Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katu-uskottavaa on käyttää Libero-kasseja moottoripyörän sivulaukkujen pakkaamiseen?

Vierailija
31.05.2018 |

Katu-uskottavaa vai erittäin katu-uskottavaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kaikki, mikä on käytännöllistä ja fiksua, on katu-uskottavaa. Sen sijaan ei ole katu-uskottavaa kauheasti murehtia sitä, mikä on katu-uskottavaa ja mikä ei :)

Mutta Libero-kassien kanssa. 🙄

Vierailija
22/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moottoripyöraily ja lastenteko on kallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Kaikki, mikä on käytännöllistä ja fiksua, on katu-uskottavaa. Sen sijaan ei ole katu-uskottavaa kauheasti murehtia sitä, mikä on katu-uskottavaa ja mikä ei :)

Mutta Libero-kassien kanssa. 🙄

Niin nimenomaan. Mitä katu-uskottavuutta moottoripyöräily vaatii?

Vierailija
24/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään kiinnostaa eli sama mitä kasseja käytät.

Vierailija
25/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin väri vaihtui? Mun kuopus syntyi 2007, meillä on liila.

Mun esikoinen syntyi 2011, sain vihreän. Vieläkö niitä jaetaan?

Ap

Vierailija
26/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ketään kiinnostaa eli sama mitä kasseja käytät.

Kannattaa suhtautua tähän aloitukseen yhtä vakavasti kuin kymppiuutisten loppukevennyksren.

Ap

Ps. Oon nytkin reissussa ja Libero-kassit mukana, tosin sivulaulut puuttuu, koska ollaan autolla matkassa.

Vierailija
27/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Oon nytkin reissussa ja Libero-kassit mukana, tosin sivulaulut puuttuu, koska ollaan autolla matkassa.

Miksei autossa voi laulaa? Kanssamatkustajien korvien säästämiseksikö? kyllä mä laulan aina siinä sivussa, ajan sitten autoa tai mottoripyöräää.

Vierailija
28/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei autossa voi laulaa? Kanssamatkustajien korvien säästämiseksikö? kyllä mä laulan aina siinä sivussa, ajan sitten autoa tai mottoripyöräää.

Mä vielä mielestäni korjasin laulut laukuiksi!

Mäkin lauleskelen ajaessa. Kerran moottoripyörällä ajaessa lauleskelin huolettomasti taajamassa liikennevaloissa, kunnes tajusin, että joku kuulee tämän...

Ap

Vierailija
29/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppa; ihan tutkittu juttu viimeisen viidentoista vuoden ajan. Mitä rumemmat kassit on polkupyörässä kiinni sen epätodennäköisemmin kukaan sen varastaa.

Miehen varastettujen pyörien saldo tähän mennessä kolme pyörää (kun ei ollut niitä rumia kasseja).

Mun ihan ookoo pyörä aivan sairaan rumilla kasseilla on saanut olla rauhassa kaikki nämä vuodet jopa lukitsematta.

Vierailija
30/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuleppa; ihan tutkittu juttu viimeisen viidentoista vuoden ajan. Mitä rumemmat kassit on polkupyörässä kiinni sen epätodennäköisemmin kukaan sen varastaa.

Miehen varastettujen pyörien saldo tähän mennessä kolme pyörää (kun ei ollut niitä rumia kasseja).

Mun ihan ookoo pyörä aivan sairaan rumilla kasseilla on saanut olla rauhassa kaikki nämä vuodet jopa lukitsematta.

Tässä ei puhuttu mistään mankeleista, vaan prätkistä.

Vierailija
31/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, moottoripyörän sivulaukuista oli puhe. Mun miehen polkupyörässä on kyllä sellaiset semirumat haalistuneet Biltsun laukut, mutta kyllä se silti sitä pitää lukossa tai lukkojen takana.

Ap

Vierailija
32/41 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies työskentelee asfalttihommissa ja hänellä on libero-laukku aina mukana.Se on tosi kätevän kokoinen ja mahtuu paljon tavaraa.Ja kestävä. Myös kaikki työporukassa työskentelevät tietävät,mistä puhutaan,jos käskee hakea liberolaukusta jotakin.

Vierailija
33/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Libero Vuitton Edition -laukku, keräilyharvinaisuus.

Vierailija
34/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte aika badasseja.

Vierailija
35/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me moottoripyöräilijät käytämme libero-vaippoja koska olemme rajuja paskahousuja, ihan jo siksi kun on inkontinenssia homostelusta. Me helvetinsaatanat olemme ylpeitä paskavaipoista

Vierailija
36/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä37v kirjoitti:

Me moottoripyöräilijät käytämme libero-vaippoja koska olemme rajuja paskahousuja, ihan jo siksi kun on inkontinenssia homostelusta. Me helvetinsaatanat olemme ylpeitä paskavaipoista

Puhu itsestäs vaan, mä en edes kykene homostelemaan.

Vierailija
37/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin Tena-kassin, sopisi tälläiselle vähän ikääntyneemmälle

Vierailija
38/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän syntyy kiinnosta ristiriita, kun motoristikarju pakkaa satulaukkuja Liberokassin kanssa. Herättää taatusti Alfanaaraiden huomion.

Vierailija
39/41 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa käytännölliseltä. Kun yritin itse tehdä normitasoisen ruokaostosreissun sporttisen prätkäni kanssa, päädyin änkemään pakkauksestaan purettuja puuroannospusseja satulan alla olleeseen akkukoteloon kun pikkuiset sivulaukut olivat jo umpitäynnä.

Joskus on tullut pohdittua saisiko esim. sivuvaunuprätkällä hoidettua sinkkutalouden kaikki liikkumistarpeet, jopa ympärivuotisesti, mutta aikamoista säätöä se kyllä olisi...

Vierailija
40/41 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä aloitusta, mutta voiko tän kassin noutaa ihan sellaisesta pikkuisestakin k-marketista, vai pitääkö raahautua cittariin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän