Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Tunnetko enää mitään minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Apocalyptica - Not strong enough
sanoo sen kaiken.
Kenelle? Naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.
Eli ei ollut sinulle sitten.
HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.
Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh)."(vartalolta toiselle heh)". Vidu mikä mikä spede oot, sukupuolella ei väliä sun kohdalla.
En nyt ihan hiffannut mitä spedeä tuossa oli, mutta ok!
Ihan tuo lause itsessään ja vielä tuo spedemäinen heh. Kertoo tuon katkeran paskahousun mielenmaisemasta sen että tuollaiselle myrkkymuratille ei tässä maailmassa sellaista ihmistä olekkaan joka kelpaisi omana itsenään. Ja jaksaa täällä vinkua kun toinen jatkaa elämäänsä ja nauttii uusien ihmisten tapailusta ja terveestä, normaalista seksuaalisuudestaan. Mitä vidua se tolle myrkkymuratille enää kuuluu jos eivät ole enää yhdessäkään!!???
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ihastunut sinuun etten saa nukutuksi öisin. Pyörin yöt läpeensä ja mietin voisitko tuntea samoin. En toivoisi sun joutuvan käymään näitä tunteita läpi, vellomaan tässä tietämättömyydessä. Tietysti se on epätodennäköistä, mutta pieni mahdollisuus on olemassa. Ja se olisi kammottava asia, jos sinäkin olisit tuntenut samoin ja nyt kaipaisit minua kuten minä sinua kaipaan. Siksi päätin rakentaa sulle reitin täältä pois, varmuuden vuoksi. Vaikka tekisin itsestäni naurunalaisen, varsinaisen hölmön kaikkien edessä. Silti teen sulle tikkaat suoraan mun syliin. Vain siksi jos sittenkin, ehkä, kuitenkin ja kaikki maailman epävarmat sanat joiden kanssa käyn iltaisin nukkumaan.
Minullekin olisi tietysti parempi tulla torjutuksi kuin jäädä tänne, mutta olen tottunut ikävään, ei se maata kaada. Sinun vuoksesi voin olla narri.
Odota hetki.
Odotan, jos vain tuo sinut minun luokseni. Sinut omana itsenäsi, eikä virallisuuden taakse verhottuna.
Kerro nyt vielä odotellessasi, mitä me syötiin jälkiruoaksi yhdessä, kun viimeksi nähtiin ja syötiin kunnolla.[/quote]
Dallas-pullia. Niin kuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apocalyptica - Not strong enough
sanoo sen kaiken.
Kenelle? Naiselle vai miehelle?
Naiselta miehelle.
Miksi olen kirjoittanut nämä lukuisat kaipuuviestit? Onko tää mulle joku harrastus? Eikö mulla olis jotain muuta ehkä mieluisampaakin tekemistä? Pitäydyn vastauksessa “en tiedä”, koska en uskalla ajatella muuta.
t. koppis, jolla on terrieri lahkeessa ja telttailija sydämessä
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sinulle, rakas. Ikävä on suuri. Mietin täällä, mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi näin kesällä. Ei sen tarvitsisi olla mitään erityistä, kunhan saisin olla kanssasi. Nyt tekisi mieli lähteä kanssasi katsomaan yhtä hienoa rantaa lähistölle. En saa sinua pois mielestäni. Ajattelen sinua koko ajan. Kuulen aina radiostakin kaikkia kappaleita, joista tulet mieleeni. Eilen tuli sellainen kuin A Shadow of Your Smile.
"The shadow of your smile
When you have gone
Will color all my dreams
And light the dawnLook into my eyes my love and see
All the lovely things you are to me..."
Oispa tämä minulle. Laulusi kertoo paljon, arvostat sitä mitä koimme, ehkä vielä joskus.. Kohtaamisemme on ollut ikimuistoisia. Nämä viikot on saanut tunteeni vahvistumaan. Meissä olisi sitä jotain.. Antaisin sinulle kaikkeni jos nyt voisin. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se säätöelämä vain jatkuu....
Eikö se ole kuluttavaa vai saatko mielihyvää jatkuvista uusista ärsykkeistä ja masennut, jos et saa aina uutta ja uutta huumaa ja ihmistä jonka kanssa käydä taas läpi samat läpät ja tilanteet jonka jälkeen siirryt seuraavaan?Miten niin uutta ja uutta? Mun tilannehan on ollut sama jo monta vuotta.
Eli ei ollut sinulle sitten.
HÄNELLÄ niitä säätöjä riittää ja kaava toistaa itseään kehittymättä mihinkään, eli ehkä hänen olisi aika tunnustaa itselleen olevansa sellainen eikä pyrkiäkään kumppanuuteen, kun ei siihen selvästikään kykene.
Baaripanot ym. on hänenlaiselleen sopivaa seuraa eikä siinä ole mitään ”pahaa”, toiset ei vaan kykene sitoutumaan ja ovat luotuja kulkemaan (vartalolta toiselle heh)."(vartalolta toiselle heh)". Vidu mikä mikä spede oot, sukupuolella ei väliä sun kohdalla.
En nyt ihan hiffannut mitä spedeä tuossa oli, mutta ok!
Ihan tuo lause itsessään ja vielä tuo spedemäinen heh. Kertoo tuon katkeran paskahousun mielenmaisemasta sen että tuollaiselle myrkkymuratille ei tässä maailmassa sellaista ihmistä olekkaan joka kelpaisi omana itsenään. Ja jaksaa täällä vinkua kun toinen jatkaa elämäänsä ja nauttii uusien ihmisten tapailusta ja terveestä, normaalista seksuaalisuudestaan. Mitä vidua se tolle myrkkymuratille enää kuuluu jos eivät ole enää yhdessäkään!!???
Jaah no ei ollut (minun puoleltani!) kyse siitä ettei hän olisi kelvannut sellaisena kuin on eikä oltu ikinä yhdessä, mutta elin tosiaan aikamoisessa harhassa ja heräsin hyytävässä pakkasessa, lämmöt rikki ja pakotettuna mönkimään lämpimän peiton alta pois.
Ei kuulu minulle tietenkään mitä hän tekee ja hyvähän se on jos nauttii elämästään, mutta kuten sanottua, havahduin juuri unesta ja nämä asiat toimivat herättäjinä joten en nyt ainakaan vielä osaa olla iloinen hänen puolestaan, vaikka en tietystikään hänelle tai kenellekään toivo näin hirveää oloa kuin itselläni.
Pohja lähti jotenkin, tipahdin jonnekin ja sattuu.
Rumasti kirjoitin ja katkerakin olen sen myönnän. Enemmän kuitenkin surullinen.
Itken puolet päivästä ulos ja puolet sisään, olen ikkunalla ulos katsellen ettei muut huomaa ja yritän purkaa olojani niin, ettei kukaan viaton irl joutuisi niitä kohtaamaan.
Terapiaan pääsen vasta syksyllä ja irl en sitä miestä riivaa niin sinänsä en tee mitään väärää häntä kohtaan kun tänne kirjoitan, vaikka leviäähän rageviesteistä negatiivista energiaa kaikkiin.:(
En tiedä kyllä, miten purkaisin nämä jotenkin fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Sinä E olet vaan niin mahdottoman ihana. Kunpa saisin sinut napata syleilyyni. En ihan heti päästäisi pois. Aivan kamala ikävä sinua ja ihanaa hymyäsi. Myös minun nimeni alkaa vokaalilla, mutta eri kirjaimella kuin sinun. Nähtäisiinpä yhdessä tapahtumassa lauantaina.
Kerro toki lisää
En enää kehtaa kirjoittaa tänne mitään rakas.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko enää mitään minua kohtaan?
En, koska on tullut varsin selväksi että sua ei kiinnosta edes kaveruus ja naurat mulle. Mulla on jo uusi ihastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää sinulle, rakas. Ikävä on suuri. Mietin täällä, mitä kaikkea haluaisin tehdä kanssasi näin kesällä. Ei sen tarvitsisi olla mitään erityistä, kunhan saisin olla kanssasi. Nyt tekisi mieli lähteä kanssasi katsomaan yhtä hienoa rantaa lähistölle. En saa sinua pois mielestäni. Ajattelen sinua koko ajan. Kuulen aina radiostakin kaikkia kappaleita, joista tulet mieleeni. Eilen tuli sellainen kuin A Shadow of Your Smile.
"The shadow of your smile
When you have gone
Will color all my dreams
And light the dawnLook into my eyes my love and see
All the lovely things you are to me..."Oispa tämä minulle. Laulusi kertoo paljon, arvostat sitä mitä koimme, ehkä vielä joskus.. Kohtaamisemme on ollut ikimuistoisia. Nämä viikot on saanut tunteeni vahvistumaan. Meissä olisi sitä jotain.. Antaisin sinulle kaikkeni jos nyt voisin. Nuku hyvin rakas.
Kiitos kauniista viestistäsi. Se piristi mieltäni. Olisitpa kaivattuni. Ketä sinä kaipaat? Haluaisin tällä hetkellä eniten maailmassa olla kaivattuni sylissä. Kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.
Olen varmaan liian herkkä olemaan tekemisissä miesten kanssa.
Unelmoin silti kohtaavani joskus jonkun, joka näkisi minussa jotain sellaista kuin kaipausketjun kaipaajat kaivatuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi. Itselläkin kynnys noussut aika korkeaksi, tänään kuitenkin vähän kehtasin. Ja olisko sitäkin, että mehut on jo puristettu.
🗣📈
Nousua ja laskua ja nousua ↗️↘️↗️
🌜❤️
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kehtaa?
Hyvää yötä ihana nainen, toivon että tähdet on kohdillaan, kun kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan liian herkkä olemaan tekemisissä miesten kanssa.
Unelmoin silti kohtaavani joskus jonkun, joka näkisi minussa jotain sellaista kuin kaipausketjun kaipaajat kaivatuissaan.
Realismia kehiin: Täällä on kyllä lähes kaikki naisia ja Suomen tunteellisimmat miehet. Niitä on ehkä kourallinen koko Suomessa. No voittaahan toki jotkut Lotossakin. Suomalainen perusmies ei vaan pahemmin tunteile.
Mitä teille sitten tapahtui? Miksi ette ole yhdessä? Sivusta kyselen, mutta samat tuntemukset kuin aloittajalla.