Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16181/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen, mitä sanoisit ja miltä näyttäisit, jos juteltaisiin niin kuin ennen. Kertoisin, mitä nyt on meneillään. Olisit rohkaiseva ja varmaan iloinenkin mun puolesta, mutta arvatenkin myös hieman mustasukkainen, vaikket sitä sanoisi. Mä esittäisin huoletonta, vaikka oikeasti olen pelosta lähes lamaantunut. Tai ehkä sanoisin sen sulle. Sä osaisit valita oikeat sanat. Ehkä et sanoisi mitään, vaan katsoisit ja koskettaisit, ehkä halaisit. Kaipaan sua ihan s...nasti. Ystäväksi. Vaikka olishan siinä tietyt riskit. Miten sulla menee? Onko kaikki hyvin sun elämässä?

Vierailija
16182/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill sun empatiakyky ei musta ole nyt ihan normaali-ihmisen tasolla. Toi sun reaktio on niin aggressiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16183/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bill sun empatiakyky ei musta ole nyt ihan normaali-ihmisen tasolla. Toi sun reaktio on niin aggressiivinen.

Niin tai sitten koen empatiaa sitä toista ihmistä kohtaan joka ansaitsee jopa toisen kertoman tarinan perusteella sen empatian, vaikka yrittää saada itse sympatiaa. Joo, en jatka tätä juttua enää... En vaan voi olla ainoa joka näkee suuria ristiriitoja noissa viesteissä.

Se Bill Foster oli Michael Douglasin roolihahmo Rankka päivä elokuvassa joka lopussa sanoo "I'm the bad guy?"

Vierailija
16184/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olet kaivannut häntä? Milloin huomasit rakastuneesi häneen?

Olen kaivannut häntä siitä lähtien kun hän sanoi nimensä.

Millainen ääni hänellä on, kuvaile esim joillakin adjektiiveilla.

Ihanan matala, muttei kuitenkaan möreä ja siinä on jokin jännä sointi. Mielestäni maailman makein ääni ja puhetapa.

Joku muu katsoi asiakseen vastata puolestani. Vähemmän makeaa tuollainen tunkeilu.

Mitä sinä vastaisit, millainen ääni sillä sinun hänellä on?

Hän puhuu minulle korostetun asiallisesti ja pitää äänensä tasaisena, ei kiirehdi. Viipyilee, kuin hänen sanojensa välissä olisi enemmän tilaa kuin muille puhuessaan. Lauseiden välissä hän katsoo minua totisena, miltei huolestuneen näköisenä. Kerran olin aivan hänen lähellään, ja hänen äänensä oli vain hieman kuiskausta kovempi. Hän saattaa aloittaa keskustelun leikillisesti, kuin kujeillen, mutta vakavaksi se päätyy kuitenkin.

Mutta olenhan kuullut kuinka hän puhuu muille. Kun hän on närkästynyt, äänessä on uhmaa ja naputtava, kärkäs rytmi. Onnellisena se on lempeän pehmeä. Useimmiten hän on kuulteni hiljaa. Eikä se haittaa minua yhtään.

Kuvailisitko lisää häntä? 

Hän on tietämättään mulle Tolkien, hymyillessään kuu-ukko, 🕊️

Vierailija
16185/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin lienee selvää, että rakastan nainen sinua niin paljon, etteivät sanat riitä sitä kertomaan.

Vierailija
16186/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.

Vierailija
16187/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kusit quoten niin en lainaa viestiä vaan vastaan, että mitä sä oikein odotat? Tasaisin väliajoin piipität tota samaa, aikaisemmin olen ollut hiljaa. Moni muu olisi tuossa tilanteessa vihainen ITSELLEEN että ei tehnyt toisin, mutta mitä teet sinä? Valitat, että joku on ilkeillyt sinulle noin 2 vuotta sitten kun on käyttänyt tunnisteita ja normaalina ihmisenä siirtynyt eteenpäin. Jos katuisit omaa tekemistäsi niin voisin tuntea sympatiaa, mutta se mihin tapaan kirjoitat toista ihmistä syyllistävästi siitä että olet jäänyt tänne foorumille huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita jos joku kaipaisi niin voi voi. Pitäisikö taputella otsalle, että voi sinua?

Eiköhän se ihminen ole siirtynyt eteenpäin eikä ole enää foorumilla. Ei ole siis mitään hyötyä näistä "huhuu, olen vielä täällä sinulta viestiä odottamassa" kalastuksista joita jaksat vähintään kerran kuukaudessa tänne postailla. Vähän kuin Robinson Crusoe autiollasaarella sytyttelemässä kokkoa jos joku laiva näkisi. "Friend Friday, friend".

Siis ensin puhut itsenäsi ja sitten käsitelläänkin asiaa kolmantena persoonana?! Missä on mainittu 2 vuotta?

Ei ole varmaankaan ollut sittenkään sinulle. Taidat olla itse täällä myös "huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita"....vai miten se nyt meni?!

Älähdit kumminkin. Anonyymina anonyymille.

Vierailija
16188/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kusit quoten niin en lainaa viestiä vaan vastaan, että mitä sä oikein odotat? Tasaisin väliajoin piipität tota samaa, aikaisemmin olen ollut hiljaa. Moni muu olisi tuossa tilanteessa vihainen ITSELLEEN että ei tehnyt toisin, mutta mitä teet sinä? Valitat, että joku on ilkeillyt sinulle noin 2 vuotta sitten kun on käyttänyt tunnisteita ja normaalina ihmisenä siirtynyt eteenpäin. Jos katuisit omaa tekemistäsi niin voisin tuntea sympatiaa, mutta se mihin tapaan kirjoitat toista ihmistä syyllistävästi siitä että olet jäänyt tänne foorumille huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita jos joku kaipaisi niin voi voi. Pitäisikö taputella otsalle, että voi sinua?

Eiköhän se ihminen ole siirtynyt eteenpäin eikä ole enää foorumilla. Ei ole siis mitään hyötyä näistä "huhuu, olen vielä täällä sinulta viestiä odottamassa" kalastuksista joita jaksat vähintään kerran kuukaudessa tänne postailla. Vähän kuin Robinson Crusoe autiollasaarella sytyttelemässä kokkoa jos joku laiva näkisi. "Friend Friday, friend".

Ketä sinä kaipasitkaan? Ohis.

Mitä se sinulle kuuluu? En vaan voi sietää tuollaisia ihmisiä enkä voi olla enää hiljaa. Minä minä minä, omassa tekemisessä ei näe mitään vikaa. Voi raukkaa, ihan ansaittu kohtalo. Uikuttaa kuin eroahdistuksesta kärsivä koira kaupan pihalla.

Valitettavasti sun paskapostaukses näkyy, joten häivy. Sinäsinäsinä, itse olet samanlainen oman napasi ympärillä pyörivä idari. Sun terveisiä tai kaipauksia kukaan tuskin odottaa ja syystä.

Tota noin ei aihe liity itseeni mitenkään, joten miten saat tästä mitenkään vieritettyä minulle samanlaisen profiilin kuin mistä syytin? Mielestäni on ihan hyvä ottaa asia puheeksi eikä vain taputella päähän, että kylläpä oli tuhma kaveri kun kaipaili joskus vuosia sitten sinua eikä kaipaile enää... Sitten kun ei taas hetkeen ole tullut tunnisteita niin sama juttu uudelleen.

"I'm the bad guy?" - Bill Foster

Asia EI LIITY SINUUN, mutta...

Utelet, utelet lisää ja lopulta tulee moraalisaarna ja johtopäätökset jotka metsään.

Olisikohan ihan yp taas vauhdissa omana häiriintyneenä ja ylimielisenä itsenään.

Vierailija
16189/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuisimmeko siis nainen rakkauden kielellä? Ehkä tulisimme silloin molemmat ymmärretyiksi, paremmin kuin kukaan muu voi meitä ymmärtää, lähellä toisiamme, rakkautemme piilopaikassa.

Tulisit hakemaan minut. Olen ikävöinyt sinua jo liian kauan ja haluaisin jo viimein päästä lähellesi.

Vierailija
16190/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni ❤️ Näin unta, et halattiin ❤️ Tuli taas niiin ikävä sua ❤️

Vierailija
16191/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ensin puhut itsenäsi ja sitten käsitelläänkin asiaa kolmantena persoonana?! Missä on mainittu 2 vuotta?

Ei ole varmaankaan ollut sittenkään sinulle. Taidat olla itse täällä myös "huono itsetuntoisena etsimään lisää tunnisteita"....vai miten se nyt meni?!

Älähdit kumminkin. Anonyymina anonyymille.

En halua jatkaa tätä enkä jaksa tarkistaa mitä se on kirjoittanut, mutta muistaakseni on muutamaan otteeseen kirjoittanut "helmikuussa 2017". Muutama sivua taaksepäin viimeisimmän kerran. Silloin en ole ollut foorumilla. Kiitti sulle, en etsi mitään tunnisteita. Enemmänkin ahdistun kun joskus olen saanut joltain jotain vinkkejä, että aika tarkat tuntomerkit on jaettu jossain. Viimeisimmän kerran taisi olla jossain chat-sovelluksessa mitä en käytä.

Vierailija
16192/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ihana J ja sun maailman suloisin katse... ! Saisinpa sitä huomenna katsella ❤️ Ei tarvitsisi juoda eikä syödä, eikä mitään muutakaan, sun siniharmaisiin silmiin uppoaminen riittäis kaikinpuoliseksi ravinnoksi

Juhani 350885 kpl

Johannes 253896 kpl

Juha 61 393 kpl

Jari 46 200 kpl

Johanna 148 195 kpl

Jani

Jere

Jami

Jimi

Jiri

Joel

Jaana

Jade

Jatta

Jenni

Julia

Jonna ja Jarkko

Hyvää alkavaa päivää sydämen sykkeessä. :)

Noin paljon porukkaa eikä Hän edes ollut siinä mukana.......

Vierailija
16193/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ihana J ja sun maailman suloisin katse... ! Saisinpa sitä huomenna katsella ❤️ Ei tarvitsisi juoda eikä syödä, eikä mitään muutakaan, sun siniharmaisiin silmiin uppoaminen riittäis kaikinpuoliseksi ravinnoksi

Juhani 350885 kpl

Johannes 253896 kpl

Juha 61 393 kpl

Jari 46 200 kpl

Johanna 148 195 kpl

Jani

Jere

Jami

Jimi

Jiri

Joel

Jaana

Jade

Jatta

Jenni

Julia

Jonna ja Jarkko

Hyvää alkavaa päivää sydämen sykkeessä. :)

Noin paljon porukkaa eikä Hän edes ollut siinä mukana.......

Eikä Hän......

Vierailija
16194/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskaa vai seksiä?

Vierailija
16195/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä, mulla on ikävä.

Vierailija
16196/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskaa vai seksiä?

Miksi alapeukut?

Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.

Vierailija
16197/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomattakin lienee selvää, että rakastan nainen sinua niin paljon, etteivät sanat riitä sitä kertomaan.

Rakas, olisitpa tässä. Miksi et voi olla? Kaipaan suudelmaasi ja kosketustasi.

Vierailija
16198/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskaa vai seksiä?

Vai ehkä mongolin kieltä? Mikä olisikaan parempi rakkauden piilopaikka kuin kuuma jurtta keskellä karua aroa? Bi tantai uulzsandaa ix bayarlaj wain - olen onnellinen, että olen tavannut sinut.

Vierailija
16199/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranskaa vai seksiä?

Miksi alapeukut?

Rakkauden kieliä ovat ranska ja seksi, that’s it.

Ranska on ihan hirveää mölinää. Seksi käy, mutta on paljon muitakin pelkästä katseesta lähtien. Rakkauden kieli on universaalia.

Vierailija
16200/16650 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vai naiselle?

Ketju on lukittu.