Jos Subwaysta ottaa mukaan ja syö vasta myöhemmin, kannattaako se silti paahtaa?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Avuttomuuden huippu.
No en oo.
Jättäisin sen subin tilaamatta niin ei tarvitse pähkäillä tuollaisia.
Kyllä kannattaa, jotteivät jääkaappikylmät vihannekset kylmennä koko pötkälettä alle huoneenlämpöiseksi.
En paahtaisi, koska en koskaan paahda.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sitä itse paahda vaan pyydän paahtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö?
Kannattaa, niin leipä pysyy jämäkämpänä eikä pehmene kastikkeista ja vihannesten sisältämistä nesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysitkö?
Aina
Pitää paahtaa, koska maksat siitä sämpylästä muuten liikaa. me otetaan siitä paahtomaksu, vaikkei paahdettaisikaan sitä. Kjehkjeh.
t. Sybin tyttö
Paahtaminen kannattaa aina. Kyllä esim. omat eväsleipänikin maistuvat herkullisemmilta, kun leipä on alunperin paahdettu. Vaikka leipää olisikin säilytetty useita tunteja muoviin käärittynä kylmässä ennen syömistä. Uskon, että sama pätee Subiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Paahtaminen kannattaa aina. Kyllä esim. omat eväsleipänikin maistuvat herkullisemmilta, kun leipä on alunperin paahdettu. Vaikka leipää olisikin säilytetty useita tunteja muoviin käärittynä kylmässä ennen syömistä. Uskon, että sama pätee Subiinkin.
Ei päde subiin sama. Saksassa tutkittiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa paahtaa.
No ei se todellisuudessa kannata. Tappioo tulee.
t. Paahtimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päde subiin sama. Saksassa tutkittiin.
:D :D :D kiitos nauruista!
Miten on?