Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin eilen tupakkaa polttavan naisen keskellä rutikuivaa metsää, olisiko minun pitänyt puuttua jotenkin asiaan?

Vierailija
31.05.2018 |

Hirvitti katsoa ja miettiä, ymmärtääköhän tuo harakka stumpata kunnolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kuivassa metsässä tupakoidessani karistan tuhkat käteeni ensin ja sitten ilmoille. Lopuksi räkäsen maahan ja stumppaan sen siihen. Jonka jälkeen vielä jalalla tallaan sen kunnolla.

Pakko ihmetellä miksi se tumppi pitää edes jättää maahan? Ei ole iso vaiva kantaa purkkia mukana...tai kantaa sitä roskiin.

Vierailija
22/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kuivassa metsässä tupakoidessani karistan tuhkat käteeni ensin ja sitten ilmoille. Lopuksi räkäsen maahan ja stumppaan sen siihen. Jonka jälkeen vielä jalalla tallaan sen kunnolla.

Sama, paitsi että kannan vielä mukanani pientä muovipussia, johon kerään tumpit ja vien ne roskiin. Et kai jätä tumppeja luontoon? Säilyvät siellä olikohan 10 vuotta, ennen kuin maatuvat...

En pidä mitään pussia mukanani, en ole ympäristöaktiivi.

En ole minäkään, mutta kunnioitan sen verran Suomen puhdasta luontoa, etten jätä paskaa jälkeeni. Kuten en jätä puistopiknikilläkään. Ei tässä ole ympäristöaktivismista sen kummemmin kyse, vaan perus hyvistä tavoista ja toisten huomioinnista. 

Jaa en koe olevani hyvä ihminen, joten jatkan valitsemallani tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ihmetellä miksi se tumppi pitää edes jättää maahan? Ei ole iso vaiva kantaa purkkia mukana...tai kantaa sitä roskiin.

Niin ei ole, muta arvaa kiinnostaako yhtään.

Vierailija
24/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesipullo jossa liru vettä pohjalla toimii kanssa hyvin.