Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nettideitti olisi jossa olisi 40 +v JÄRKEVIÄ ja TOSISSAAN olevia akateemisia miehiä. Yksikin kyllä riittäisi..

Vierailija
01.06.2018 |

siinäpä se jo tulikin kysymys.. tinder jo niin nähty. ei kiitos enää. olisiko hyviä neuvoja kellään?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akateeminen?

Akateemiset ihmiset ovat tosi älykkäitä, eivät lainkaan systeemin indoktrinoimia.

Kiitos nauruista ja kaunista kesää. Toivottvasti löydät etsimäsi. 

Terveisin: 30 vuotias akateeminen mies (sinkku)

ihan vaan selvennyksenä, että ap ei ole tuollaista kirjoittanut akateemisista tyypeistä. mutta toivotaan, että jokainen löytää etsimänsä. kaikkea hyvää kaikille! positiivisuutta ja rakkautta! peace and happiness!!!!

Ap

Vierailija
22/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö akaton mies riittäisi, miksi pitäisi olla akateeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akateeminen?

Akateemiset ihmiset ovat tosi älykkäitä, eivät lainkaan systeemin indoktrinoimia.

ihan vaan selvennyksenä, että ap ei ole tuollaista kirjoittanut akateemisista tyypeistä. mutta toivotaan, että jokainen löytää etsimänsä. kaikkea hyvää kaikille! positiivisuutta ja rakkautta! peace and happiness!!!!

Ap

Ei kukaan uskonutkaan sitä ap:n tekstiksi. Siinä osattiin aloittaa lause isolla kirjaimella.

Varsinainen kouluttautunut nainen tämä ap...

Vierailija
24/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollainen mies olisi jossain nettideitissä? Voi hyvänen aika. Tuollainen viedään heti käsistä, monesti jo ennen kuin ehtii sinkuksikaan!

Vierailija
25/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no miksi akateeminen. no siksi koska olen itsekin aika ajattelevainen. herkkyyttä pitää olla myös. että ei ihan perusmaukat mun kanssa viihdy.. mutta voihan elämä yllättää.. ja perusputkarista löytyä elämän rakkaus. <3

Ihan kun tavallista työtä tekevä ei osaisi ajatella ja mietiskellä asioita? Siis ihan oikeesti :D Ei hemmetti..

Eikö hävetä? Hengitätkö letkulla omat mahtavat ja akateemiset pierusi?

Vierailija
26/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akateeminen?

Ap

Jäin aattelehtimaan, että miksi haluat löytää sen kumppanin juuri netin kautta? - Itsekin toki olen harkinnut itseni asettamista likoon nettideitti -palvelimelle kun mm. baarit ja yökerhot ei hirmuisesti nappaa, vaikka toki niistäkin olen seuraa saanut.

Mutta nettitreffipalvelimelle asettuminen on ainakin toistaiseksi jäänyt kun olen ollut havaitsevinani, että huomattava joukko noin ikäisistäni ns. akateemissta naisista tai yleisemmin naisista joista saattaisin kiinnostua (tutkinto on vain viitearvo) asuu minusta usein  verraten kaukana.

Kuinka etäällä asuvaa naista sitä uskaltautuisin lähestyä netin kautta, ettei hän pidä minua sen paremmin epätoivoisena kuin vain hetken hupia ja pikaista tyydytystä ("yhden yön juttua" hakevana petollisena seikkailijana. 

T. Yli 30 vuotias mutta alle 40 vuotias akateeminen sinkkumies

Vierailija
27/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akateeminen?

Ap

Ne on jo kuule kaikki viety ne fiksut ja akateemiset miehet. Sä et kelvannut niille, mutta meille tyhmille putkimiehille kelpaat vielä panoksi. Saatan mä jotain fiksuakin suustani päästää sen jälkeen kun olen lauennut. Miten on, kelpaako kuningattarelle putkimies maaorja?

Vierailija
28/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi akateeminen?

Ihminen, joka puhuu jostain ”systeemistä”, ei kyllä ole sopiva arvioimaan kenenkään toisen älykkyyttä.

Vierailija
29/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-etsii panosovelluksesta elämänsä rakkautta

-akateeminen

-todistaa vain sen , että naisten akateemisuus on vain suuri kupla, suuria sanoja ja pelkkää käsienheiluttelua

Vierailija
30/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollainen mies olisi jossain nettideitissä? Voi hyvänen aika. Tuollainen viedään heti käsistä, monesti jo ennen kuin ehtii sinkuksikaan!

Missä ihmeessä tuollainen paikka, jossa kuvaamasi sinkkumiehen kaltaiset viedään heti käsistä. - Ihan uteliaisuudesta kyselen, jos hetkeksi laittaisin mm. jatko-opintojen suorittamsien tauolle ja sen sijaan, että viettäisin viikon reissaten maailmalla ja toisen tavaten mm. kummilapsiani, vanhoja ystäviäni ja vanhempiani jasisaruksieni perheitä varaisin aikaa myös siihen, että pistäytyisin paikassa, jossa ollaan erityisen kiinnostuneita meistä akateemisista miehistä.

Tosin akateemisuus on vain osa minua. Vähintään yhtä tärkeää minulle on mm. harrastaa liikuntaa, päästä näkemään ja kokemaan uusia paikkoja kuin enemmän ja vähemmän merkittävää kulttuuria (konsertteja, teatteria, dekkareita)  pitää huolta ihmissuhteistani, joiden ylläpidosta kyllä koen usein huonoa omaa tuntoa, jota sitten paikkaillen yrittäen mm. lahjoa kummilapsiani sen sijaan, että antaisin heille enemmän osan (muka) kiireisestä ajastani.  Mut nyt täytyy hiljentää, kun alkaa kuumottaa, että annanko itsestäni liian oma hyväisen kuvan,      

Vierailija
31/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ap nyt vastailee.

niin, ehkäpä olen niin kiinni omissa menoissa, että ei vaan satu tuolla kumppani mukaan tarttumaan, onhan mullakin niitä kriteerejä, että ei ihan kenenkävaan putkimiehen kumppanuus kiinnosta. Ja tinderissä ei oikein voi kuin raksia laittaa, sikshän siellä ei ole ehdolla tyyliin ketään enää.

ja niin se matka, niin sehän se on tässä deittailussa se haaste, että ei minulla ole halua lähtee kattoo satojen kilometrien päähän että syttyykö liekki vai oliko ihan hukkareissu. että onhan se silleen..

kyllä mä kuitenkin silmät pidän auki ja sydämenkin, että sopivassa tilanteessahan asiat sitten muuttuu, että jopa minulle löytyy se <3 !!!! :D :D :D hyvät naurut sille, että kaikki on jo vieneet ennen mua ne akateemiset. antaa viedä, en mä jää itkee kenenkään perään enkä voivottelemaan.

Ap

Vierailija
32/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös akateeminen nainen, mutta elämänkokemus on opettanut, että ei-akateemisissa miehissä on todellisia HELMIÄ!

Olen nykyään onnellisesti naimisissa kätevän ja myös herkän sekä miehisen kirvesmiehen kanssa.

Vierailija
33/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen fiksu mies 46-v. Etsin naista joka olisi max 32-v ja hoikka.

Vierailija
34/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ järkeviä ja tosissaan olevia EI - akateemisia miehiäkään ei löydy nettideiteistä. Elikäs unohda koko juttu.

Vierailija
35/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kumppanin pitää olla akateeminen? Olen nainen ja mua ei ole akateemiset miehet sytyttäneet koskaan. Jotenkin kuivakkaita tosikkoja kaikki tuntemani akateemiset miehet. Tai alkoholisteja. Ihan tavallinen mies riittää ihan tavalliselle naiselle.

Vierailija
36/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ap nyt vastailee.

niin, ehkäpä olen niin kiinni omissa menoissa, että ei vaan satu tuolla kumppani mukaan tarttumaan, onhan mullakin niitä kriteerejä, että ei ihan kenenkävaan putkimiehen kumppanuus kiinnosta. Ja tinderissä ei oikein voi kuin raksia laittaa, sikshän siellä ei ole ehdolla tyyliin ketään enää.

ja niin se matka, niin sehän se on tässä deittailussa se haaste, että ei minulla ole halua lähtee kattoo satojen kilometrien päähän että syttyykö liekki vai oliko ihan hukkareissu. että onhan se silleen..

kyllä mä kuitenkin silmät pidän auki ja sydämenkin, että sopivassa tilanteessahan asiat sitten muuttuu, että jopa minulle löytyy se <3 !!!! :D :D :D hyvät naurut sille, että kaikki on jo vieneet ennen mua ne akateemiset. antaa viedä, en mä jää itkee kenenkään perään enkä voivottelemaan.

Ap

Noin lapsellista hymiö-tekstiä suoltava nainen on mielestään tasokas ja korkeasti koulutettu sekä priimaa?

Huhhels.

Prinsessaharhat on uudella tasolla.

Vierailija
37/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ap nyt vastailee.

Ap

Noin lapsellista hymiö-tekstiä suoltava nainen on mielestään tasokas ja korkeasti koulutettu sekä priimaa?

Huhhels.

Prinsessaharhat on uudella tasolla.

Ja eikö ap ollut jo 40v nainen? Vaikuttaa ihan joltain 20v teiniltä joka elää juuri prinsessaharhassa.

Kerro ap osoitteesi niin lähetämme kissat osoitteeseesi.

Vierailija
38/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennakkoluuloista porukkaa palstalla. Jos olis puhe erivärisistä, menisi ketju lukkoon.

Taitaa aika moni akateeminen jäädä miestä ilman, kun todistuksia tiiraillaan.

Vierailija
39/39 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi että, ihan tahallani kirjoittelen miten sattuu.. se on myös yks hyvä kriteeri, että ei jää haaviin liian tosikko äijä. kyllä mulla todistuksia löytyy ja hoksaan kyllä monenlaisia juttuja... ;D ihan pikkupiriste oli tämä av-raati tänään. ilo palata omiin piireihin taas huomenna.

aapee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi