Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanut kutsua grillujuhliin koska olen kasvissyöjä

Hämmentynyt ap
30.05.2018 |

Kuulin ystävältä, ettei minua ruokavalioni takia ollu kutsuttu yhteisen tuttavamme viikonlopun grillijuhliin. Eihän sitä kai pelkkää lihaa kukaan muutenka syö? Olikohan vain tekosyy...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillikylki kirjoitti:

Ei meilläkään kutsuta kasvissyöjiä ihan yleinen käytäntö nykyään.Samoin kaikki muoti ruokavaliolaiset jäävät rannalle.

Meillä on ihan sama systeemi. Kerran kutsutttiin ja silti tuli ruokarajoitteisilta ja kasvissyöjiltä ja trendipelleiltä rutinaa. Vaikka mies on keittiömestari ja kova jätkä onkin tekemään ruokaa, niin kyllä sitä vtutti paistella eri liedellä 4 eri pannulla niille muille erikseen ruokaa. Sitten seuraavana päivänä ilmoitti, että ensi kesänä karsiutuu tämä tietty porukka. Nyt meillä on vkloppuna grillijuhlat ihan niille, jotka pystyy syömään samaa ruokaa. Meille on ihan sama loukkaantuuko joku kasvissyöjä, koska me tarjotaan omasta pussista koko touhu.

Kyllähän keittiömestarit on tottunut tuohon että tulee dieettejä.. Ihmeellinen kokki - Toinen keittiömestari

Vierailija
22/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, kenen kanssa en mene enää syömään. Inhottavaa syödä, kun toinen kääntelee paistinpottuja järkyttyneenä, että millä nämä on paistettu. Ja pitää saarnaa, mitä minun ruoassani on. Se viimeinen tippa oli, kun ns. halvat nyyttärit minun luona. Olin tehnyt kotiviiniä pakkauksesta. Ystäväni kiekaisi, että hyi hitto, eihän tuota voi juoda, kun viiniinhän käytetään liivatetta selkeyttämiseen. Siinä sitten seisoimme nolona lasit käsissä ja tunsimme itsemme murhaajiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillikylki kirjoitti:

Ei meilläkään kutsuta kasvissyöjiä ihan yleinen käytäntö nykyään.Samoin kaikki muoti ruokavaliolaiset jäävät rannalle.

Meillä on ihan sama systeemi. Kerran kutsutttiin ja silti tuli ruokarajoitteisilta ja kasvissyöjiltä ja trendipelleiltä rutinaa. Vaikka mies on keittiömestari ja kova jätkä onkin tekemään ruokaa, niin kyllä sitä vtutti paistella eri liedellä 4 eri pannulla niille muille erikseen ruokaa. Sitten seuraavana päivänä ilmoitti, että ensi kesänä karsiutuu tämä tietty porukka. Nyt meillä on vkloppuna grillijuhlat ihan niille, jotka pystyy syömään samaa ruokaa. Meille on ihan sama loukkaantuuko joku kasvissyöjä, koska me tarjotaan omasta pussista koko touhu.

Kyllähän keittiömestarit on tottunut tuohon että tulee dieettejä.. Ihmeellinen kokki - Toinen keittiömestari

Mutta eiköhän jokainen saa päättää, ketä kutsuu juhliinsa. Maksaja käsittääkseni päättää, mitä tarjoaa. Jos haluaa jotain määrättyä ruokaa, voi mennä ravintolaan syömään. Mutta epäkohteliasta mennä kutsuttuna juhliin ja vinkua, että tässä minun ituvegaanimössössä haisee varmaan grillimakkara

Vierailija
24/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen ihan sekasyöjä mutta silti itselläni maistuu grilli-iltoina paremmin kasvikset. Hyvä salaatti mansikoista ja halloumista, grillattu parsa, kasvisnyytit foliossa, uudet perunat. Voihan sitä grillata vaikka mitä muutakin kuin lihaa...

Minä en kyllä kasvissyöjänä koske mihinkään lihan kanssa samalla ritilällä/parilalla valmistettuihin kasviksiin.

Vierailija
25/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan ap olla niin vaikea ihminen, etteivät juhlien järjestäjät halunneet häntä paikalle pilaamaan juhlia?

Vierailija
26/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko provo tai ap:lle esitettiin tekosyy. Ei minunkaan ruokavalioni ole kavereita haitannut, eikä minua heidän syömisensä. Kasvissyönnistä tulee ongelma vasta sitten kun ihminen itse tekee siitä ongelman nipottamalla ja itkemällä joka asiasta.

Vierailija
27/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä olen ihan sekasyöjä mutta silti itselläni maistuu grilli-iltoina paremmin kasvikset. Hyvä salaatti mansikoista ja halloumista, grillattu parsa, kasvisnyytit foliossa, uudet perunat. Voihan sitä grillata vaikka mitä muutakin kuin lihaa...

Minä en kyllä kasvissyöjänä koske mihinkään lihan kanssa samalla ritilällä/parilalla valmistettuihin kasviksiin.

Minä taas kosken kunhan mitään lihanesteitä ei ole valunut kasviksieni päälle.

Vierailija
28/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön, koska ainakin niissä grilliporukoissa missä itse olen ollut, niin ne ritilät yms on puhtaat ja kasvikset ja lihat grillataan eri puolilla. Toki eri asia jos grillityyli on sellainen että kaikki sitten maistuu sille makkaralle tai pihville.

Vierailija
29/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillikylki kirjoitti:

Ehkä kotona voi ottaa rennommin. Kolmas keittiömestari

Vierailija
30/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sit ihmettele jos ei kutsua tipu juhliin.

Vierailija
31/31 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on varmasti joku muu ikävä kyllä.

Nykyään grillataan halloumia, muitakin herkullisia grillijuustoja, kasvisnyyttejä... kuten edellä on jo mainittu.

Kasvissyönti ei ole grillijuhliin kutsumattomuuden peruste!

Siitä se vasta riemu repeää kun menet tarjoamaan vegaanille halloumia...

On olemassa soijasta tehtyä ”halloumia”. Merkki Violife, ihan Citymarketista löytyy. Ja vegaanis voi aina pyytää itse tuomaan nuo ”vaikeammin löydettävät”, yleensä nyt grillijuhlissa taidetaan muutenkin tehdä noin.

IJa ap sanoi olevansa kasvissyöjä, joka useimmin tarkoittaa lakto-ovo-vegeä.