Fleshlight kokemuksia
Kun tilanme on se että tällä hetkellä eletään sellaista aikaa että, halut ei kohtaa. Itse haluaisin usein ja vaimo ei. Olisiko kellään jakaa kokemusta esim fleshlight käytöstä? Onko hyvä? Mitä mieltä naiset on siitä, onko väärin ehdottaa? Eikö se oo parempi kuin jatkuva vonkaaminen?
Kommentit (110)
Eikös japanilaisilla ole keskimäärin melko pienet kalut?
Miten riittää pituus heidän tuotteissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas lisää omia kokemuksia.
Vetelin flusella hanskaan omassa huoneessa kun mutsi tuli sinne... se luuli etten ole kotona.
Vähän meillä oli molemmilla sellainen hassu ilme varmaan kun katottiin toisiamme että mitä helvettiä.
no, tämä.
Olen joskus miettinyt että kuinka suhtautuisin jos "joutuisin" tämän kaltaiseen tilanteeseen.
Kerran, poika oli varmaan 13, kun menin pesuhuoneeseen, ja olen varma että se oli kässäily puuhissa, oli penis niin tanassa ja tilanne muutenkin erilainen. Oli lähellä että en sanonut että jatka vaan, jos se on lähellä. Ei ollut pokkaa
Vierailija kirjoitti:
Fleshlight on kuin telkkarien Finlux. Tavikset ostaa hullunlailla, mutta laatu kuraa.
Jos haluatte hyvän niin japanilainen Tomax merkki on parasta mitä on tarjolla. Tomax Arkhe Very Soft tai Rich Soft on kehuttu vastaavan lähiten aitoa. Euroopasta ei nyt saa mistään kun on loppuunmyyty jälleen. Jenkeistä saa vielä, mutta ALV ja tullimaksu tulee päälle ja törkeät toimituskulut.
Kiitos, mutta tuo on pehmeäkuorinen tuote, ei kiinnosta. Pehmeäkuorisissa leluissa käden voi tuntea kuoren lävitse mikä nimenomaan ei ole tarkoitus.
Yksi ääni Fleslight STU:lle.
Kyllä jokaisella miehellä pitäisi olla fleslight
vakiovarusteena.Olen 56v ja naimisissa 30v.
Seksiä on vaimon kanssa tosi harvoin.Ostin
suihkupidikkeen fleslightiini ja sain mahtavan
orgasmin.Joskus kun olen yksin kotona niin
laitan fleslightin sohvatyynyjen väliin ja alan
naimaan.Pitkään nautiskelen ja moneen
kertaan keskeytän että en tule.Lopulta sitten
laukean sisälle.Tässä alkaa kulli seisoa kun
kirjoittelen nyt ei onnistu kun vaimo on
viereisessä huoneessa.
Fleshlight on laadukas tuote. On turha verrata sitä tai muitakaan tekopilluja naiseen, koska flesu on eloton esine. Mutta keinovaginoiden sarjassa se on mielestäni kärkipäätä. En lukenut aloituksen lisäksi muita kommentteja, joten muutkin ovat saattaneet käsitellä seuraavia asioita.
Minulla on kokemusta flesuista jo n. 15 vuoden ajalta ja n. 20 mallista. Ennen flesuja 2000-luvun alkuvuosina hankin ensimmäiset tekopillut silloisilta suppeilta markkinoilta. Ne hajosivat järjestään neitsytmatkalla. Syy-yhteyden ymmärsin vasta jälkikäteen: heikko materiaali ei kestä keskikokoista isompaa penistä ja pillut oli (ja ovat edelleen) suunniteltu enemmistön mitoille.
Ensimmäinen flesuni oli Pink Lady Original muistaakseni 2008. Tekstuurin tylsyydestä johtuen en enää sitä suosittele, mutta tuolloin se oli huikea edistysaskel.
2010-luvulta alkaen aloin aktiivisesti seurata flesusisarusparven kehitystä ja saatavuutta Suomessa ja hankin mielenkiintoisimman tuntuisia uutuuksia 1-2 per vuosi. Mallejahan on pillua, pyllyä ja suuta sekä mielikuvituksellisempia fantasiavaihtoehtoja. Itse olen keskittynyt ensin mainittuun erityisesti siitä lähtien, kun yksilöllisillä häpyhuulilla varustettu Girls-mallisto saapui markkinoille. Kokemusta on siis kertynyt eri malleista varsin runsaasti.
Flesujen parhaat puolet ovat kestävä, joustava ja nautinnollisen tuntuinen materiaali. Tunneleiden erilaiset tekstuurit ja tiukkuudet tuovat vaihtelua tuntumaan. Malli kuin malli (pl. sileä Original) tuntuu hyvältä, mutta ne paremmat ja se paras löytyvät vasta kokeilemalla useita. Mainoksiin ei kannata uskoa kritiikittä, vaan etsiä aitoja käyttäjäkokemuksia. Lopulta flesu on kuitenkin aina subjektiivinen kokemus.
Oikealla hoidolla flesusta saa eniten irti ja pitkään. Jos puhdistusta, kuivausta, hoitoainetta ym. huoltoa ei viitsi tehdä, tuskin kannattaa flesua hankkiakaan, vaan pysyä käsipesulinjalla.
Oman flesukatraani kestosuosikit ovat Asa Akira Dragon (yksinkertainen spiraalitekstuuri on hiton tehokas), Elsa Jean Tasty (turpeat häpyhuulet), Stoya Destroya (vastustamattoman intensiivinen), Ana Foxxx Silk (yhdistelmä tumma suklaa ja vaalea penis), Lola Reve Dorcel (nautinnollisen hellä ja pehmeä) sekä Emily Willis Squirt (paras kokonaisuus). Osa em. saattaa olla jo pois tuotannosta/myynnistä.
Tekopillua hankkiessa kannattaa harkita, sijoittaako pari lisäkymppiä laatuun vai tyytyykö edullisempaan.
Kyllä, flesuttaja oli todellakin linjoilla! ^
Vierailija kirjoitti:
Eikös japanilaisilla ole keskimäärin melko pienet kalut?
Miten riittää pituus heidän tuotteissaan?
Minulla on hieman alle 17cm kalu ja paksumpi kuin vessapaperirullan hylsy ja mahtuu hyvin Hedy sekä Tenga masturbaattoteihin sillä ne venyvät vaikka ovatkin melko pienen näköisiä. Kestävät omassa käytössä 10 kertaa.
Noihin kovassa kotelossa oleviin tekotussuihin saa laittaa hirveät määrät liukkaria ja niistä menee tuntu suht nopeasti... tuollaisia silikoonisia masturbaattoreita saa 10kpl yhden aidon flesun hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Flesujen parhaat puolet ovat kestävä, joustava ja nautinnollisen tuntuinen materiaali. Tunneleiden erilaiset tekstuurit ja tiukkuudet tuovat vaihtelua tuntumaan. Malli kuin malli (pl. sileä Original) tuntuu hyvältä, mutta ne paremmat ja se paras löytyvät vasta kokeilemalla useita. Mainoksiin ei kannata uskoa kritiikittä, vaan etsiä aitoja käyttäjäkokemuksia. Lopulta flesu on kuitenkin aina subjektiivinen kokemus.
Kattava vastaus kokonaisuudessaan ja isolla panostuksella otettu tuotteita haltuun. On varmasti totta, että nykyisistä kuvioidusta useimmat tuntuu hyvältä useimmille mutta vielä parempi jos pystyy valikoimaan erityisen hyvin itselleen sopivan. Etenkin jos tarkoituksena on ostaa vain yksi. Suomalaisten alan verkkokauppojen sivuilla jonkin verran käyttäjäarvioita löytyy mutta erityisen kattavasti niitä löytyy tällä hetkellä sivustolla fleshassist. Yksi "varma" suositus on toki STU mutta samalla sen tiedetään olevan hyvinkin intensiivinen ja ei välttämättä optimaalisin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä tekopillua voi nussia kumilla?ei tarvii suotta mällejä putsata
Täytyy se silti putsata liukuvoiteesta. Paljon minuuttia kauempaa ei puhdistukseen mene, vaikka laukeaa sisään.
Fleshlight on kuin telkkarien Finlux. Tavikset ostaa hullunlailla, mutta laatu kuraa.
Jos haluatte hyvän niin japanilainen Tomax merkki on parasta mitä on tarjolla. Tomax Arkhe Very Soft tai Rich Soft on kehuttu vastaavan lähiten aitoa. Euroopasta ei nyt saa mistään kun on loppuunmyyty jälleen. Jenkeistä saa vielä, mutta ALV ja tullimaksu tulee päälle ja törkeät toimituskulut.