Ihastuvatko miehet samalla tavalla naisiin kuin naiset miehiin?
Haaveileeko mies ihastuksestaan samalla tavalla kuin naiset haaveilevat? Onko naisten ja miesten välillä tässä asiassa eroja?
Kommentit (109)
Tottakai ihastuvat. Eri asia on sitten nämä miehet jotka sekoittavat ihastumisen seksuaaliseen himoon.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein asia naisessa on pillun tiukkuus. Kaikki muu on aivojen hömppäkemiaa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisen maailman kokemusten kanssa. Naisten pitäisi päästy yli siitä ihastuksen ja rakastuksen tunteesta. Miehen tarkoitus on rakentaa tätä maailmaa ja siementää. Ja nyt kaikki ne ihmiset jotka ovat erimieltä, ovat valitettavasti väärässä. Ihan turha sanoa vastaan.
Kaikilla miehillä ei ole noin pieni kun sulla, tiedoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tavallaan eivät. Kuulin esim. tutkimuksesta, jonka mukaan nainen on miehen mielestä viehättävämmillään juuri ennen seksiä, kun taas mies on naisen mielestä viehättävämmillään heti seksin jälkeen.
Kuulin tästä tutkimuksesta, kun mainitsin petikaverilleni aktin jälkeen vielä sängyssä makoillessamme, että näytät ihan mielettömän hyvältä just nyt :D
Naiset vaan ei ikinä tunnu ymmärtävän miesten biologiaa. Miesten kroppa ja aivot, ihan kaikkien. Toimii niin, että seksin jälkeen kaikki seksuaalinen halu ja mielenkiinto vastakkaiseen sukupuoleen häviää joksikin aikaa. Ja kyllä, se tapahtuu myös sinun miehelle. Miehet ei vaan pysty ajattelemaan silloin mitään viehättävyyksiä tai muuta. Seksin jälkeen miehet haluaa levätä, eikä ajatella sen kummemmin juuri mitään. Ainakin jonkin aikaa, riippunee yksilöstä.
No sama se on naisillakin. Joskus jopa kesken seksin, kun itse on saanut orgasmin, ei enää kiinnostaisi yhtään mikään miehen rynkytys. Mutta jos ihmisestä välittää, senkin tekee ihan mielellään.
sama miehellä. Oottaa vaan että kuti irtoais ja vois jo alkaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen tuntema kemia kasvaa kun mies on sosiaalinen, komea, hyvin pukeutunut, ystävällinen jne, siis keskimäärin. Tämä ei tosin ole mitään kemiaa vaan "pelimiehen" eli kokeneen ammattilaisen tapa toimia.
Ei tuo ole kemiaa, vaan pelkästään sitä että jotkut ihmiset koemme miellyttävempinä kun toiset. Ei nuo ominaisuudet mitään rakkautta vielä herätä. Ihan samoin normaali mies ei rakastu jokaiseen kauniiseen ja ystävälliseen naiseen, tai rakastuisi joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen tuntema kemia kasvaa kun mies on sosiaalinen, komea, hyvin pukeutunut, ystävällinen jne, siis keskimäärin. Tämä ei tosin ole mitään kemiaa vaan "pelimiehen" eli kokeneen ammattilaisen tapa toimia.
Tämä ymmärretään varmaan tahallaan väärin viimeisen lauseen vuoksi. Tarkoitin että aina voi parantaa omia mahdollisuuksia että sitä kuuluisaa kemiaa on. Tosin aina ei sekään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tavallaan eivät. Kuulin esim. tutkimuksesta, jonka mukaan nainen on miehen mielestä viehättävämmillään juuri ennen seksiä, kun taas mies on naisen mielestä viehättävämmillään heti seksin jälkeen.
Kuulin tästä tutkimuksesta, kun mainitsin petikaverilleni aktin jälkeen vielä sängyssä makoillessamme, että näytät ihan mielettömän hyvältä just nyt :D
Naiset vaan ei ikinä tunnu ymmärtävän miesten biologiaa. Miesten kroppa ja aivot, ihan kaikkien. Toimii niin, että seksin jälkeen kaikki seksuaalinen halu ja mielenkiinto vastakkaiseen sukupuoleen häviää joksikin aikaa. Ja kyllä, se tapahtuu myös sinun miehelle. Miehet ei vaan pysty ajattelemaan silloin mitään viehättävyyksiä tai muuta. Seksin jälkeen miehet haluaa levätä, eikä ajatella sen kummemmin juuri mitään. Ainakin jonkin aikaa, riippunee yksilöstä.
No sama se on naisillakin. Joskus jopa kesken seksin, kun itse on saanut orgasmin, ei enää kiinnostaisi yhtään mikään miehen rynkytys. Mutta jos ihmisestä välittää, senkin tekee ihan mielellään.
Toi on muuten totta! Näin naisena kun on itse saanu, ei se jyystö enää kiinnostaisi, eikä se juuri miltään tunnukaan :D Tosin ei se kyllä enää montaa sekuntia kestä sen jälkeen kun olen tullut. Ilmeisesti kiihottaa miehiä jotenkin eivätkö kestä enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole kemiaa, vaan pelkästään sitä että jotkut ihmiset koemme miellyttävempinä kun toiset. Ei nuo ominaisuudet mitään rakkautta vielä herätä. Ihan samoin normaali mies ei rakastu jokaiseen kauniiseen ja ystävälliseen naiseen, tai rakastuisi joka päivä.
Treenattu, hyvännäköinen, sosiaalinen ihminen aiheuttaa usemmin kemiaa. Näihin voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat naiseen. Naiset ihastuvat mieheltä saatuun huomiopn ja siihen tunteeseen, jonka mies saa heissä aikaan. Itse miehellä ei ole niin väliä. Tämän takia palstallakin on tämän tästä aloituksia, jossa nainen sanoo, että "voi kunpa saisi vielä kerran kokea ihastumisen".
Mitä tää tarkoittaa: miehet ihastuvat naiseen? Siihen huomioonhan kai miehetkin ihastuu? Vai miten ihmeessä homma eroaa? kysyy nainen
Mies kokee naisen ihastuttavana yksilönä ja ihastuu henkilöön. Nainen ihastuu omaan tunteeseensa.
Oletko kenties herma.fro.diitti, kun sulla on noin varmaa tietoa kummankin sukupuolen tuntemuksista?
- Ei, vaan olet nais.vih.amielinen, katkeroitunut pals.ta.uli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeämpää on status ja "voittaa elämässä", kun naisille keskimäärin ihmissuhteet on hyvin tärkeitä. Aina välillä varmasti mies ihastuu myös naiseen hyvin emotionaalisesti. Mies voi kumminkin päästä hyvin yli naisesta, jos suhteen/suhteen yrityksen jälkeen menestyy hyvin muun maailman silmissä, saa kiinnostavan uuden naisen huomiota, edistyy työssä tms.
Niinhän tuota luulisi, mutta todellisuus on vähän toinen kun katsoo miten epätoivoisia miehet on kun ero tulee tai joku tietty nainen ei kiinnostu. Tehdään perhesurmia ja kouluampumisia ja itsemurhia. Vähintään aletaan juomaan, ettei muisteta entistä elämää naisen kanssa. Väittäisin että miehet ihastuu naisiin paljon vahvemmin kuin naiset miehiin. Naiset pääsee eroista yli.
Naiset pääsee erosta yli paremmin, koska yleensä on parempi tunteidenkäsittely ja tukiverkot.
Ehkä, mutta osittain juuri siksi kuin aiemmin mainittu. Naiset eivät jää suremaan miestä "koska aina saa uusia" ja pääasia on se tunne jonka nainen kokee ollessaan hyväksytty taas uudelle miehelle. Miehen elämässä ja rakkaudessa onni syvenee sitä enemmän mitä kauemmin on yhden ja saman kumppanin kanssa, naisella taas eniten rakkautta ja onnea on rakkauselämässä jossa eroja on paljon ja uusia ihailijoita tulee ja antaa naiselle sitä ihanaa tunnetta kun nainen on ihailtu ja rakastettu.
Juu, rakkauden ja onnen syvenemisestä se kertookin, kun vuosien yhteiselon jälkeen petetään ja jätetään, kun "oma akka" on alkanut kyllästyttää. 😂😂😂
Tarkoitatko nyt naisia? 3/4 avioeroista kun tehdään heidän aloitteestaan.
Naiset usein jättävät pettämättä. Mies pettää jopa vuosia kun ei "uskalla" erota tai keskustella asioista suoraan, ja saatuaan tietää pettämisestä nainen ottaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat 100 % naisen ulkonäköön. Tietenkin hekumoivat, millaista olisi koskea tätä ja rakastella tämän kanssa.
Vaikka naisen aivojen tilalle olisi vaihdettu kone, joka toistaisi naisen suun kautta monotonisella äänellä säätiedotusta aamusta iltaan, se ei vähentäisi yhtään ihastuksen tunnetta.
:D Tämä ei voi pitää paikkaansa! Olen nimittäin katsonut peiliin, ja kyllä se täytyy olla mun luonteestanikin kiinni. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Niin, paitsi aika helkutin harva nainen saa orgasmin ennen miestä, ainakaan yhdynnässä. Ja sitten kun mies saa eikä pysty jatkamaan niin alkaa vittuilu vaikka kyse on pelkästään biologiasta eli siitä millä naiset perustelevat omat paskavammaiset mieltymyksensä.
Kun "vastapuoli" käyttää Ylilaudan popularisoimaa termiä "p*skav*mmainen", tietää kaiken järjellisen keskustelun olevan ohi.
Ihan vaan ystävällisenä huomiona aikaisemmille keskustelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Niin, paitsi aika helkutin harva nainen saa orgasmin ennen miestä, ainakaan yhdynnässä. Ja sitten kun mies saa eikä pysty jatkamaan niin alkaa vittuilu vaikka kyse on pelkästään biologiasta eli siitä millä naiset perustelevat omat paskavammaiset mieltymyksensä.
Ai jaa. Kyllä meillä ainakin mies hoitelee minut aina, samoin kuin minäkin miehen. Mikä sinusta miehen suuhun tai käsiin tulee jos ei yhtäkkiä pystykään jatkamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ai jaa. Kyllä meillä ainakin mies hoitelee minut aina, samoin kuin minäkin miehen. Mikä sinusta miehen suuhun tai käsiin tulee jos ei yhtäkkiä pystykään jatkamaan?
Jälleen kerran nainen joka ottaa rojaltit miehen laukeamiskyvystä itselleen :D
Nainen hoitelee miehensä = makaa alla lähes hereillä kun mies panee hikipäässä naista jolloin mies laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Jälleen kerran nainen joka ottaa rojaltit miehen laukeamiskyvystä itselleen :D
Nainen hoitelee miehensä = makaa alla lähes hereillä kun mies panee hikipäässä naista jolloin mies laukeaa.
Mistäs sinä sen tiedät? ":D :D :D" Palaa takaisin sinne laudallesi, jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Harva nainen saa SINUN kanssasi. Tai saisi, jos sulla nainen olisi, et olisi täällä puhumassa tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
1) Mun mies ainakin huolehtii siitä, että saan ennen häntä tai samaan aikaan hänen kanssaan (joskus tosin sanon että en ehkä tällä kertaa tule kovin helposti, eikä haittaa. Mun ei ole pakko saada joka kerta, nautin siitä muutenkin)
2) Miten niin ei pysty jatkamaan? Mun mies ainakin saa ja jatkaa samaan hönkään, kunnes saa uudelleen. Ja tämä vielä kondomin kanssa. Rahaakin säästyy kun on kahdestilaukeava (samaan kumiin)! :D :D :D
3) Ellen jostain syystä saa kohtien 1) ja 2) aikana (jos ollaan harrastettu jo useamman kerran seksiä samana päivänä, nalli palaa vaikeammin), ja silti haluan saada, haen vibran ja tädää.
Että se siitä sun biologiasta ja naisten paskavammaisista mieltymyksistä ;)
Ketju on hieno osoitus siitä, miten katsomme maailmaa takaisin samoilla silmillä, joilla se katsoo meitä.
Itse ajattelin joskus tosissani, ettei miehillä ole tunteita ollenkaan. Tämä oli oma ainoa kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta: olin tullut peruskouluaikoina tosi pahasti haukutuksi lähes kaikkien poikien taholta (olin lauta ja ällöttävä ja nolo ja mitä kaikkea) ja lisäksi äidilläni oli miesystäviä, jotka hakkasivat ja huorittelivat sekä häntä että minua. Parikymppisenä menin suhteeseen miehen kanssa, joka piti minulla pelkkää välinearvoa ja kertoili hyvin yksityiskohtaisesti, mitä virheitä minussa oli ja miten ne tulisi (jopa kirurgisesti) korjata. Suhteessa oli myös seksuaalista ja fyysistä väkivaltaa. Käsitykseni maailmasta, parisuhteista, miehistä, ihmisistä ja ylipäänsä normaalista oli niin vääristynyt, etten nähnyt miehen käytöksessä mitään vikaa vaan yritin täyttää niitä mahdottomia odotuksia parhaani mukaan.
Tuo mies teki minulle ison palveluksen, kun vaihtoi minut itselleen parempaan. En ole sittemmin alkanut enää suhteeseen kenenkään kanssa (enkä ala), mutta olen uusinut tuttavapiirini täysin ja tutustunut tunne-elämältään normaaleihin ihmisiin - myös miehiin. Olen ollut tosi yllättynyt siitä, miten diippejä juttuja miestenkin kanssa voi keskustella ja miten syvästi miehetkin tuntevat. Onkin oikeasti melko karmivaa, että edes joutuu kirjoittamaan jotakin tällaista, siis ylipäätään sukupuolittamaan tunneasioita - ikään kuin ihmiset eivät olisi yksilöitä vaan pelkkiä ominaisuuksiensa puolesta stereotypioitavia ja tahdottomia toistensa klooneja. Ei oikeasti pitäisi takertua siihen, onko yleisesti jollakin ryhmällä sitä tai tätä, vaan onko juuri tällä yksilöllä. Mätiä omenoita on kaikissa koreissa, mutta ne pitää sitten vain osata seuloa erikseen eikä alkaa yleistää juuri niiden perusteella koko satsia. Tämä on ollut itselleni ehkä koko tähänastisen elämäni suurin opetus.
Erostani on kohta kymmenen vuotta ja minulla on nykyään paljon hyviä miespuolisia(kin) ystäviä, mutta edelleen yllätyn joka kerta, kun joku mies sanoo tyttöystävästään jotakin ihailevaa tai kaunista, vaikka tämä ei olisi edes paikalla (eli kyseessä ei ole mielistely seksin toivossa vaan ihan oikea vilpitön ajatus). Tiedän myös miehiä, jotka kaukaa ihailevat jotakin naista ja se ihastus saattaa kestää pitkäänkin. Ei tulisi mieleenkään epäillä näiden ihmisten ihastusta tai tunne-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on hieno osoitus siitä, miten katsomme maailmaa takaisin samoilla silmillä, joilla se katsoo meitä.
Itse ajattelin joskus tosissani, ettei miehillä ole tunteita ollenkaan. Tämä oli oma ainoa kokemukseni vastakkaisesta sukupuolesta: olin tullut peruskouluaikoina tosi pahasti haukutuksi lähes kaikkien poikien taholta (olin lauta ja ällöttävä ja nolo ja mitä kaikkea) ja lisäksi äidilläni oli miesystäviä, jotka hakkasivat ja huorittelivat sekä häntä että minua. Parikymppisenä menin suhteeseen miehen kanssa, joka piti minulla pelkkää välinearvoa ja kertoili hyvin yksityiskohtaisesti, mitä virheitä minussa oli ja miten ne tulisi (jopa kirurgisesti) korjata. Suhteessa oli myös seksuaalista ja fyysistä väkivaltaa. Käsitykseni maailmasta, parisuhteista, miehistä, ihmisistä ja ylipäänsä normaalista oli niin vääristynyt, etten nähnyt miehen käytöksessä mitään vikaa vaan yritin täyttää niitä mahdottomia odotuksia parhaani mukaan.
Tuo mies teki minulle ison palveluksen, kun vaihtoi minut itselleen parempaan. En ole sittemmin alkanut enää suhteeseen kenenkään kanssa (enkä ala), mutta olen uusinut tuttavapiirini täysin ja tutustunut tunne-elämältään normaaleihin ihmisiin - myös miehiin. Olen ollut tosi yllättynyt siitä, miten diippejä juttuja miestenkin kanssa voi keskustella ja miten syvästi miehetkin tuntevat. Onkin oikeasti melko karmivaa, että edes joutuu kirjoittamaan jotakin tällaista, siis ylipäätään sukupuolittamaan tunneasioita - ikään kuin ihmiset eivät olisi yksilöitä vaan pelkkiä ominaisuuksiensa puolesta stereotypioitavia ja tahdottomia toistensa klooneja. Ei oikeasti pitäisi takertua siihen, onko yleisesti jollakin ryhmällä sitä tai tätä, vaan onko juuri tällä yksilöllä. Mätiä omenoita on kaikissa koreissa, mutta ne pitää sitten vain osata seuloa erikseen eikä alkaa yleistää juuri niiden perusteella koko satsia. Tämä on ollut itselleni ehkä koko tähänastisen elämäni suurin opetus.
Erostani on kohta kymmenen vuotta ja minulla on nykyään paljon hyviä miespuolisia(kin) ystäviä, mutta edelleen yllätyn joka kerta, kun joku mies sanoo tyttöystävästään jotakin ihailevaa tai kaunista, vaikka tämä ei olisi edes paikalla (eli kyseessä ei ole mielistely seksin toivossa vaan ihan oikea vilpitön ajatus). Tiedän myös miehiä, jotka kaukaa ihailevat jotakin naista ja se ihastus saattaa kestää pitkäänkin. Ei tulisi mieleenkään epäillä näiden ihmisten ihastusta tai tunne-elämää.
Sinullako ei sitten kymmeneen vuoteen ollut minkäänlaista ihastusta tai suhdetta? Varmaan kamalaa.. oletko kokeillut ihan terapiaa? Ei ole vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeämpää on status ja "voittaa elämässä", kun naisille keskimäärin ihmissuhteet on hyvin tärkeitä. Aina välillä varmasti mies ihastuu myös naiseen hyvin emotionaalisesti. Mies voi kumminkin päästä hyvin yli naisesta, jos suhteen/suhteen yrityksen jälkeen menestyy hyvin muun maailman silmissä, saa kiinnostavan uuden naisen huomiota, edistyy työssä tms.
Ei tällaisia voi yleistää. Ihan vierasta minulle.