Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
201/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään sä särjit sydämeni lopullisesti. Näin sinut viimeistä kertaa ja halasimme viimeisen kerran. En tiedä katsoitko taaksesi , kun lähdit, koska itse en katsonut perääsi. Mulla oli työ pitää itseni kasassa, jotta et näkisi romahdustani ja kyyneleitäni. Sä et tiedäkkään kuinka paljon satutit mua. Päästin kuitenkin sinut ihoni alle ja sisimpääni. Nyt mulla on työ kasata itseni palasista kokoon.

Onpa kurjaa.... miten hän särki sydämesi, miksi se särkyi?

Tämä mies kertoi minulle tänään, että emme tule enää ehkä ikinä näkemään. Hän ei halua lupailla minulle mitään. Hän on päässyt niin lähelle minua kuin toinen ihminen vaan voi päästä. Hän tietää kuinka paljon häntä rakastan. Se tunne, kun toinen halaa pitkään ja lujaa ja tiedät, että se oli viimeinen kerta.

Miksi oli viimeinen kerta?

Hänellä on niin kiire töissä ja kotona ettei enää ehdi näkemään. Eli suomeksi minä en ole merkannut hänelle mitään. Kunhan olen ollut seksiseuraa tarpeen vaatiessa. Hän on kokoajan tiennyt, että minulla on tunteita häntä kohtaan.

Eli miehellä on perhe. Tietenkin se menee sun edelle ja ohi. Tämän vuoksi ei kannata varattuihin seota.

Hän on ollut ihan vapaa mies. Olen monet kerrat käynyt hänen luonaan ja ollut yötäkin.

Vierailija
202/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, katsoin tänään tarkemmin tätä sivua: https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/verkossa/selma-oma-a…;

Siellä on 8 tekstiä, (istuntoa 😁). Oletko selaillut tai lukenut? Minusta nuo vaikuttivat ihan hyviltä. Ne sisältävät mm.  selviytymiskeinoja vaikeiden tapahtumien käsittelyyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sinulle mies tärkeä?

Olet hyvin tärkeä ja rakas minulle.

Vierailija
204/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, katsoin tänään tarkemmin tätä sivua: https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/verkossa/selma-oma-a…;

Siellä on 8 tekstiä, (istuntoa 😁). Oletko selaillut tai lukenut? Minusta nuo vaikuttivat ihan hyviltä. Ne sisältävät mm.  selviytymiskeinoja vaikeiden tapahtumien käsittelyyn. 

Kaikille ei riitä pelkkä lukeminen. Mielenvikaiset on ehdoton NoNo..

Vierailija
205/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko sinulle mies tärkeä?

Olet hyvin tärkeä ja rakas minulle.

Niin olet 💕, vaikka olisin välillä poissa palstalta. Minun on välillä pakko tehdä muita juttuja, käydä kaupassa, lenkillä ym... ei sen kummempaa. Ei se tarkoita, etten välittäisi enää tai että olisin jättämässä sinut. En ole lähdössä minnekään! 🧡

Vierailija
206/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei riitä pelkkä lukeminen. Mielenvikaiset on ehdoton NoNo..

Ymmärrän hyvin. Siksi sanoin, että noihin teksteihin liittyy tehtäviä! 💚 Nuo tekstit voisi lukea numero järjestyksessä ja ajatuksella. Samaan aikaan voisi tehdä itselleen muistiinpanoja. Jokainen tehtävä kannattaisi tehdä ja vielä niin, että niistä kirjoittaa. Kirjoittaminen olisi tehokas tapa käsitellä vaikeita asioita. 

Vierailija
207/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M:lle kirjoitti:

Olen jo monta kuukautta sitten päästänyt irti susta ja hyväksynyt sen tosiasian, ettei enää nähdä. Melkein jo olen onnistunut muistelemaan pahalla. Viime yönä näin kuitenkin susta unta. Olit ikävöinyt mua niin kovasti, että halasit ja kaappasit syliisi istumaan. Tän unen jälkeen tajuan taas miten kova ikävä mulla on.

Mulla on päinvastaisia ajatuksia mutta kärsivällisyyttä tarvitaan.

Vierailija
208/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M:lle kirjoitti:

Olen jo monta kuukautta sitten päästänyt irti susta ja hyväksynyt sen tosiasian, ettei enää nähdä. Melkein jo olen onnistunut muistelemaan pahalla. Viime yönä näin kuitenkin susta unta. Olit ikävöinyt mua niin kovasti, että halasit ja kaappasit syliisi istumaan. Tän unen jälkeen tajuan taas miten kova ikävä mulla on.

Mulla on päinvastaisia ajatuksia mutta kärsivällisyyttä tarvitaan.

Kärsivällisyyttä riittää! Älä ole huolissasi. 💚 

Vierailija
209/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rabbe ♥

Vierailija
210/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselta naiselle kirjoitti:

Haluaisin tietää kenelle kaikille oot kertonut minusta ja mitä oot kertonut. Jos ajattelet ettei kuulu mulle, niin kyllä se kuuluu. Se mitä minusta puhutaan vaikuttaa mun elämään.

Vain pomolle, koska luotan häneen kuin vuoreen. Ja on muutenkin avarakatseinen ihminen sekä pitkäaikainen ystäväni. Ei sillä sinun elämääsi mitään merkitystä ole kuitenkaan. Toivoisin kuitenkin että uskaltautuisit ulos kaapista, ihan oman hyvinvointisi vuoksi. Onhan toi nyt aika ahdistavaa jos aina miettii mitä itsestä ajatellaan. Kukaan ei ajattelisi susta pahaa jos olisit oma itsesi vaan.

Vierailija
211/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit kauniilta tänään.

Vierailija
212/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytit kauniilta tänään.

Enkö sitten yleensä näytä? :)

Vierailija
213/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytit kauniilta tänään.

Mitä mulla oli päällä?

Vierailija
214/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytit kauniilta tänään.

Kiitos komea nuorukainen 😘 

Vierailija
215/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut "Ole itsesi hyvä ystävä" -ajattelusta? 😏 Luin ihan vasta yhden tätä ajattelutapaa käsittelevän artikkelin. Sen mukaan itse kunkin kannattaisi opetella puhumaan itsestään kauniisti jatkuvan pahan puhumisen ja mollaamisen sijaan. Eli siis kohdella itseään kuin hyvää ystävää. 🤗 Sillä olisi iso vaikutus itsetuntoon, varsinkin jos on tottunut juuri päinvastaiseen. 

Halusin kertoa tästä, koska tämä sopisi hyvin sinulle.  Puhut esim. minusta joka päivä nätisti ja annat kehuja, mutta samaan aikaan olet tosi kriittinen itseäsi kohtaan... 😮 Ehkä voisit kohdella itseäsikin hieman paremmin? 

Vierailija
216/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa, olit hyvä kaverini kouluaikoina

Vierailija
217/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittosi on varmasti onnellinen. Miksi ihmeessä sitten kaipaan ja haluan sinua mies koko ajan. Miksei näitä tunteita voi vaan laittaa pois päältä. :/

Vierailija
218/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoo sulle vaikka mitä. miks mulla on outo tarve että sun pitäis kuulla kaikki mun jutut ja sit en kumminkaan kerro niitä sulle. Käytän ihan hirveästi aikaa sen miettimiseen mitä sulle kerron ja sit ei tuukkaan ikinä hyvää tilaisuutta. Voi rakas kun sua rakastan. Et koskaan aavista miten tärkeä oot mulle.

Vierailija
219/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️

⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔴🔴⚪️🔴🔴⚪️⚪️

⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴⚪️

⚪️🔵🔵🔵🔵🔵🔵⚪️⚪️🔴🔴🔴🔴🔴⚪️⚪️

⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️⚪️🔴🔴🔴⚪️⚪️⚪️

⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵🔵⚪️⚪️⚪️⚪️🔴⚪️⚪️⚪️⚪️

⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️

Vierailija
220/16650 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoo sulle vaikka mitä. miks mulla on outo tarve että sun pitäis kuulla kaikki mun jutut ja sit en kumminkaan kerro niitä sulle. Käytän ihan hirveästi aikaa sen miettimiseen mitä sulle kerron ja sit ei tuukkaan ikinä hyvää tilaisuutta. Voi rakas kun sua rakastan. Et koskaan aavista miten tärkeä oot mulle.

Tiedän sen.  Tunnen sen. Mää rakastan sua myös. 

Ketju on lukittu.