Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät halua tehdä työpaikalla koskaan mitään hauskaa yhteistä?

Vierailija
01.06.2018 |

Sellaista joukkiehengen kohotusta. Sain tänään muutaman tyypin toimistolla laulamaan kanssani grandiosan pizza perjantai laulua kun tilasimme kaikille pitzaa toimistolle. Suurin osa työkavereista ei kuitenkaan lähtenyt lauluun yhtään mukaan. Kiusallisena hymyilivät tai esittivät kuin eivät olisi huomanneet kauan minua. Miksi on niin vaikeaa joskus olla vähän leikkisä ja irrotella? Kauhean rajoittunutta porukkaa. ☹️

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta niiden laiskojen lusmujen seura. Halveksin heidän työmotivaatiotaan. Kaikkein parasta olisi jos saisin oman työhuoneen, ei tarvitsisi katsella tätä sirkusta. Aion ottaa seuraavassa kehityskeskustelussa pomon kanssa puheeksi. Mä en jaksa tätä enää.

Vierailija
22/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista. Itse olisin liittynyt iloitteluun ja läntännyt pitsan naamaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä koneiden keskellä hirveässä metelissä paljoa lauleskella. Suurin osa kuuntelee radiota kuulokkeilla, peen jauhanta on sitten taukojen juttu.

Vierailija
24/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani ei ole koskaan (kuulema) ollut mitään v...n ME -henkeä.

Eikä muuten tule.

-

Kaikista työntekijöistä vedetään viimeisetkin mehut pihalle.

Jotkut jaksaa huonossa ilmapiirissä pakon vuoksi, moni ei.

-

On turha edes kuvitella mitään h-tin yhteiseen v-n hiileen puhaltamista, koska koko ajan omistajan mielestä teeme kaiken väärin, lusmuilemme ja olemme totaalisen ammattitaidotonta p...aporukkaa, vaikka emme lusmuile emmekä ole todellakaan ammattitaidottomia.

-

SIKSI en ikimaailmassa osallistuisi mihinkään hullunhauskoihinjippiihihhih pitsaperjantai -tyyppisiin hoiltuksiin tai muihun kimppakivaällötyksiin!

SIKSI.

Ap, mietipä, onko vain sulla ja parilla kaverilla siellä kivaa, jos muut eivät osallistuneet yhteislauluun.

Vierailija
25/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin juttuihin menen mukaan, mutta mihinkään laulamiseen en. 1. En osaa sanoja, ikinä kuullutkaan koko kappaletta ja 2. Olen surkea laulaja.

Vierailija
26/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minusta on hauskaa, ei heistä ole hauskaa. Se, mikä heistä on, ei minusta. Se vaan on niin ja kivaa mennä kotiin aina.

Vierailija
27/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat asiat EIVÄT ole hauskoja:

pakohuone

suppailu

kiipeily

"löytöretki" omassa kaupungissa

motivaattorin pascapuheet

Vierailija
28/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä voi olla:

ei osaa mainosjinglejä, kuten joku jo kirjoitti

viettää ruokiksensa mielummin työpaikan ulkopuolella kuin työpöydän ääressä, työtovereiden ympäröimänä

ei osaa laulaa

kokee työtoverit työtovereina, ei kavereina, saatikka ystävinä

Suvaitsevaisuus puolin ja toisin auttaa tähänkin vaivaan. 

Vierailija
29/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuosta ujostelusta päästiin eroon torstaiviinalla.

Vierailija
30/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä osaa jotain mainoslauluja. Tuo on hieman saman lajin ongelma kuin huumorintajuttomalta tai tyhmältä vaikuttaminen, kun ei tunne jotain sketsi- tai muiden hömppäohjelmien hokemia tai vitsejä.

Yök onko mitään juntimpaa kuin laulaa mainoslauluja tai kertoa jotain sketsejä joita on nähnyt? Ei mun mielestä, se on huumorissa samalla tasolla kuin pieruvitsien kertominen.

Näen mun työkavereita enemmän kuin ketään muuta ihmistä oman mieheni ohella, joten en ymmärrä miksi viettäisin heidän kanssa aikaa vielä vapaa-ajalla. Yleensä aktiviteetit on typeriä ja tekopirteitä, tai sitten aina ryypätään. Nelikymppiset varmaan innostuu mutta itse nuorempana en kiinnostu yhtään. Hymyilen kohteliaasti töissä ja taputan jos asiaan kuuluu, mutta muuten pysyn kyllä sivussa.

Vierailija
31/31 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana mitä myötähäpeää koen vaikka en ollut edes paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan