Vitsit nää Pirkka mehujäät on hyviä. Siis amppari, murkku, koppis.... Paljon parempaa kuin jäätelö!
Ja ainakin puolet vähemmän kaloreita. Nää on mun tän kesän suosikki, nam!!! 🤪
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Tänks for the tip. Kokeilen ensi kerralla kun olen tötsyissä.
Toimii. Saako mac-mehujäätä enää mistään?
Koppis (päärynä-kola) ja Leppis (vadelma-salmiakki) ovat uutuuksia. Toi jälkimmäinen on aivan hirveää vaikka muuten ko. mauista tykkäänkin.
Alan voida aina pahoin kun joku aloittaa lauseen sanalla "vitsit"
Vierailija kirjoitti:
Koppis (päärynä-kola) ja Leppis (vadelma-salmiakki) ovat uutuuksia. Toi jälkimmäinen on aivan hirveää vaikka muuten ko. mauista tykkäänkin.
Komps. Ensimmäistä kertaa elämässäni heitin jätskin roskikseen kun tuon Leppiksen menin ostamaan.
En tykkää tavallisista jätskeistä ollenkkaan. Mehujätskit on ainoita mitä ostan välillä.
Kiva että miehetkin kirjoittaa tälle palstalle
Tuotetiedot
Ainesosat: vesi, sokeri, fruktoosi, sitruunatäysmehutiiviste,mansikkatäysmehutiiviste, appelsiinitäysmehutiiviste, sakeuttamisaineet(pektiini, guarkumi, johanneksenleipäpuujauhe), emulgointiaine (E471,kasviperäinen), luontaiset aromit, punajuurimehutiiviste,happamuudensäätöaine (sitruunahappo), väri (E160a). Saattaa sisältääpieniä määriä gluteenia, maitoa, kananmunaa ja pähkinää.
Tulet olemaan hyvin säilötty ruumis joskus.
Itsekin tykkään helteillä enemmän mehujäistä kuin ihan jäätelöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komps. Ensimmäistä kertaa elämässäni heitin jätskin roskikseen kun tuon Leppiksen menin ostamaan.
Ilmankos niitä ei ole näkynyt lähikaupassa enää. :( Mun mielestä leppis on parasta ikinä.
Näiden mehujäiden kohderyhmän pystyy päättelemään nimistä. Kohderyhmä on siis av-mammat. Vitsit. Niin vähän kaloreitakin. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Tuotetiedot
Ainesosat: vesi, sokeri, fruktoosi, sitruunatäysmehutiiviste,mansikkatäysmehutiiviste, appelsiinitäysmehutiiviste, sakeuttamisaineet(pektiini, guarkumi, johanneksenleipäpuujauhe), emulgointiaine (E471,kasviperäinen), luontaiset aromit, punajuurimehutiiviste,happamuudensäätöaine (sitruunahappo), väri (E160a). Saattaa sisältääpieniä määriä gluteenia, maitoa, kananmunaa ja pähkinää.
Tulet olemaan hyvin säilötty ruumis joskus.
Nooooo, saanpahan pidemmän elämän. 😁 Ap
Vierailija kirjoitti:
Alan voida aina pahoin kun joku aloittaa lauseen sanalla "vitsit"
Vitsit!!!
Siellähän yökkäilet.
;D
Vierailija kirjoitti:
Näiden mehujäiden kohderyhmän pystyy päättelemään nimistä. Kohderyhmä on siis av-mammat. Vitsit. Niin vähän kaloreitakin. Nam.
Nam nam, slurpsis! Ap
Vierailija kirjoitti:
No voihan vitsit tosiaan. Onneksi täältä joukosta erottui yksi älykkökin. Seiskaakin luet vain kampaajalla kun sattui siinä olemaan pinossa päällimmäisenä ;)
Toi koppis on kyllä ihan mun lempijäätelö. Tuli yllätyksenä kassalla, että se oli vielä niin halpaakin. :)
Harmi, nyt tuli syötyä viimeinen. Pakastin ammottaa tyhjyyttään. Pitää huomenna käydä hakemassa kaupasta lisää kun on niin hyvä tarjous, 5 kpl/2€. Ap
Tänks for the tip. Kokeilen ensi kerralla kun olen tötsyissä.