Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni opettaja ei saa lahjaa enää

Vierailija
30.05.2018 |

Olin ostanut lahjan lapseni opettajalle annettavaksi kevätjuhlassa. Ollut 5 vuotta tämä sama opettaja ja nyt lapsi lähtee eri kouluun. Mutta kun kyselin viimeisen viikon tapahtumista helmessä, niin opettaja vastasi ettei aina ehdi, muista tai viitsi lähettää helmiviestejä joka asiasta. Wtf? Siis juuri jaksoi kuitenkin tuon valitusvirren laittaa, niin tuohan oli selvää kettuilua minulle. Eikö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole varaa lahjoa opettajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Mikä jäi epäselväksi? Opettaja ei aio kertoa tämän viikon tapahtumista, vaikka eilen oli jo tiistai (kun sain vastauksen) ja kevätjuhla huomenna. Ei siis viitsi tai ehdi. Mutta ehti kirjoittaa kettuilevan vastauksensa.

Vierailija
4/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ope sinun hankkimaa lahjaa kaipaa. Ja eipä meillekään mitään ihme infoa ole tullut. Lapsille on kerrottu ja niidenhän se pitää tietää missä pitää olla milloinkin, ei siinä äippää tarvita kädestä pitäen ohjaamaan.

Vierailija
5/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole varaa lahjoa opettajia.

Minulla on varaa, mutta enpä taida ikinä enää asennevammaisille opettajille ostaa mitään tai edes vastata helmiviesteihin. Siis kauhukseni totean, että tämä yksi opettaja muutti minut nyt asennevammaiseksi vanhemmaksi. Varmaan muut opettajat kiittävät.

Ap

Vierailija
6/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ope sinun hankkimaa lahjaa kaipaa. Ja eipä meillekään mitään ihme infoa ole tullut. Lapsille on kerrottu ja niidenhän se pitää tietää missä pitää olla milloinkin, ei siinä äippää tarvita kädestä pitäen ohjaamaan.

Paitsi ettei lapsella ollut mitään infoa ja siksi kyselin. Ja tiedän ettei hän jää kaipaan lahjaa, mitä ei edes tiennyt olevan tulossa. Mutta mitä tässä tehdä, muuta kuin ehkä lähettää helmeen vastaus että ”Haista vi**u! Kiitos vuosista ja asenteesta.” Enkä kädestä pitämistä kaipaa, mutta koululla on kaksi kevätjuhlaa, niin olisi kiva tietää kumpaan menee. Tiedän että niitä on kaksi koska musen opettajien luokat olivat saaneet kaksi helmiviestiä ja yhden paperilapun kotiin, siitä mitä tapahtuu viimeisellä viikolla ja kevätjuhlissa.

Ap

Vierailija
7/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillekö saa joku puolituttu ihminen vaikka töissä sanoa ettei viitsi tai ehdi antaa teille informaatiota. Vaikka se kuuluisi hänen työhönsä. Häh?

8/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sitten rehtorilta tiedustelisit noita kevätjuhla-aikatauluja..

Vierailija
9/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käske lastasi kysymään pettajalta että missä pidetään päätösjuhla.

Vierailija
10/10 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikein kouluesimerkki siitä, miten kaikesta etsitään joku epäkohta, kun välttämättä halutaan loukkaantua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi