Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti

Vierailija
30.05.2018 |

Voiko sille toiselle naiselle laittaa viestiä ja kysellä, jos hän suostuisi avautumaan asiasta enemmän, kuin mies.. vai jätänkö hänet suosiolla sotkun ulkopuolelle? Onko kukaan tehnyt niin ja millainen oli vastaanotto?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt tarkkaan, haluatko tosiaan sitkeutua siihen toiseen naiseen.

Vierailija
2/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut toinen nainen tietämättäni ja toisella kertaa ihan tietäen.

Ensimmäinen kerta meni niin, että ko. mies oli lähes aina samassa yökerhossa kuin minä ja päädyimme usein samaan sänkyyn. Mistään parisuhteesta en hänen kanssaan edes haaveillut, meillä oli vain seksiä. Enkä ollut ainoa, jota hän pani. Mutta paras niistä, koska hän mm. jätti tanssilattialle toisen naisen minun takiani, kun ilmoitin lähteväni kotiini jonkun toisen kanssa, jos häntä ei kiinnosta.

En koskaan kysellyt hänen puolisostaan/parisuhteestaan, mutta en myöskään koskaan edes odottanut hänen jäävän luokseni yöksi. (Seksi-)suhteemme loppui siihen, kun hän ikävissään soitti sellaisella hetkellä, kun oli vauvansa kanssa kaksin kotona eikä lapsi ollutkaan hiljaa. Silloin tajusin, ettei kyseessä ollut vain seksisuhde "koska vaimo/tyttöystävä ei anna" vaan hän todellakin haki seksiä siksi, että vaimo oli ollut raskaana ja synnyttänyt ja heillä oli pieni vauva. Lopetin jutun siihen. Vaimo ei kai koskaan tiennyt juuri minusta, mutta on mahdoton ajatus, etteikö hän olisi tiennyt siitä että mies panee muita, koska ko. mies saattoi olla luonani jopa joka viikonloppu toisena iltana ja lähti kotiinsa vasta 3-4 välillä aamulla. Ja kuten sanottu, en ollut ainoa.

Toisella kertaa kyseessä oli minua vanhempi mies, johon tutustuin netissä. Hän olisi ollut valmis maksamaan minulle ulkomaanmatkoja ja vaikka mitä. En suostunut emmekä koskaan edes panneet, koska hän oli niin vastenmielinen kun hänet lopulta tapasin. Mutta hänen vaimonsa oli löytänyt viestittelymme ja soitti minulle sittemmin vihaisena. En todellakaan alkanut avautua hänelle omista ajatuksistani tai tunteistani vaan totesin vain, että kysyköön mieheltään.

Eli summa summarum: et saavuta yhtään mitään sillä, että olet yhteydessä kyseiseen naiseen. Miehesi on ainoa, joka on sinulle "tilivelvollinen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sotkun ulkopuolelle jos et halua vaikuttaa säälittävältä.

Vierailija
4/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä haluaisin tietää oliko se yksi kännihairahdus, kuten mies väittää, vai oliko tapaamisia useampia, kuten itse epäilen. Mies ei enää asiasta keskustele, mutta minä haluaisin tietää mikä on totuus.

Vierailija
5/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jopa tapauksia jossa naiset ovat ystävystyneet.

Mutta tilanne on teidän kahden välinen,mitä tietoa tarvitset?

Jos uskot mitä mies sanoo,et kuitenkaan tyle muuta uskomaan.Itse kolmantena pyöränä pyörähtäneenä en kommentoi,koska minuakin on tilanteessa loukattu.

Vierailija
6/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä totuutta täältä löydä.

Vierailija
7/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä haluaisin tietää oliko se yksi kännihairahdus, kuten mies väittää, vai oliko tapaamisia useampia, kuten itse epäilen. Mies ei enää asiasta keskustele, mutta minä haluaisin tietää mikä on totuus.

Se toinen nainen ei ole sinulle tilivelvollinen. Jos ylipäänsä vastaa puheluusi niin joka tapauksessa todennäköisesti saat vain lisää kylmää vettä niskaasi. Oikeastiko kuvittelet saavasi häneltä vastauksen, että "olin vain kännihairahdus"?

Vierailija
8/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä kertoja oli useampia,muttamies haluaa painaa villasella.

Vierailija
9/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tapaamisia on useampia ja ovat olleet tiiviisti yhdessä, nainen tuskin sitä sulle kertoo.  Samaa mieltä lainaamasi kanssa eli turha sotkea naista teidän asioihin.

Vierailija
10/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen nainen ei ole sinulle tilivelvollinen. Jos ylipäänsä vastaa puheluusi niin joka tapauksessa todennäköisesti saat vain lisää kylmää vettä niskaasi. Oikeastiko kuvittelet saavasi häneltä vastauksen, että "olin vain kännihairahdus"?

Jos panee varattua niin kyllä on tilivelvollinen. Vaikka kuinka olisi sinkku. Siis moraaliselta kannalta. Eihän aviorikostakaan ole enää olemassa joten ei se puolisokaan tuolla ajattelutavalla ole tilivelvollinen.

Vierailija
11/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti salasuhteeni puoliso ja kyseli. En voinut kuin valehdella tuolloin, koska halusin suojella häntä. Siis heitä molempia. Jos soittaisi uudelleen, niin kertoisin totuuden eli että todellakin oli seksiä ja sitä oli ja on edelleen paljon. Koska teillä sitä ei kuulema ole (en usko, mutta annan miehen luulla niin).

Vierailija
12/39 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pää kylmänä nyt! Itse meinasin ottaa yhteyttä henkilöön mutta en ottanut ja en todellakaan kadu.

1) Miksi se sulle edes kertoisi mitään ja jos kertoisi, miksi puhuisi totta? 2) Jos otat yhteyttä, osoitat suoraan hänelle että hänellä on merkitystä sinulle ja periaatteessa voi täten hallita sinun elämääsi ja jo lyötyjä tunteitasi. 3) Kyseessä on sinun ja miehesi ongelma, älä sotke omalta osaltasi siihen enää muita (vaikka kyseessä onkin tietyllä tavalla osallinen). 4) Hänellä voi olla omia ongelmiaan omassa elämässään ja niistä tuskin haluat kuulla edes sivulauseessa. Et halua alkaa hänen terapeutikseen. 5) Se yhteydenotto mitä varmimmin satuttaa sinua vain enemmän kuin auttaa. Hyötysuhde jää miinukselle.

Vierailija
13/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos panee varattua niin kyllä on tilivelvollinen. Vaikka kuinka olisi sinkku. Siis moraaliselta kannalta. Eihän aviorikostakaan ole enää olemassa joten ei se puolisokaan tuolla ajattelutavalla ole tilivelvollinen.

Ei ole. Sinkku ei ole pettänyt ketään eikä ole tilivelvollinen kenellekään.

Vierailija
14/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä nyt ajattelin, että saisin ko. naisesta jotain irti, ja kertomus olisi poikennut miehen versiosta, niin olisin saanut varmistuksen miehen valehtelusta.

Mutta ehkä annan asian olla, ainakin nyt toistaiseksi.

Vierailija
15/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa selvittää asiat, ettei jää painamaan mieltä myöhemmin. Soita vaan.

Vierailija
16/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voisit soittaa. Kertoisin rehellisesti miten asia on. Olisin toki yllättynyt soitostasi kun periaatteesta en touhua varattujen miesten kanssa. En ymmärrä miksi minun pitäisi valehdella tai salata tai olla hankala puolisolle joka soittelee petturipuolison juttujen perään. 

Vierailija
17/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on seuraus jostakin jonka syyt löytyy teidän parisuhteesta. Kyseinen henkilö on täysin syytön niihin ongelmiin, jotka teidän täytyy keskenänne selvittää.

Vierailija
18/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanonut että kerran mutta edelleen jankkaat eli et usko kuulemaasi.

Jotain propleemaahan teillä on ollut kun mies päätti lähteä toisen matkaan.

Sillä ei ole väliä kuinka monta kertaa vaan sillä mitä te kumpikin näätte tulevaisuudessa, haluatteko jatkaa yhdessä vai erikseen?

Luottamus sun tarvii jatkon kannalta saada kuntoon. Joko uskot sitä ukkoas tai et. Jos jälkimmäinen niin ei ole resursseja jatkoon.

Vierailija
19/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Legendaarinen se oli vain yksi kerta :D

Mitä todisteita sinä vielä kaipaat? Haluatko ihan oikeasti elää tuon epävarmuuden kanssa?

Vierailija
20/39 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on tilivelvollinen. Minä olin naisen kanssa pari kertaa joka olikin naimisissa. En minä häneltä kysynyt oletko varattu. Sen mies otti yhteyttä ja raivosi mulle puhelimessa. Sanoin että mistä mä tiesin, että sun vaimos pettää. En minä pidä mitään 1x2 kaavaketta mukana missä eka vastaillaan kysymyksiin ja sit vasta mietin teenkö mitään. Sanoin että teillä ongelma ei minulla, minä olen sinkku ja oletin vaimosi myös olevan. Juttele vaimos kanssa älä minun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän