Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunnan koti palanut ja kerjäävät nyt kohtuuttomia asioita! (LISTA)

wtf
31.05.2018 |

https://aijaa.com/czt0tS

mm. Michael Korssin hajuvesi, lumenen meikkejä, sisustustyynyjä, kynsilakkoja, nikkelittömiä koruja yms...

Naistenhuoneelta bongattu siis tämä juttu :D

Kommentit (324)

Vierailija
21/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee toi valkosipulipuristin :D Kenelle se tulee edes ensimmäisenä mieleen tulipalon jälkeen?

Vierailija
22/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen. minusta tuossa on ihan vain välttämättömiä perustarvikkeita arjen pyörittämiseen tämän päivän maailmassa. esim. tv on käytännössä pakollinen että voi katsoa uutisista jos tulee joku vaaratilanne tms. lähialueella ja osata suojautua.

Oletko tosissasi?:D Monilla ihmisillä ei ole tv:tä laisinkaan ja osaavat kyllä "suojautua" jos paha tilanne tulee...:D Kyllä me uutiset luetaan netistä. Sitä paitsi, noilla oli jo telkkari niin kuin listassa lukee, mutta se on liian pieni joten isompi olisi kiva.

Oletko joku 14 v?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti.

Ymmärrän kyllä turhakkeista peruskosmetiikat: meikkivoide, ripsari, puuteri, kulmakynä, koska ovat loppujenlopuksi tärkeitä monille, mutta esim. SISUSTUSTYYNYT, ISOMPI TELKKARI, HIENOMPI TV-TASO, MERKKIHAJUVEDET YM.? Kehtaavatkin. Vakuutus kyllä korvaa palosta aiheutunutta vahinkoa, joten en itse todellakaan kehtaisi pyytää tuollaisia "luksusesineitä." 

Vierailija
24/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes huolisi tuossa tilanteessa kuin sen verran vaatetta päälle, että pääsee pankin kautta kauppaan....

Vierailija
25/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee toi valkosipulipuristin :D Kenelle se tulee edes ensimmäisenä mieleen tulipalon jälkeen?

Nimenomaan. Siitä(kin) tajuaa, ettei tämä juttu ole totta.

Vierailija
26/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaleikkuri ja valkosipulinpuristin...

Ei tosiaan tulisi ekana mieleen tulipalon jälkeen. Eikö noilla ole yhtään rahaa ostaa itse edes ripsentaivutinta? Eikö vakuutus korvaa? No ei tietenkään kun sellaista ei luottotiedottomilla tietenkään ole.

Vierailija
27/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten nauratti tuo iso lompakko:D

Vierailija
28/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaapa itsenne vastaavaan tilanteeseen. minusta tuossa on ihan vain välttämättömiä perustarvikkeita arjen pyörittämiseen tämän päivän maailmassa. esim. tv on käytännössä pakollinen että voi katsoa uutisista jos tulee joku vaaratilanne tms. lähialueella ja osata suojautua.

Munaleikkuri ja valkosipulipuristin? Meikit, taulut ja koristetyynyt? Tuossa on aika paljon muutakin kuin välttämättömiä perustarvikkeita.

Oon asunu kohta 30v omillani, enkä oo koskaan omistanut munaleikkuria enkä valkosipulinpuristajaa. Oonkohan mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun en ymmärrä noiden tarpeellisuutta?

Vierailija
29/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on netissä, sen on oltava totta.

Vierailija
30/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle jos sattuisi, ei ehkä ensimmäisenä listalla olisi viihde ja tälläytyminen. Eikä toisenakaan. Kyllä meikit sun muut turhuudet pitää hankkia itse sen mukaan mitä tarvitsee ja mikä sopii. Eihän tuolla listalla ollut juurikaan mitään mitä tarvitaan päivittäiseen elämään, vaan juurikin niitä turhakkeita mitä kyllä ehtii sitten haalia kasaan kun elämä palaa taas tuhon jälkeen raiteilleen.

Vierailija
31/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo äm gee! Ihan vaan välttämättömimmät tosiaan..

Vierailija
32/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että pyytää jossain fb-ryhmässä eikä hae näihin sossusta harkinnanvaraista tt-tukea. Kai tällaisia maksellaann meidän veroeuroista. Surullista!

Vierailija
33/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheikkeri, blenderi, salaattipihdit, tauluja, koruja.. ei jumankekka. Kai toi on vitsi..

Vierailija
34/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle kohdalle jos sattuisi, ei ehkä ensimmäisenä listalla olisi viihde ja tälläytyminen. Eikä toisenakaan. Kyllä meikit sun muut turhuudet pitää hankkia itse sen mukaan mitä tarvitsee ja mikä sopii. Eihän tuolla listalla ollut juurikaan mitään mitä tarvitaan päivittäiseen elämään, vaan juurikin niitä turhakkeita mitä kyllä ehtii sitten haalia kasaan kun elämä palaa taas tuhon jälkeen raiteilleen.

Mikä se oli se ohjelma, mikä meni vähän aikaa sitten televisiossa? Henkilöt joutuivat kuukauden ajan luopumaan kaikista tavaroistaan konttiin ja sieltä sai hakea vain yhden tavaran päivässä.

Siellähän oli ne kaksi naista, jotka ensimmäiseksi kävivät hakemassa meikkejä, hajuvesiä, hiuslakkaa ymv.

Vierailija
35/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munaleikkuri ja valkosipulipuristin? Meikit, taulut ja koristetyynyt? Tuossa on aika paljon muutakin kuin välttämättömiä perustarvikkeita.

Oon asunu kohta 30v omillani, enkä oo koskaan omistanut munaleikkuria enkä valkosipulinpuristajaa. Oonkohan mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun en ymmärrä noiden tarpeellisuutta?

Siis nehän on kaikkein välttämättömimmät tavarat heti tarpeeksi suuren telkkarin jälkeen!

Vierailija
36/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuota se yletön rahkan syöminen teettää.

Vierailija
37/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pinnallisuus ja ahneus = jälleen kerran confirmed.

Yksi nainen on yhtä kuin kaikki naiset?

Se miehen logiikka huoh.

Vaikka 40 naista olisi pöyristynyt yhden tekemisistä se yksi nainen riittää aivan mainiosti, että mies voi homehtua kämpäänsä ja juoda vielä yhden kaljan - koska naiset. Siitähän tuossa aikuisen miehen lapsellisessa perseilyssä on kyse.

Vierailija
38/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin joku kommentoinut naistenhuoneelle, että tuskin on rahat pankkitililtä minneen palaneet. Luulisi, että siellä olisi noinkin mukavasti elävällä parilla jotain rahoja säästössä, jolla ostella uusia salikamoja ja lumenen meikinpoistoaineita.

Vierailija
39/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyisin liikaa tavaraa kotona. Osa noista pyydetyistä tavaroista on sellaisia, joista moni mielellään haluaisi eroon. Lukuunottamatta tietysti noita kalliita hajuvesiä ja muita luksustuotteita.

Olen joskus ostanut hajuvettä, joka tuoksui kaupassa hyvältä, mutta kotona tajusin tehneeni vikaostoksen. Myin sen sitten Huutonetissä. Hajuvedet ovat sen verran kalliita, etten niitä ilmaiseksi antaisi pois. 

Vierailija
40/324 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tyhmä joka pyytää. Ei kun? Jos tämä on totta saattaa jäädä niitä tarpeellisiakin saamatta kun ei ihmiset tuollaiselle halua lahjoittaa edes sitä pullonavaajaa.