Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
jonain päivänä saat ihan itse päättää kun olen tarpeeksi rohkealla päällä ja kunnollinen tilaisuus tulee.
Sata peukkua tälle! Toivottavasti sellainen tilaisuus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs on söpö höpö pikkuinen mutta ei ole mitään saumaa. Miten saan hänet pois päästäni ja sydämestäni. Hän näyttää haluavan pysyä etäällä kaikin tavoin joten miksi tämä ei mene pois....
Ehkä hän pysyttelee etäällä, jos on ujo tai varovainen, kuitenkin toivoen että menisit lähemmäksi. Vai mistä voisi olla kyse?
En kehottaisi vainoamiseen jos sellaista signaalia on antanut että etäisyyttä haluaa putää. Vainoaminen katsokaas on rikos.
Aivan, onkohan se antanut sellaista signaalia että pitää pysyä etäämmällä? (sivusta)
Oliskin antanut signaalia! En vainoa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sinua on rakastettu. Niiden toimesta jouden kanssa jaat kodin ja sitten vielä täyslaidallinen minulta, vaikket sen määrää voi tietääkään.
En usko enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sinua on rakastettu. Niiden toimesta jouden kanssa jaat kodin ja sitten vielä täyslaidallinen minulta, vaikket sen määrää voi tietääkään.
Miten saisin sen tietää?
Sitä paitsi tuon yhden saman kodin jakavan ”rakkaus” on aika häilyvä käsite.
Tämän ketjun myötä olen tavattoman onnellinen siitä, etten ihastu varattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin joskus kuvittelin. Ihastuin silloin kun en tiennyt että on varattu, luulin sinkuksi.
Hitto, että pää hajoaa taas, kun olet minun ajatuksissa nainen. Miksiköhän tässä kävi näin, kun alunperin ei ollut mitään tunteita tai sitten ne olivat vähäisiä... Ei tämän edes pitänyt olla mitenkään mahdollista. Nyt vuoden aikana minun tunteet ovat sinua kohtaan vain kasvaneet eksponentiaalisesti, eikä loppua näy. Täytyy toivoa, että järki herää joskus tähän.
Näin viikonloppuna tästä ei muodostu hirveän isoa ongelmaa, mutta töissä on välillä hiukka hankalaa keskittyä työntekoon, kun tulet koko ajan mieleen. Vaikeinta on välillä jutella sinun kanssa vakavasti työasioista, kun yritän olla tuijottamatta sinun kauniita silmiä ja huulia sekä hillitä, että naamalle ei tule hölmöä hymyä. Toivottavasti tämä ei kumminkaan näy ulospäin. Pieni avautuminen tästä, kun on taas vaikeuksia keskittyä mihinkään. Ja tämähän oli nelikirjaimiselta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin joskus kuvittelin. Ihastuin silloin kun en tiennyt että on varattu, luulin sinkuksi.
Kusettiko se sinua?
Vai oletko kaukoihastuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkin vietät perjantai-iltaasi palstalla. Minäkin olen täällä, kun haluaisin niin paljon olla kanssasi enkä osaa enää miettiä vaihtoehtoja. Jos hyppäät nyt autoon tai bussiin, ehditään vielä vaikka tehdä pitsaa ja jutella yömyöhään. Mutta ethän tiedä juuri minun sinua täällä kaipailevan, ja minä taas en tiedä mistä sinut tavoittaisin. (naiselle joka puhuu aika hiljaa.. ainakin minun seurassani)
Kosketti, tiedän tämän, tyhjää kaikkialla, yhdentekevää ilman häntä. Kammottava kaipausketju ja sen ilkkujat, silti sen lähemmäs en minäkään kaivattuani pääse. Toivottavasti tavoitat omasi.
Somen kautta tavoittaa melkein kaikki! Paitsi sitten ei tietenkään, jos ei nimeä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että pää hajoaa taas, kun olet minun ajatuksissa nainen. Miksiköhän tässä kävi näin, kun alunperin ei ollut mitään tunteita tai sitten ne olivat vähäisiä... Ei tämän edes pitänyt olla mitenkään mahdollista. Nyt vuoden aikana minun tunteet ovat sinua kohtaan vain kasvaneet eksponentiaalisesti, eikä loppua näy. Täytyy toivoa, että järki herää joskus tähän.
Näin viikonloppuna tästä ei muodostu hirveän isoa ongelmaa, mutta töissä on välillä hiukka hankalaa keskittyä työntekoon, kun tulet koko ajan mieleen. Vaikeinta on välillä jutella sinun kanssa vakavasti työasioista, kun yritän olla tuijottamatta sinun kauniita silmiä ja huulia sekä hillitä, että naamalle ei tule hölmöä hymyä. Toivottavasti tämä ei kumminkaan näy ulospäin. Pieni avautuminen tästä, kun on taas vaikeuksia keskittyä mihinkään. Ja tämähän oli nelikirjaimiselta mieheltä.
Oletko sää ihastunut työkaveriisi, pomoosi, asiakkaaseesi, potilaaseen tms...???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luovutan :`(
Miksi?
Liian vaikea ja liian pitkä juttu. Ei sitä kiinnosta.
No voi :(
Ehkä parempi tää tässä vaiheessa tajuta vaik sattuuki ihan perk*leesti.
Tuliko pakit?
Ei suoranaisesti mutta ku vit tu ei sano mitään.
Minusta tuo on selkeä viesti ettei kaipaa ainakaan sua lähelleen. Sori mutta totuutta on joskus katsottava rehellisesti silmiin.
Onks se siis jokin merkki jos ei sano mitään ni ei tosiaan kaipaa mua lähelleen? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuliko pakit?
Minusta tuo on selkeä viesti ettei kaipaa ainakaan sua lähelleen. Sori mutta totuutta on joskus katsottava rehellisesti silmiin.
Onks se siis jokin merkki jos ei sano mitään ni ei tosiaan kaipaa mua lähelleen? :(
En tiedä teidän tapaustanne, mutta noin pääsääntöisesti kiinnostunut ihminen ottaa kyllä kontaktia ja hankkiutuu läheisyyteen, tulee juttelemaan, pistää viestiä tms.
Niin naiset kuin miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinäkin vietät perjantai-iltaasi palstalla. Minäkin olen täällä, kun haluaisin niin paljon olla kanssasi enkä osaa enää miettiä vaihtoehtoja. Jos hyppäät nyt autoon tai bussiin, ehditään vielä vaikka tehdä pitsaa ja jutella yömyöhään. Mutta ethän tiedä juuri minun sinua täällä kaipailevan, ja minä taas en tiedä mistä sinut tavoittaisin. (naiselle joka puhuu aika hiljaa.. ainakin minun seurassani)
Kosketti, tiedän tämän, tyhjää kaikkialla, yhdentekevää ilman häntä. Kammottava kaipausketju ja sen ilkkujat, silti sen lähemmäs en minäkään kaivattuani pääse. Toivottavasti tavoitat omasi.
Somen kautta tavoittaa melkein kaikki! Paitsi sitten ei tietenkään, jos ei nimeä tiedä.
Tässä tapauksessa ei tavoita. Anna olla kun asia ei sulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Myös varattu voi ihastua varattuun eikä siinä sydän kysele että onko varattu ja oletko itse. Kumpa tunteita voisi käskeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viikonloppuna tästä ei muodostu hirveän isoa ongelmaa, mutta töissä on välillä hiukka hankalaa keskittyä työntekoon, kun tulet koko ajan mieleen. Vaikeinta on välillä jutella sinun kanssa vakavasti työasioista, kun yritän olla tuijottamatta sinun kauniita silmiä ja huulia sekä hillitä, että naamalle ei tule hölmöä hymyä. Toivottavasti tämä ei kumminkaan näy ulospäin. Pieni avautuminen tästä, kun on taas vaikeuksia keskittyä mihinkään. Ja tämähän oli nelikirjaimiselta mieheltä.Oletko sää ihastunut työkaveriisi, pomoosi, asiakkaaseesi, potilaaseen tms...???
Äh. Olisin voinut täsmentää, että työkaveriin ja sen takia asia on hankala. Avasin tätä nyt enemmän, vaikka oli vain avautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuliko pakit?
Täältä ketjustako kaipaat häneltä vastausta? Huomauttaisin täällä olevan sellaisia kiusaajia, jotka tarkoituksella yrittävät hämmentää ja saada kaipaajille pahan mielen. Saattavat vastata viesteihin muiden puolesta tai ottaa joistain viesteistä tunnisteita ja jatkaa juttua. Jos seuraat hetken niin huomaat kyllä mitä tarkoitan. Täydellinen alusta nettikiusaamiselle, siksi on fiksumpaa ottaa yhteyttä jotain muuta kautta, vaikka tunnisteet osuisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tapauksessa ei tavoita. Anna olla kun asia ei sulle kuulu.
No sori, kun yritin rohkaista.
Tuolla luonteella ehdotankin, että pysyt kaivatustasi mahdollisimman kaukana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on ahdistanut koko päivän. Ahdistaa miettiä kaikkia asioita. Sinuakin ikävöin, vaikka ehkä se on turhaa. Haluaisin vain painautua syliisi. Hyvää yötä ja hyvää viikonloppua sinulle. Sinulla taisi alkaa syyslomakin nyt. Kauniita unia ja tuhat miljoonaa halausta. Olet rakas.
Mikä ahdistaa?
Yleisesti kaikki. Ei sillä ole väliä.