Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14661/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta mikään ei ole miehessä suurempi turn off kuin jostain pms-raivottarista puhuminen. Tulee mieleen joku teinipoika, joka on kuullut ensimmäistä kertaa naisten anatomiasta ja nyt sitten haukkuu kaikkia huonolla tuulella olevia menkkahirviöiksi. Jos joku kysyisi minulta huonolla tuulella ollessani, että onko sulla joku pms, niin kyllä siinä menisi hormonit ikuisiksi ajoiksi sekaisin. En palautusi ikinä ennalleen. Onneksi tunnen vain aikuismaisesti käyttäytyviä ihmisiä, joten ei ole tuollaista pelkoa. 

Ainahan naisilta kysytään, onks sulla kuukautiset jos satut olee epävakaalla tuulella!!!!!!!!! Tai jos ei kehdata kysyä, todetaan selän takana "joo sil on varmaaan kuukautiset".

Vierailija
14662/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ikinä yksinäinen olo mies. Henkisesti siis? Onko sinulla ystäviä, joille voit vapaasti jutella asioista ja he ymmärtävät mitä puhut? Tajunnan aallonharjalla on hieman yksinäistä ja harvat tajuavat edes puoliakaan, mitä tahtoisin kertoa. Koin että sinä olisit ymmärtänyt. 

Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat. On turhauttavaa kertoa jotain asiaa, kun toiset eivät ole yhtään samalla aaltopituudella. Olen huomannut, että on helpompaa mukautua muiden juttuihin kuin yrittää puhua itseään kiinnostavista asioista. Olet ehkä ainoa, joka oikeasti ymmärtää minua.

Miksi tulit sitten siihen johtopäätökseen (jonka kyllä myöhemmin pyörsit)? En saanut tuohon kysymykseen oikeassa elämässä vastausta ja tulkitsin että sinua ei selkeästi kovinkaan paljoa kiinnosta avata mielesi maailmaa. Sitä en sinusta ymmärtänyt. (Vastaan kuin olisit hän.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14663/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän huono omatunto sun instan katselemisesta salaa...tai salaa ja salaa, oot sä sen huomannut todennäköisesti. Haluaisin oikeasti seurata rehellisesti niin kuin muutkin, vois tykkäilläkin, mutta en vain uskalla, kun en tiedä mitä minusta olet puhunut ja kuka tietää mun etunimen, kenties sukunimen ja kohta kasvotkin. Tai ehkä kaikki tietää jo kaiken ja sitten ne katsoo hyvin pahalla mun seuraamista. Harmi kun ihmisille ei voi hetkeksikään simuloida omaa ajatusmaailmaa, jotta ne vois ymmärtää kaiken paremmin. En ois ehkä sitten niin paha ihminen sun tai sun tuttujen silmissä.

Vierailija
14664/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!

Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆

Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.

Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta

Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.

No et kyllä itekään vaikuta mitää tasaisimmalta tapaukselta. :D ota sit rauhallinen nainen ihan sama.

Mielipiteeni naisista jotka riehuvat ja rakastavat kiertonsa mukaan, ei ole kertonut minun omasta mielentilastani yhtään mitään. Kummasti vetelet johtopäätöksiä vain siitä syystä ettet pidä mielipiteestäni.

Vierailija
14665/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että olen kaipaamasi villasukka.

Ehkä sä olet. Kiinnostaisko sua saada siitä varmuus?

En tiedä. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
14666/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta mikään ei ole miehessä suurempi turn off kuin jostain pms-raivottarista puhuminen. Tulee mieleen joku teinipoika, joka on kuullut ensimmäistä kertaa naisten anatomiasta ja nyt sitten haukkuu kaikkia huonolla tuulella olevia menkkahirviöiksi. Jos joku kysyisi minulta huonolla tuulella ollessani, että onko sulla joku pms, niin kyllä siinä menisi hormonit ikuisiksi ajoiksi sekaisin. En palautusi ikinä ennalleen. Onneksi tunnen vain aikuismaisesti käyttäytyviä ihmisiä, joten ei ole tuollaista pelkoa. 

Ainahan naisilta kysytään, onks sulla kuukautiset jos satut olee epävakaalla tuulella!!!!!!!!! Tai jos ei kehdata kysyä, todetaan selän takana "joo sil on varmaaan kuukautiset".

Joo, kyllähän tuota kuuli jossain esimurrosiässä pojilta ala-asteella. 

Vierailija
14667/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän huono omatunto sun instan katselemisesta salaa...tai salaa ja salaa, oot sä sen huomannut todennäköisesti. Haluaisin oikeasti seurata rehellisesti niin kuin muutkin, vois tykkäilläkin, mutta en vain uskalla, kun en tiedä mitä minusta olet puhunut ja kuka tietää mun etunimen, kenties sukunimen ja kohta kasvotkin. Tai ehkä kaikki tietää jo kaiken ja sitten ne katsoo hyvin pahalla mun seuraamista. Harmi kun ihmisille ei voi hetkeksikään simuloida omaa ajatusmaailmaa, jotta ne vois ymmärtää kaiken paremmin. En ois ehkä sitten niin paha ihminen sun tai sun tuttujen silmissä.

Ymmärrän kyllä jos hän ei uskalla seurata tai tykkäillä kuvistani instagramissa. Olen kyllä huomannut että hänellä on tili mutta ei yhtään kuvia, eikä seuraa ketään. 😉 Ajattelin just niin että ehkä hän seuraakin mutta ei uskalla seurata kuin salaa. Suloinen! 😘 Mutta haluaisin kyllä niin kovasti tietää seuraako hän oikeasti. Päivittäisin varmasti useammin jos tietäisin. 😊 Vink vink! Kato edes joskus mun insta storya niin näen että käyt siellä. Joskus päivitän sitäkin.

Vierailija
14668/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sellaista toivot?

Vierailija
14669/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö minusta vielä?

Vierailija
14670/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T, ikävä sinua. Haluaisin vaan, että me nähtäisiin.

Laita viesti puhelimeen niin sovitaan tapaaminen.

Laita itse.

Vierailija
14671/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä täällä kirjoitat?

Vierailija
14672/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wuhuuu, enää ei tullut ovulaationkaan aikaan ikävä!

Ää mä odotan tätä. Joinain päivinä on jo muuten helpompaa, mutta auta armias kun koittaa tietty aika. Koko kroppa huutaa yhden ja ainoan saavuttamattoman miehen perään. Joka solu on kuin kuumaa laavaa vain ajatuksesta tästä ilmeisen maskuliinisesta ja biologisesti yhteensopivasta uroosta.😆

Ja heti seuraavassa hetkessä olet rääkymässä pms:n kourissa naama punaisena raivosta ja heittelemässä tavaroita kohti kun sua niin ärsyttää kun on niin pms päällä. Ei kiitos,mieluimmin tasainen, rauhallinen nainen rinnalle kierron kaikkina vaiheina.

Mikä tämän kommentin idea oli? Epävarmuutta omasta maskuliinisuudesta tai ulkonäöstä? T. Mies sivusta

Kuka vapaaehtoisesti valitsee naisen, joak elää joka kuukausi hormoonihöyryjensä viemänä, milloin rajua intohimoa ja yhdessä hetkessä kääntyy pms raivottareksi? En minä ainakaan jos valita saa. Ja valita saa. On niitä tasaisempiakin naisia, joilla hormonit ei sanele joka asiaa elämässä.

No et kyllä itekään vaikuta mitää tasaisimmalta tapaukselta. :D ota sit rauhallinen nainen ihan sama.

Mielipiteeni naisista jotka riehuvat ja rakastavat kiertonsa mukaan, ei ole kertonut minun omasta mielentilastani yhtään mitään. Kummasti vetelet johtopäätöksiä vain siitä syystä ettet pidä mielipiteestäni.

Ei mua sun mielipide liikuta vaan toi "rääkymässä pää punaisena" alko kyl ärsyttämään. Ja siitä vedin johtopäätökset et säkään et ihan vakaa oo jos puhut tolleen naisista/naisesta kun on niin rumasti sanottu. Ehkäpä se rääkyminen johtuukin susta tai jostain ihan muusta eikä mistää pms. Tietenkää et oo viitsinyt sitä selvittää. Ehkä myös nainen sanoo et hormoneista johtuu ihan vaan vitsinä tai ei kehtaa kertoo oikeet syytä.

Vierailija
14673/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T, ikävä sinua. Haluaisin vaan, että me nähtäisiin.

Laita viesti puhelimeen niin sovitaan tapaaminen.

Laita itse.

T nainen kaipaa T miestä.

Vierailija
14674/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö minusta vielä?

Tykkään. Vaikka olen ollut hieman takia-alalla. Odotankohan turhaan yhtä juttua...

Vierailija
14675/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muuallakaan? Toivoisitko mun lopettavan?

Vierailija
14676/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö minusta vielä?

Tykkään. Vaikka olen ollut hieman takia-alalla. Odotankohan turhaan yhtä juttua...

Kosintaa?

Vierailija
14677/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö minusta vielä?

Mitä juttua odotat?

Vierailija
14678/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä muuallakaan? Toivoisitko mun lopettavan?

Älä välitä tuosta riidanhaastajasta. Jatka vaan täällä kirjoittelua ja mua ainakin kiinnostaisi kuulla lisää Villasukasta vaikka en tietenkään ole hän.

Vierailija
14679/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö minusta vielä?

Voisitkohan mitenkään ilmaista sitä tykkäämistä kun on ilmeisen epäselvää?

T. Sivusta

Vierailija
14680/16650 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Sinä unohtumaton. Nuku hyvin.

Ketju on lukittu.