Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin eilen tupakkaa polttavan naisen keskellä rutikuivaa metsää, olisiko minun pitänyt puuttua jotenkin asiaan?

Vierailija
31.05.2018 |

Hirvitti katsoa ja miettiä, ymmärtääköhän tuo harakka stumpata kunnolla.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain tulet puuttumaan mun tupakointiin, vaikka kuivassa metsässä. Katsotaan sitten, kannattiko puuttua.

Vierailija
2/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit stumpannut sen röökin sen akan ottaan ja haukkunut sen tuhkakupiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vain tulet puuttumaan mun tupakointiin, vaikka kuivassa metsässä. Katsotaan sitten, kannattiko puuttua.

Kyllä kannatti,kun minä otan tupakkamiehestä kiinni niin hän lentää kun leppäkeihäs,samalla lailla kun isot tukit.

M54

Vierailija
4/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kansallispuiston retkeilyalueilla paloivat iloisesti nuotiot.

Itse en olisi nuotiota sytyttänyt ja evääksi olikin valittu muuta kuin grillattavaa. Ei auta vaikka olisi vieressä vahtimassa. Pieni kipinä voi jäädä kytemään ja sieltä se sitten humahtaa, kun on aika. En puuttunut tilanteeseen. Nuotion polttaja kun itsekin toi asian esille, että nyt ei saisi sytytellä "mutta kun vahdin tässä vierellä." Vahti joo, ilman tynnyrillistä vettä vieressä.

Vierailija
5/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit kaivannut prinssinakkisi esille ja odottanut kun se tumppaa tupakan ja sitten olisit paskantärkeä ilme kasvoillasi kussut sen tumpin päälle...

Vierailija
6/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kulotin peltoa joku pari viikkoa sitten,paikalle tuli palokunta ja lentokone kierti ympyrää.

En ottanut heihin mitään kontaktia vaan jatkoin työtäni,viimein he häipyi paikalta.

Vierailija
7/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti,kun minä otan tupakkamiehestä kiinni niin hän lentää kun leppäkeihäs,samalla lailla kun isot tukit.

M54

Mikä saa sut pahoinpitelemään yhtään ketään vain tupakoinnin vuoksi? Hoitoon poika, hoitoon, sua ei voi mieheksi kyllä sanoa.

Vierailija
8/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa puuttua.

Tupakkaveroon ollaan tekemässä jättikorotusta,kohta tulee halvemmaksi kääriä sätkät 20€ seteleistä.

Vierailija
9/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa ainakin kuvata tuollaiset tyypit jos sattuukin alkamaan tulipalo.

Vierailija
10/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea toimenpide olisi ollut lyödä vaikka oksankarahkalla välittömästi tupakka tupakoitsijan hyppysistä tai huulilta pois.

Vierailija
11/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puutuin vastaavaan tilanteeseen; kaadoin muijan röökin päälle juomapullostani vettä. Kun wt-akka vasta tajusi, mitä tapahtui niin olin jo kaukana.

Vierailija
12/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Olisi pelottanut 30 vuotta sitten, tossa iässä ei varmaan kannata enään urheilla :) laita reinot jalkaan ja mene leikkaamaan ruohoa kun emäntä käskee

Vierailija
13/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Onpas tupakoimattomilla heikot hermot, voi tsiisus. Ota henkoset niin rauhotut hyvä mies.

Vierailija
14/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kuivassa metsässä tupakoidessani karistan tuhkat käteeni ensin ja sitten ilmoille. Lopuksi räkäsen maahan ja stumppaan sen siihen. Jonka jälkeen vielä jalalla tallaan sen kunnolla.

Vierailija
15/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin ottaa valokuva tupakoitsijasta; kun maastopalo sitten syttyy on korvausvelvollinen helpompi löytää. Julkisella paikalla saa kuvata,

Vierailija
16/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä kuivassa metsässä tupakoidessani karistan tuhkat käteeni ensin ja sitten ilmoille. Lopuksi räkäsen maahan ja stumppaan sen siihen. Jonka jälkeen vielä jalalla tallaan sen kunnolla.

Sama, paitsi että kannan vielä mukanani pientä muovipussia, johon kerään tumpit ja vien ne roskiin. Et kai jätä tumppeja luontoon? Säilyvät siellä olikohan 10 vuotta, ennen kuin maatuvat...

Vierailija
17/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa ainakin kuvata tuollaiset tyypit jos sattuukin alkamaan tulipalo.

Kuvata saa yleisillä paikoilla, mutta ei julkaista saa missään ilman kuvattavan suostumusta. Tämä hyvä muistaa kun kuvaa ihmisiä.

Vierailija
18/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi että kannan vielä mukanani pientä muovipussia, johon kerään tumpit ja vien ne roskiin. Et kai jätä tumppeja luontoon? Säilyvät siellä olikohan 10 vuotta, ennen kuin maatuvat...

En pidä mitään pussia mukanani, en ole ympäristöaktiivi.

Vierailija
19/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Metsän kuuluu palaa välillä, se tekee hyvää luonnolle.

Vierailija
20/24 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä mitään pussia mukanani, en ole ympäristöaktiivi.

En ole minäkään, mutta kunnioitan sen verran Suomen puhdasta luontoa, etten jätä paskaa jälkeeni. Kuten en jätä puistopiknikilläkään. Ei tässä ole ympäristöaktivismista sen kummemmin kyse, vaan perus hyvistä tavoista ja toisten huomioinnista.