Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kodin sähkölaite on kestänyt mielestäsi yllättävän kauan? Merkki?

Vierailija
01.06.2018 |

Minulla mikroaaltouuni Philips Whirlpool vuodelta jotain 1993.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on philips leivänpaahdin ja Braun mehulinko, molemmat ovat vanhempieni kihlalahjoja vuodelta -82.

Vierailija
42/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whirpool mokoma monitoimikone ei kestänyt kuin 30 vuotta.

Nyt perintöUpo, jossa tehot jäjellä ikää 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan Nokia tv, joita ei enää tehdä.

Ostin sen kun poikani oli pieni, ja se oli meillä kakkostelkkarina pojan honeessa myöhemmin ja hän otti sen vielä mukaansa opiskelijakämppään.  Taitaa vieläkin olla jossain varastossa. En tiedä toimisiko.

Hyvä tv oli, yhtä hyvä kun mummoni joskus 60-luvulla ostama Loewe Opta-mustavlko tv, joka oli hänellä 19 vuotta!

Vierailija
44/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on autotallissa joskus -70- -80 lukujen vaihteessa ostettu väritelevisio mikä toimi vielä muutama vuosi sitten digiboxin kanssa.

Pesukoneen ostin joskus poikamies aikoina ja hajosi pari vuotta sitten siihen kun rummunluukut aukesivat kesken linkouksen.

Muija sanoi etten osaa käyttää, mutta mun mielestä kone teki itsarin.

Vierailija
45/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika merkkinen vaimo. Talutin 20 vuotta sitten alttarilta kotiin ja vieläkin jaksaa tiskata, imuroida ja pyykätä.

Vierailija
46/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Moccamaster ja Samsungin mikro vuodelta -96. Moccamasteriin on kerran vaihdettu kytkin. Jotain pikkukoneita (sähkövatkain, vedenkeitin, monitoimikone, sauvasekoitin) on myös viime vuosituhannelta, mutta niitä tulee käytettyä huomattavasti harvemmin.

Vierailija
47/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään saksan maassa tehty ei ole kestänyt paria vuotta kauempaa. Joten pysyisin niistä todella kaukana.

Vierailija
48/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kaiuttimet arviolta vuodelta 1984. Toimivat edelleen moitteettomasti. Kokoa tosin on kahden astiakaapin verran.

Vierailija
49/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaiuttimet arviolta vuodelta 1984. Toimivat edelleen moitteettomasti. Kokoa tosin on kahden astiakaapin verran.

Sony siis kyseessä

Vierailija
50/50 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Braun sähkövatkain ostettu v.1966. Toimii oikein hyvin, myös taikinakoukut, kaikki osat toimiivat hyvin. Isomummin puiset pyykkipojat vuodelta 1889, niissä on vielä nimikirjaimet, olivat käytössä Katajannokalla Vyökadulla, Silloin lakanat kuivattiin yhteisellä vintillä. Rumpupesukone UPO oli pitkään käytössä Leppävaaran Kartanossa ei saunassa ollut lämmistä vettä, mutta pesukone lämmitti. Oli käytössä vielä v. 1978 , pesi hyvin poikien housujen polvetkin. Ei siis  mennyt koskaan rikki. Ostettu joskus v.1953.

Toimiiko ne pyykkipojat jotenkin sähköllä vai onko sulla luetunymmärtämisen kanssa ongelmia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi