Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit nää Pirkka mehujäät on hyviä. Siis amppari, murkku, koppis.... Paljon parempaa kuin jäätelö!

Vierailija
31.05.2018 |

Ja ainakin puolet vähemmän kaloreita. Nää on mun tän kesän suosikki, nam!!! 🤪

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Leppis oli ihan heeeelvetin hyvä. Enpä ole ennen niin hyvää jätskiä syönyt. Hyvä kalori/maku suhde!!!

Vierailija
22/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään noista siis kaikista neljästä vaihtoehdosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden mehujäiden kohderyhmän pystyy päättelemään nimistä. Kohderyhmä on siis av-mammat. Vitsit. Niin vähän kaloreitakin. Nam.

Nam nam... Mäkin tykkään noista, varsinkin ampparista. Oon tykännyt siitä jo lapsena :)

Vierailija
24/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, nyt tuli syötyä viimeinen. Pakastin ammottaa tyhjyyttään. Pitää huomenna käydä hakemassa kaupasta lisää kun on niin hyvä tarjous, 5 kpl/2€. Ap

Mistä kaupasta?

Vierailija
25/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseiköhän millään muulla merkillä oo yhtä hyviä mehujäitä? 🤔

Mä en oikein tykkää niistä Spirello-tyylisistä jäätelömehujäistä. Joko jäätelöä tai mehujäätä sen pitää olla mutta ei kumpaakin sekaisin.

Vierailija
26/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, nyt tuli syötyä viimeinen. Pakastin ammottaa tyhjyyttään. Pitää huomenna käydä hakemassa kaupasta lisää kun on niin hyvä tarjous, 5 kpl/2€. Ap

Mistä kaupasta?

K-Supermarketista. Ensin ostin semmosen 10kpl laatikon mutta sattumalta huomasinkin että irtomyynnissä on paljon halvempaa. Ja saa useamman eri maun ostaa samalla kertaa. 👍 Ap

Vierailija
27/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden mehujäiden kohderyhmän pystyy päättelemään nimistä. Kohderyhmä on siis av-mammat. Vitsit. Niin vähän kaloreitakin. Nam.

No voihan vitsit tosiaan. Onneksi täältä joukosta erottui yksi älykkökin. Seiskaakin luet vain kampaajalla kun sattui siinä olemaan pinossa päällimmäisenä ;)

No kiitos kiitos, olen aina ollut tällainen älykkötyyppi, joka ei oikein jaksaisi tyhjäpäisiä mehujätskien lipittäjiä ympärillään.

Vierailija
28/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/pieni-tytto-toivoi-amppar…

Hauska, en tiennytkään että joku pikkutyttö on keksinyt nää uudet maut. Halusi ampparille kavereita. Söpöä! 🤗

Vierailija
29/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan vitsit tosiaan. Onneksi täältä joukosta erottui yksi älykkökin. Seiskaakin luet vain kampaajalla kun sattui siinä olemaan pinossa päällimmäisenä ;)

Joku vois antaa tälle kommentoijalle lahjaksi huumorintajua ;)

Vierailija
30/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka 'Karkki' jäätelötötterö on paras.  Sitä ei voi vastustaa muutenkuin ohittamalla kaukaa jäätelökaukalo.

Vierailija
31/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkki tötterö on virolaista jäätelöä. Miksi ostaa sitä ku samaan hintaa saa Suomessa tehtyä nestleä tuutissa

Vierailija
32/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, en tiennytkään että joku pikkutyttö on keksinyt nää uudet maut. Halusi ampparille kavereita. Söpöä! 🤗

Pieni tyttö, 9-vuotias? Minä luulin pienellä tytöllä tarkoitettavan jotain 5-vuotiasta.

Vierailija
33/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni tyttö, 9-vuotias? Minä luulin pienellä tytöllä tarkoitettavan jotain 5-vuotiasta.

No onhan 9-vuotias vielä pieni. Vasta kolmosluokkalainen.

Vierailija
34/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan 9-vuotias vielä pieni. Vasta kolmosluokkalainen.

Av- mamma teki ison talon työt jo tuossa iässä, toki koulupäivän päälle, koulumatka oli 50km/suunta ja se hiihdettiin edestakaisin kesät talvet pikkuveli pulkassa perässä.

Vierailija
35/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups! Älkää nyt kaikki menkö tyhjentämään laareja että mullekin jää. Ap

Vierailija
36/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin kans nää Leppikset ja Koppikset viime viikolla, ovat ihan sikahyviä! Aiempi mehujääsuosikkini oli Ässä Mix, mutta nää on paljon halvempiakin.

Vierailija
37/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiitos kiitos, olen aina ollut tällainen älykkötyyppi, joka ei oikein jaksaisi tyhjäpäisiä mehujätskien lipittäjiä ympärillään.

Mutta jaksat ja haluat silti tunkea itsesi mehujätskien lipittäjien ketjuun.

Vierailija
38/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jaksat ja haluat silti tunkea itsesi mehujätskien lipittäjien ketjuun.

Kuinka monta kommenttia mun pitää vielä kirjoittaa, että tajuat tämän olevan huumoria?

Vierailija
39/62 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä hyviä, kaikki maut. Nyt kun vielä lisäksi on se tarjous K-Supermarketeissa että 5kpl 2e niin tulee varmaan syötyä noita koko kesä :D

Vierailija
40/62 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, nyt on taas pakastin täynnä mehujäitä, nam!

Ostin kokeeksi myös yhden leppiksen. Täähän on tosi hyvää! 👍 Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan