Vitsit nää Pirkka mehujäät on hyviä. Siis amppari, murkku, koppis.... Paljon parempaa kuin jäätelö!
Ja ainakin puolet vähemmän kaloreita. Nää on mun tän kesän suosikki, nam!!! 🤪
Kommentit (62)
Kaipaan sitä perinteistä appelsiinimehujäätä. Oli hyvää, ja sopi laihduttajallekin jätskiä paremmin. Ei ollut mitään törkeän pahaa makujen sekamelskaa.
kaikkk lakritsi jäätölöt on ihan kuraa
Just ostettiin koppis mehujäät lapsen kans ja molemmilla lensi roskiin... Hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koppis (päärynä-kola) ja Leppis (vadelma-salmiakki) ovat uutuuksia. Toi jälkimmäinen on aivan hirveää vaikka muuten ko. mauista tykkäänkin.
Komps. Ensimmäistä kertaa elämässäni heitin jätskin roskikseen kun tuon Leppiksen menin ostamaan.
Kiitos vinkistä. Olen aloittanut Ampparista, syönyt eilen Toukkiksen ja nyt tänään Hämiksen. Se ei ollut ihan niin hyvää. Olisin varmaan jossain vaiheessa siirtynyt tuohon Leppikseen, mutta nyt jätän sen välistä. Ja tähänastisista kyllä ihan tuo Amppari on se paras.
Luin ketjun. Moni pitää Leppiksestä. Taidan maistaa senkin. Eivätpä nuo paljoa maksa.
-äskeinen kommentoija
Mac ja Pommac mainittu! Vanha liitto on läsnä.
Lisään kierroksia Appelsiinipinnalla.
Ampparissa maku muuttunut tuotannon siirryttyä Suomeen :( onkohan ne Lidlin versiot tehty samalla tehtaalla kuin Ampparit aiemmin, onko kukaan maistanut niitä?
Koppis on mun suosikkini, tokana tulee Murkku.
Onko resepti muuttunut näissä? Lapsena maistui paremmalle...
Vierailija kirjoitti:
Koppis on mun suosikkini, tokana tulee Murkku.
Maistui ihan omituiselta tuo koppis
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä perinteistä appelsiinimehujäätä. Oli hyvää, ja sopi laihduttajallekin jätskiä paremmin. Ei ollut mitään törkeän pahaa makujen sekamelskaa.
Mä myös! Mutta kuunteleeko meitä kukaan, kun ei olla 9vee pikkutyttöjä?
Oon nyt itse tehnyt pakastimessa appelsiinimehusta mehujäitä.
Miksei ole kikkelin muotoisia mehujäitä? Niitä voisivat turpeat mirkut sitten riettaasti imeskellä toreilla ja turuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös! Mutta kuunteleeko meitä kukaan, kun ei olla 9vee pikkutyttöjä?
Oon nyt itse tehnyt pakastimessa appelsiinimehusta mehujäitä.
Mä kaipaan grandi appelsiinimehujäätä
En tykkää. Mun jäätelö on Solero tai kolmen kaverin korvapuusti tai rommirusina.
Vitsit, muistaako mammat vielä Joke-mehujään? Tikussa oli aina vitsin hyvä vitsi.
Vanha solero oli hyvä, sekä punainen, et oranssi. Samoin pommac mehujää ja Rio cola
Näin mä varmaan teen myös. Katsoin nimittäin, että tarjous on voimassa elokuun loppuun saakka. Eli koko kesän saan nauttia näistä mehujäistä! 😋 Ap