Ihastuvatko miehet samalla tavalla naisiin kuin naiset miehiin?
Haaveileeko mies ihastuksestaan samalla tavalla kuin naiset haaveilevat? Onko naisten ja miesten välillä tässä asiassa eroja?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat naiseen. Naiset ihastuvat mieheltä saatuun huomiopn ja siihen tunteeseen, jonka mies saa heissä aikaan. Itse miehellä ei ole niin väliä. Tämän takia palstallakin on tämän tästä aloituksia, jossa nainen sanoo, että "voi kunpa saisi vielä kerran kokea ihastumisen".
Siinä tapauksessahan naisille kelpaisi kuka tahansa mies, joka osoittaisi heille vähänkään huomiota.
En ole jolle vastasit,
Ei vaan nimenomaan enemmän ja parempaa rakkauden ja ihastumisen tunnetta naiselle mitä parempi ja alfampi mies naista huomioi. Miehellä on siis väliä, mutta vain statuksen kautta. Nainen rakastuu ja kostuu siitä OMASTA TUNTEESTAAN kun hän on haluttu laatumiehen taholta. Ikäänkuin naisten voimaantumislauseet facessa/instassa "me ihanat naiset kesäterassille, pus pus".
"kuinka ihana nainen olenkaan kun laatumies minua huomioi. Uuh, saan ajatusorkun itsestäni.... nyyyyyytth tulee"
Ja seuraavassa ketjussa väität että rentut pahat pojat ja ulkomaalaiset työttömät vie naiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, onko teillä vastakkaisen sukupuolen sisaruksia, jotka kuvittelette että miehet ja naiset on hirvittävän erilaisia?
Mulla ei ole sisaruksia.
Onko miehet ja naiset sitten loppupeleissä kuitenkin ihan samanlaisia?
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ihastuvat naiseen. Naiset ihastuvat mieheltä saatuun huomiopn ja siihen tunteeseen, jonka mies saa heissä aikaan. Itse miehellä ei ole niin väliä. Tämän takia palstallakin on tämän tästä aloituksia, jossa nainen sanoo, että "voi kunpa saisi vielä kerran kokea ihastumisen".
Siinä tapauksessahan naisille kelpaisi kuka tahansa mies, joka osoittaisi heille vähänkään huomiota.
Ei tietenkään kelpaa, koska miehestä on myös hyödyttävä. Rahaa, kädentaitoja, sosiaalista statusta, jolla saadaan kaverit kateellisiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kelpaa, koska miehestä on myös hyödyttävä. Rahaa, kädentaitoja, sosiaalista statusta, jolla saadaan kaverit kateellisiksi jne.
Juuei. Mulle riittää kun voin olla miehen seurassa oma itseni, huumorintaju on yksi yhteen, pystyy keskustelemaan ns. kaikesta, ja että mies haluaa seksiä ja pitää seurastani ja että olen hänen silmissään kaunis ja haluttava. Raha, käden taidot ja sosiaalinen status ovat täysin toisarvoisia (mun nyk. tapailukumppanilla ei ole itseasiassa näistä mitään :D)
Miehet ilmeisesti ihastuvat useammin ja etenkin seksin jälkeen. Moni ikäiseni poika on sanonut olleensa monia kertoja ihastunut. Itse vain pari kertaa(Jos jotain iik onpa söpö juttuja ei laske). Tämä vain minun, parikymppisen näkemys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, onko teillä vastakkaisen sukupuolen sisaruksia, jotka kuvittelette että miehet ja naiset on hirvittävän erilaisia?
Mulla ei ole sisaruksia.
Onko miehet ja naiset sitten loppupeleissä kuitenkin ihan samanlaisia?
t.ap
On. Mulla on kolme siskoa ja kolme veljeä. Samanlain veljet on menneet sekaisin ihastumisistaan kuin siskot. Samanlain on itketty eroja ja vannottu että ei haittaa yhtään, kyllä muita tulee. Edelleen nyt aikuisena, meillä käy joskus mieheni kavereita kylässä ja saattavat puhua naisasioistaan ihan samanlain kuin omat naispuoliset ystäväni miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Miehelle kelpaa nainen jonka kanssa harrastaa seksiä, harrastaa rakkautta ja lisääntyä. Naisen mielestä tuo nyt on ihan perustasoa, jokainen osaa panna ja olla kumppanin kanssa. Miehen pitää sytyttää, olla kemisti ja wau-efektiä tietysti pitää olla niin, että varpaat kipristyy ja silmissä sumenee. Lisäksi miehen pitää olla vähintään keskimääräinen mm. pituudessa, rotevuudessa ja munan koossa. Työpaikka PITÄÄ OLLA sillä työttömällä miehellä ei mitään tee!
Totta kai ihastuvat. Riippu ihan ihmisestä miten joku ihastu, ei sukupuolesta. Joku täällä sanoi että miehet ihastu seksiin naisen kaa. No ei hitto ihastu. Sen pitäis jokainen ihminen tiedä. Mulla oli yksi fwb (mies) joku sanoi että hän ei rupe ole suhteeseen suhteen takia. Hän kyllä ihastuu ja odottele niitä tunteita. Ja palstallaki on esimerkiks vaikka pakkien ahieessa paljon puhuttu miten nainen halusi fwb kannsa suhteen mutta mies ei halunut eli ei ollut rakastunut. Meillä oli tosi hyvä seksi mutta ei hän minuun ihastunut. Sillä logikalla pitäis kaikki miehet ihastua ekan naiseen kenen kaa ne harrasta seksiä. Kyllä syvät tunteet ja seksi on ihan kaksi eri asia. Ja ei ole mitään eroa ihastuko mies tai nainen. Riippuu yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ihastumisesta mutta toivon että kaikki hyvännäköiset naiset istuisivat naamalleni
Saako pissata myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeämpää on status ja "voittaa elämässä", kun naisille keskimäärin ihmissuhteet on hyvin tärkeitä. Aina välillä varmasti mies ihastuu myös naiseen hyvin emotionaalisesti. Mies voi kumminkin päästä hyvin yli naisesta, jos suhteen/suhteen yrityksen jälkeen menestyy hyvin muun maailman silmissä, saa kiinnostavan uuden naisen huomiota, edistyy työssä tms.
Niinhän tuota luulisi, mutta todellisuus on vähän toinen kun katsoo miten epätoivoisia miehet on kun ero tulee tai joku tietty nainen ei kiinnostu. Tehdään perhesurmia ja kouluampumisia ja itsemurhia. Vähintään aletaan juomaan, ettei muisteta entistä elämää naisen kanssa. Väittäisin että miehet ihastuu naisiin paljon vahvemmin kuin naiset miehiin. Naiset pääsee eroista yli.
Naiset pääsee erosta yli paremmin, koska yleensä on parempi tunteidenkäsittely ja tukiverkot.
Ehkä, mutta osittain juuri siksi kuin aiemmin mainittu. Naiset eivät jää suremaan miestä "koska aina saa uusia" ja pääasia on se tunne jonka nainen kokee ollessaan hyväksytty taas uudelle miehelle. Miehen elämässä ja rakkaudessa onni syvenee sitä enemmän mitä kauemmin on yhden ja saman kumppanin kanssa, naisella taas eniten rakkautta ja onnea on rakkauselämässä jossa eroja on paljon ja uusia ihailijoita tulee ja antaa naiselle sitä ihanaa tunnetta kun nainen on ihailtu ja rakastettu.
Juu, rakkauden ja onnen syvenemisestä se kertookin, kun vuosien yhteiselon jälkeen petetään ja jätetään, kun "oma akka" on alkanut kyllästyttää. 😂😂😂
Miehet ihastuvat 100 % naisen ulkonäköön. Tietenkin hekumoivat, millaista olisi koskea tätä ja rakastella tämän kanssa.
Vaikka naisen aivojen tilalle olisi vaihdettu kone, joka toistaisi naisen suun kautta monotonisella äänellä säätiedotusta aamusta iltaan, se ei vähentäisi yhtään ihastuksen tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palstamiehiltä kysyy, niin kuka tahansa nainen, joka miellyttää silmää, käy miehille. Kahdesta yhtä hyvännäköisestä naisesta ei kumpikaan ole toista parempi tai aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia (mitä lapselliset palstamammat kemiaksi kutsuu).
Ja mammojen mielestä kemiaa ei ole jos ei heti ensitapaamisesta tule wau fiilistä.
Itse olen sitä mieltä, että todellakin sitä kemiaa pitää olla, mutta ei se välttämättä ihan ensitapaamisella tule. Silti siinä ekalla tapaamisella huomaa selvästi sen, että haluaa tavata miehen uudestaan, vaikkei vielä olisi sitä wau-fiilistä tullutkaan, useimpien kohdalla ei edes suuremmin kiinnosta toinen tapaaminen, vaikkei miehessä varsinaisesti mitään vikaa olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeämpää on status ja "voittaa elämässä", kun naisille keskimäärin ihmissuhteet on hyvin tärkeitä. Aina välillä varmasti mies ihastuu myös naiseen hyvin emotionaalisesti. Mies voi kumminkin päästä hyvin yli naisesta, jos suhteen/suhteen yrityksen jälkeen menestyy hyvin muun maailman silmissä, saa kiinnostavan uuden naisen huomiota, edistyy työssä tms.
Niinhän tuota luulisi, mutta todellisuus on vähän toinen kun katsoo miten epätoivoisia miehet on kun ero tulee tai joku tietty nainen ei kiinnostu. Tehdään perhesurmia ja kouluampumisia ja itsemurhia. Vähintään aletaan juomaan, ettei muisteta entistä elämää naisen kanssa. Väittäisin että miehet ihastuu naisiin paljon vahvemmin kuin naiset miehiin. Naiset pääsee eroista yli.
Naiset pääsee erosta yli paremmin, koska yleensä on parempi tunteidenkäsittely ja tukiverkot.
Ehkä, mutta osittain juuri siksi kuin aiemmin mainittu. Naiset eivät jää suremaan miestä "koska aina saa uusia" ja pääasia on se tunne jonka nainen kokee ollessaan hyväksytty taas uudelle miehelle. Miehen elämässä ja rakkaudessa onni syvenee sitä enemmän mitä kauemmin on yhden ja saman kumppanin kanssa, naisella taas eniten rakkautta ja onnea on rakkauselämässä jossa eroja on paljon ja uusia ihailijoita tulee ja antaa naiselle sitä ihanaa tunnetta kun nainen on ihailtu ja rakastettu.
Juu, rakkauden ja onnen syvenemisestä se kertookin, kun vuosien yhteiselon jälkeen petetään ja jätetään, kun "oma akka" on alkanut kyllästyttää. 😂😂😂
Tarkoitatko nyt naisia? 3/4 avioeroista kun tehdään heidän aloitteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla totta. Naisethan ottavat avioliitosta eron 80 % tapauksista ja hehkuttelevat, miten siistiä sen jälkeen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palstamiehiltä kysyy, niin kuka tahansa nainen, joka miellyttää silmää, käy miehille. Kahdesta yhtä hyvännäköisestä naisesta ei kumpikaan ole toista parempi tai aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia (mitä lapselliset palstamammat kemiaksi kutsuu).
Ja mammojen mielestä kemiaa ei ole jos ei heti ensitapaamisesta tule wau fiilistä.
No näin se kyllä pakkaa olemaan. Miehillä voi ehkä vaikuttaa tuohon hämmentävästi se että saattavat tavata naisen ensimmäisen kerran ilman meikkiä ja hyvin huomaamattoman oloisena. Sitten kun tapaavat laitettuna, niin vaikutelma on niin toisenlainen. Miesten ensivaikutelma on sama mikä toinen vaikutelma ja kolmas vaikutelma jne.
Jos yhden tapaamisen perusteella jo tyrmätään mies, joka muuten on kiva ja fiksu niin eipä tarte ihmetellä kun käydään sadat treffit ja sitten valitetaan Av:lla, että miksei löydy miestä. Eipä ole ihme kun ei anneta edes kunnon mahdollisuutta tutustua vaan heti pitäisi sukat pyöriä jaloissa.
Käykö joku treffeillä ihan tuntemattomien kanssa? Mikä ihmeen sarjadeittailija sellainen on?
treffit kirjoitti:
Tavallaan eivät. Kuulin esim. tutkimuksesta, jonka mukaan nainen on miehen mielestä viehättävämmillään juuri ennen seksiä, kun taas mies on naisen mielestä viehättävämmillään heti seksin jälkeen.
Kuulin tästä tutkimuksesta, kun mainitsin petikaverilleni aktin jälkeen vielä sängyssä makoillessamme, että näytät ihan mielettömän hyvältä just nyt :D
Naiset vaan ei ikinä tunnu ymmärtävän miesten biologiaa. Miesten kroppa ja aivot, ihan kaikkien. Toimii niin, että seksin jälkeen kaikki seksuaalinen halu ja mielenkiinto vastakkaiseen sukupuoleen häviää joksikin aikaa. Ja kyllä, se tapahtuu myös sinun miehelle. Miehet ei vaan pysty ajattelemaan silloin mitään viehättävyyksiä tai muuta. Seksin jälkeen miehet haluaa levätä, eikä ajatella sen kummemmin juuri mitään. Ainakin jonkin aikaa, riippunee yksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin se kyllä pakkaa olemaan. Miehillä voi ehkä vaikuttaa tuohon hämmentävästi se että saattavat tavata naisen ensimmäisen kerran ilman meikkiä ja hyvin huomaamattoman oloisena. Sitten kun tapaavat laitettuna, niin vaikutelma on niin toisenlainen. Miesten ensivaikutelma on sama mikä toinen vaikutelma ja kolmas vaikutelma jne.
Jos yhden tapaamisen perusteella jo tyrmätään mies, joka muuten on kiva ja fiksu niin eipä tarte ihmetellä kun käydään sadat treffit ja sitten valitetaan Av:lla, että miksei löydy miestä. Eipä ole ihme kun ei anneta edes kunnon mahdollisuutta tutustua vaan heti pitäisi sukat pyöriä jaloissa.
Käykö joku treffeillä ihan tuntemattomien kanssa? Mikä ihmeen sarjadeittailija sellainen on?
Mä kyllä olen käynyt. Tinderissä olen lähtenyt treffeille kaikkien kanssa jotka ovat pyytäneet, vaikka ei olisi kun muutama viesti vaihdettu. En mätsää kenen tahansa kanssa ja treffit tietysti julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä, että todellakin sitä kemiaa pitää olla, mutta ei se välttämättä ihan ensitapaamisella tule. Silti siinä ekalla tapaamisella huomaa selvästi sen, että haluaa tavata miehen uudestaan, vaikkei vielä olisi sitä wau-fiilistä tullutkaan, useimpien kohdalla ei edes suuremmin kiinnosta toinen tapaaminen, vaikkei miehessä varsinaisesti mitään vikaa olisikaan.
Sosiaalisemmat miehet aiheuttavat useammin tätä kemiaa. Ei ihme että pelkniehet jotka osaavat käsite llä naisia menestyvät.
Miehet ihastuvat naisen ulkonäköön ja seksi ohjaa miehiä.
Pelimiehet.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Tavallaan eivät. Kuulin esim. tutkimuksesta, jonka mukaan nainen on miehen mielestä viehättävämmillään juuri ennen seksiä, kun taas mies on naisen mielestä viehättävämmillään heti seksin jälkeen.
Kuulin tästä tutkimuksesta, kun mainitsin petikaverilleni aktin jälkeen vielä sängyssä makoillessamme, että näytät ihan mielettömän hyvältä just nyt :D
Naiset vaan ei ikinä tunnu ymmärtävän miesten biologiaa. Miesten kroppa ja aivot, ihan kaikkien. Toimii niin, että seksin jälkeen kaikki seksuaalinen halu ja mielenkiinto vastakkaiseen sukupuoleen häviää joksikin aikaa. Ja kyllä, se tapahtuu myös sinun miehelle. Miehet ei vaan pysty ajattelemaan silloin mitään viehättävyyksiä tai muuta. Seksin jälkeen miehet haluaa levätä, eikä ajatella sen kummemmin juuri mitään. Ainakin jonkin aikaa, riippunee yksilöstä.
No sama se on naisillakin. Joskus jopa kesken seksin, kun itse on saanut orgasmin, ei enää kiinnostaisi yhtään mikään miehen rynkytys. Mutta jos ihmisestä välittää, senkin tekee ihan mielellään.