljon ymmärrystä tälle PAHOINPITELYLLE! Uhria syyllistetään liiasta juomisesta. Voinko uskoa todeksi! Mistä tiedät ettei tytölle annettu esimerkiksi tyrmäystippoja? Kyllä tämä asia kuuluisi oikeuden käsiteltäväksi.
Nämä samat ihmiset varmasti syyllistävät myös raiskauksen uhriksi joutuneita naisia.
No, ehkä viimeistään tuossa vaiheessa tajuaa etsiä parempaa seuraa.
Tekisin rikosilmoituksen.
Ei, teko ei ole hauska. Olen nainen, joten en ymmärrä tuollaista "huumoria".