Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko mieluummin kuin kuuntelet? Eikö sua ikinä kiinnosta saada vastauksia. Mua kiinnosti se mitä tiesit ja näit. Olihan elämäsi erilainen.
Mielummin kuuntelen ja kiinnosti saada vastauksia. Tuntuu vaan, että olisin tehnyt kaikkeni ja ehkä jopa vaikeuttanut sinun elämääsi käyttäytymällä lemmenkipeänä pikkupoikana.
Aivan. Niin ei ole käynyt, ei huolta. Tarkoitin oikeastaan kaipausketjun ideaa. Vähän kuin odottaa epämääräistä kaikua. Täällä on joskus Off topic -juttua, keskustelu eksyy ja ihmisiä askarruttaa eri asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti tekisin mitä haluaisin niin tietenkin suutelisin sinua niin, että tuijottaisit tunnin hämmästyksestä. Mutta enhän sitä kuitenkaan tee. Poistan delete, laitan ajatuksen pois, lukitsen ja syön avaimen. Örkki voi yrittää keksiä kenestä oli kysymys, mutta avain huuhtoutuu valtamerelle.
Näin lopetetaan turha vonkuminen.Jos oikeasti saisin sen mitä oikeasti haluaisin, olisi se suudelma sinulta. Sellainen tajunnanrajäyttävä suudelma olisi kiva. Saisinko?
Saat sellaisen suudelman vaikka heti. Sanot vain kellonajan ja olen viivana luonasi. Enhän minä mistään muusta unelmoikaan kuin sellaisesta tajunnanräjäyttävästä suudelmasta sinun kanssasi. Tulenko heti?
Tule vain, nyt heti vaikka. Odotan sinua.
Tulen kyllä, jos varmistat vielä, että odotat minua.
Odotan edelleen.
Kerro nyt vielä odotellessasi, mitä me syötiin jälkiruoaksi yhdessä, kun viimeksi nähtiin ja syötiin kunnolla.
Miten mulla on edelleen mies sua ikävä? Kerro mulle se. Luulisi ikävän jo loppuneen aikoja sitten mutta ihan yhtä voimakas se tunne on ja ollut koko ajan. Jätit mun sydämeen ikuisen kaipuun joka ei mene pois.
Onko meillä kaikki hyvin mies? Jäi vähän huono fiilis tästä päivästä. :/
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä kaikki hyvin mies? Jäi vähän huono fiilis tästä päivästä. :/
Miksi jäi huono fiilis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti tekisin mitä haluaisin niin tietenkin suutelisin sinua niin, että tuijottaisit tunnin hämmästyksestä. Mutta enhän sitä kuitenkaan tee. Poistan delete, laitan ajatuksen pois, lukitsen ja syön avaimen. Örkki voi yrittää keksiä kenestä oli kysymys, mutta avain huuhtoutuu valtamerelle.
Näin lopetetaan turha vonkuminen.Jos oikeasti saisin sen mitä oikeasti haluaisin, olisi se suudelma sinulta. Sellainen tajunnanrajäyttävä suudelma olisi kiva. Saisinko?
Saat sellaisen suudelman vaikka heti. Sanot vain kellonajan ja olen viivana luonasi. Enhän minä mistään muusta unelmoikaan kuin sellaisesta tajunnanräjäyttävästä suudelmasta sinun kanssasi. Tulenko heti?
Odotan edelleen.
Kerro nyt vielä odotellessasi, mitä me syötiin jälkiruoaksi yhdessä, kun viimeksi nähtiin ja syötiin kunnolla.
Mustikkapiirakkaa
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on edelleen mies sua ikävä? Kerro mulle se. Luulisi ikävän jo loppuneen aikoja sitten mutta ihan yhtä voimakas se tunne on ja ollut koko ajan. Jätit mun sydämeen ikuisen kaipuun joka ei mene pois.
Jos minä vastaisin omasta puolestani omalla kaivatulleni naiselle,
niin sanoisin, että meidän kohtaaminen oli sellainen, etten koskaan unohda sitä. Se oli minulle elämäni voimakkain rakastuminen. Kaipaan yhteistä aikaa hänen kanssaan niin paljon, että kipeää tekee. Kun saisimme vain viettää aikaa yhdessä. Ihan mitä tahansa yhdessä hänen kanssaan.
Sinä muruseni oot ihana, aina vaan, ei se mikskään muutu. Rakastan sua just tuollasena. <3
Ossi, ei sinussa ole oikeasti mitään vikaa, seura vain tekee kaltaisekseen.
Olet enemmän kuin se poppoo ja tämä kylä.
Pidä huoli, ettei kaunis katoa.
Joskus tuntuu siltä, ettet tykkää minusta yhtään, et ainakaan koskaan puhu minusta kauniisti. Silti minun lämpimät sanani kyllä kelpaavat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan edelleen.
Kiisseliä.
Sinä E olet vaan niin mahdottoman ihana. Kunpa saisin sinut napata syleilyyni. En ihan heti päästäisi pois. Aivan kamala ikävä sinua ja ihanaa hymyäsi. Myös minun nimeni alkaa vokaalilla, mutta eri kirjaimella kuin sinun. Nähtäisiinpä yhdessä tapahtumassa lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä vastaisin omasta puolestani omalla kaivatulleni naiselle,
niin sanoisin, että meidän kohtaaminen oli sellainen, etten koskaan unohda sitä. Se oli minulle elämäni voimakkain rakastuminen. Kaipaan yhteistä aikaa hänen kanssaan niin paljon, että kipeää tekee. Kun saisimme vain viettää aikaa yhdessä. Ihan mitä tahansa yhdessä hänen kanssaan.
Mikä siinä teidän kohtaamisessa oli sellaista tai hänessä että rakastuit?
Tero. Älä päästä irti. Ikinä.
Vapautunut olo, kun olen oppinut käsittelemään tunteitani, enkä anna sinun vaikuttaa itseeni liikaa. Ehkä se jopa ärsyttää sinua, jos luulet etten välitä enää. Olet minulle kuitenkin aina yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, teet tai sanot mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vapautunut olo, kun olen oppinut käsittelemään tunteitani, enkä anna sinun vaikuttaa itseeni liikaa. Ehkä se jopa ärsyttää sinua, jos luulet etten välitä enää. Olet minulle kuitenkin aina yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä, teet tai sanot mitä tahansa.
Etkö siis halua näyttää välittämistäsi hänelle?
Olen niin ihastunut sinuun etten saa nukutuksi öisin. Pyörin yöt läpeensä ja mietin voisitko tuntea samoin. En toivoisi sun joutuvan käymään näitä tunteita läpi, vellomaan tässä tietämättömyydessä. Tietysti se on epätodennäköistä, mutta pieni mahdollisuus on olemassa. Ja se olisi kammottava asia, jos sinäkin olisit tuntenut samoin ja nyt kaipaisit minua kuten minä sinua kaipaan. Siksi päätin rakentaa sulle reitin täältä pois, varmuuden vuoksi. Vaikka tekisin itsestäni naurunalaisen, varsinaisen hölmön kaikkien edessä. Silti teen sulle tikkaat suoraan mun syliin. Vain siksi jos sittenkin, ehkä, kuitenkin ja kaikki maailman epävarmat sanat joiden kanssa käyn iltaisin nukkumaan.
Minullekin olisi tietysti parempi tulla torjutuksi kuin jäädä tänne, mutta olen tottunut ikävään, ei se maata kaada. Sinun vuoksesi voin olla narri.
Odota hetki.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ihastunut sinuun etten saa nukutuksi öisin. Pyörin yöt läpeensä ja mietin voisitko tuntea samoin. En toivoisi sun joutuvan käymään näitä tunteita läpi, vellomaan tässä tietämättömyydessä. Tietysti se on epätodennäköistä, mutta pieni mahdollisuus on olemassa. Ja se olisi kammottava asia, jos sinäkin olisit tuntenut samoin ja nyt kaipaisit minua kuten minä sinua kaipaan. Siksi päätin rakentaa sulle reitin täältä pois, varmuuden vuoksi. Vaikka tekisin itsestäni naurunalaisen, varsinaisen hölmön kaikkien edessä. Silti teen sulle tikkaat suoraan mun syliin. Vain siksi jos sittenkin, ehkä, kuitenkin ja kaikki maailman epävarmat sanat joiden kanssa käyn iltaisin nukkumaan.
Minullekin olisi tietysti parempi tulla torjutuksi kuin jäädä tänne, mutta olen tottunut ikävään, ei se maata kaada. Sinun vuoksesi voin olla narri.
Odota hetki.
Jos olisit hän, niin vastaisin sinulle, että et ole yksin tunteittesi kanssa.
Odotan edelleen.