Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko nähdä mua parin viikon päästä muutaman kerran viikossa? Vai mielummin et missään nimessä halua nähdä ollenkaan?
Haluaisin ihan ehdottomasti nähdä sinua parin viikon päästä muutaman kerran viikossa. Vastaus on ihan selvä. Hyvää yötä sinulle. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan E-miestä, neljä kirjainta . Harmi että kaikki E-miehet täälä kaipaa jotain toista..
Pingo! Täällä nelikirjaiminen E-mies, kaipaa erästä ihanaa naista, varmaan ikuisesti....
Epätoivoista, tiedän mutta millä kirjaimella tämä nainen alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaan E-miestä, neljä kirjainta . Harmi että kaikki E-miehet täälä kaipaa jotain toista..
Pingo! Täällä nelikirjaiminen E-mies, kaipaa erästä ihanaa naista, varmaan ikuisesti....
Epätoivoista, tiedän mutta millä kirjaimella tämä nainen alkaa?
Hoolla
Vierailija kirjoitti:
Lorulipasta kaipailen...
Täällä. Höpinätauko, muttei kaipaustauko.
En tiennyt että sydän voi särkyä, vaikkei me olla rakasteltu. Onneksi, koska en kestä tätäkään. Elämä ei palaa enää entiselleen.
Hyvää yötä toinen A. Haluaisin lähteä kanssasi matkalle, vaikkapa Italiaan esimerkiksi. 🌍💼🍕🍝🍷💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että sydän voi särkyä, vaikkei me olla rakasteltu. Onneksi, koska en kestä tätäkään. Elämä ei palaa enää entiselleen.
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Milloin se särkyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se särkyi?
Silloin kun emme voineet jatkaa ystävyyttä pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko nähdä mua parin viikon päästä muutaman kerran viikossa? Vai mielummin et missään nimessä halua nähdä ollenkaan?
Miksei ensi kuussa?
Tänä iltana täällä voisi näkyä revontulia. Sellainen suunnitelma olisi aika ihana, että lähtisimme yhdessä yölliselle kävelylle katsomaan, näkyykö niitä. Sinua on yhtä kova ikävä kuin aina muulloinkin. Lempeitä unia ja paljon, paljon halauksia.
Hyvän toivotus, suukko & hali elämäin naiselle mieheltä kiireessä. Etunimeimme alkavat samalla ääntiöllä. Hyvää yötä ihana!
Hyvää yötä sinulle, joka katselet uniani. Pidä vaan ne edelleen lainassa, toivottavasti niistä on iloa ja hyötyä. Monesti olen niistä miettinyt, että ovat olleet vaiheikkaita kuin jotain elokuvaa katselisi. Nuku hyvin ja rauhaisasti.
Olipa ihana uni. Tulit mies halaamaan, mutta varastitkin yllättäen suudelman. Ensimmäisemme. Olimme ihmisten ympäröiminä, onnistuit kuitenkin taitavasti ottamaan omasi. Se oli oikea tulisuudelma ja poikamainen virnistys kasvoillasi sen jälkeen oli unohtumaton palavan katseesi kera. Ainahan hymysi on. Hyvää tätä päivää, mies.
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
... Minä niin muistan kuinka mukava oli häntä seurata, siis keittiössä, hyörivä pepakin jopa hetkeksi unohtui kun haukkasin hänen lämpimiä croisantteja :)
Mut liekö enää croisantteja haukkaisin, saatika päälle kahvia naukkaisin?
Eipä ei, jos keittiööni päätyisit niin tokkopa sanoisin hei!
Vetäisin sinut lähelleni hellään huomaan,
Enkä kehoittaisi sinua mukanasi essua tuomaan.Lähelle kuin sinäkin aikoinaan minuun painauduit illoin, kovin kaiholla muistelen muistoja jotka syntyivät silloin.
Tuntea lämmön, ruumiisi. Suudella huuliasi, kielellä tunnustella, ei nieluasi vaan hamuta kohti sieluasi.
En kuitenkaan tavoittanut, sieluasi, ei vaikka kuinka rutistin, suutelin, imin ja hapuilin, hapuilin kuin lapsi pöydästä tukea ottaessaan. Ensimmäisten askelien saattamana, iloisena siitä, hetkestä, pienenpienestä retkestä.
Vaikken retkelläni saavuttanut sieluasi lain, niin olin läsnä, sinussa ja sinä minussa, oli hyvä olla
Kanssasi oli niin hyvä olla retkellä
Silloin sen tajusin uuden suudelman hetkellä
Kanssasi retkeen ei tarvitse utopiaa matkoja rekvisiitta turhaa lain
Vain ja ainoastaan sinut ja minut vain
Sinut minut me vain
Unhoittaa en kykene
En sinua minua meitä
En aamua jolloin tuhisit vieressäni
Hakeutuen ruumiisi lämpöön uinumaan
En iltaa jolloin silmistäsi säteilevä kimalle kutsui
Ihon kosketusta
Kuitenkin eniten kaipaan yhteyttä
Ykseyttä, aikakonettani mun
Saat ajan pysähtymään
Luonani, luonasi, aina
Muu menettää merkityksensä
Sinä vain...
...olet niin perhanan tollo
Et ymmärrä että välitän, sinusta, paljon
Haluaisin suojella sinua elon kolhuilta
Estää kyynisyyden salakavalaa luikertelua aatoksiisi
Halua kietoa käteni ympärillesi
Turvaksesi
Olla konnan, kilpikonnan suojakuoresi
Suojasatamasi mielen...
...Vaan miten et ymmärtänyt et omaamme yhteisen kielen?
Sanoja lauseita virkkeitä monenmoisia maa päällään kantaa!
Vaan ei kun yhdellä lie kurkku täynnä santaa?
Mut kiva kun et suoltanut edes lantaa :D
Joskus mietin
Pala puuttuu, lego-tornistani
Se pala taidat olla sinä...
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Terveisiä ihanalle K. lle. Kaiketi kaikessa salaisuudessa hän on mun jumaluus.
Pitikin luiskahtaa tälle intohimon ja tunteen tielle. Ihana hän..
Hitto ja paljon sydämiä.
Kivaa kaipailuja muillekin.
Aah ❤️
Tän päivän värkkäykset yp on todella uskottavia, olet aamusta lähtien humalassa?
Live sitcom!
En mä tiedä käykö, ehkä. Tuskin tietää.