Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kaunis nörtti. Toivottavasti eksymme samoille kursseille ja näemmä luennoilla. Tahtoisin tutkia sinua hieman lähempääkin. ;)
Missä tapasitte viimeksi?
Perjantaina opintojen merkeissä. Nainen on tummapiirteinen ja kaunis. Vaihdoimme useita katseita. Jo ajatus lähemmästä kontaktista saa minut hulluksi.
Kerro tarkemmin, missä opintojen merkeissä ja minkälaiset hiukset tällä nörtilläsi on?
Tummat ja hieman kiharat. Sen tarkempaa en aio täällä kertoa. Tarkoitukseni ei ole yrittää tavoittaa häntä täältä, sillä tiedän että hän ei täällä aikaansa tuhlaisi. :) Kunhan puran sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun täytyisi tehdä, että saisin sinut mies?
Käyttää tarkempia tunnisteita.
Toisena miehenä sanon, että ei tarvitse. Oikeassa elämässä tapahtuvat asiat merkkaavat, ei nettikirjoittelu.
Ensimmäisenä miehenä sanon, että kirjoittelethan säkin täällä.
Ei-ollenkaan-miehenä sanon, että koska kirjoittelette tällä palstalla, kukaan tuskin kaipaa teitä. Sikäli mikäli kun olette siis tätä vihamielistä atm-sarjaa, joka palstalla nyt yleisesti kirjoittaa.
Eli ei ne tunnisteet teitä auta. Olen pahoillani.
Jatkossa voisit kirjoittaa niin, että ei vaikuttaisi kuin olisit tuo toinen mies kenelle tuo viesti oli suunnattu, eli siis minulle. Vastasin äsken siihen viestiin.
Miten voi vaikuttaa mieheltä, kun heti aluksi sanoo, ettei ole mies?
En huomannut, oli niin tökerösti muotoiltu. Muutenkin ihan ihme nörttisanastoa. En edes jaksa googlettaa mitä tarkoittaa ätmi. Sanon vaan, että kyllä täällä ihan hyvännäköisiä sosiaalisia ihmisiäkin on.
En mielestäin sua saa,
sä sydämeni taisit viedä...
Rakastan sua K❤️
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se höpönassu-tyyppi kirjoittaa jotain söpöä?
Mä haluaisin olla yhden höpönassu😙Millasen tyypin höpönassu haluisit olla?
Tumman tuuheatukkaisen, pitkän ja timmin miehen, tai sitten vaalean, pitkän, timmin miehen.
Timmin??? Kuule ei tästä kapisesta ketusta saa mitenkään timmiä vaan niin aattelen mimmiä jonka pepa muistuttaa persikkaa timmiä :)
Niin ja sitäpaitti, joku joskus sanoi että tukanvärjäys droppaa tunnelman, päätä jo, hyvä nainen :D
Hämmentävää, että en ole yhtään varma näistä viesteistäsi että ovatko huumoria vai eivät...
Ihan elämästä ammennettu :) Ehkäpä et ole se söpö sensuelli siili, jota silittäessä pitää varoa ettei piikit pistä. Siitäpä varmaankin johtuu ettei kaikki aukene:) Timmi tai ei, eihän sillä ole muille merkitystä kun vaan sitä yhtä haikaan ja viehtymykseni kyseiseen pepaan oon kyllä face to face monesti ilmaissut. Ihan samoin hän on minulle ilmaissut että ei ole eroottista jos mies värjää hiuksiaan, mikä lie luomufetishi hällä :D
Värjäätkö sinä hopeasi piiloon 😮 kun niin on kolahtanut...
Jos jotain elämässäni osaan, niin en voi sanoa osaavani hiustenvärjäystä :D Ehkäpä tuolle kaipaamalleni tunteiden tulivuorelle oli aikoinaan ihan hyvä että hillitsin hänen vaativaa laavavirtaa omatoimisella värjäämisellä, hän kun oli, kohtuu intohimoinen:)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisena miehenä sanon, että ei tarvitse. Oikeassa elämässä tapahtuvat asiat merkkaavat, ei nettikirjoittelu.
Ei-ollenkaan-miehenä sanon, että koska kirjoittelette tällä palstalla, kukaan tuskin kaipaa teitä. Sikäli mikäli kun olette siis tätä vihamielistä atm-sarjaa, joka palstalla nyt yleisesti kirjoittaa.
Jatkossa voisit kirjoittaa niin, että ei vaikuttaisi kuin olisit tuo toinen mies kenelle tuo viesti oli suunnattu, eli siis minulle. Vastasin äsken siihen viestiin.
En huomannut, oli niin tökerösti muotoiltu. Muutenkin ihan ihme nörttisanastoa. En edes jaksa googlettaa mitä tarkoittaa ätmi. Sanon vaan, että kyllä täällä ihan hyvännäköisiä sosiaalisia ihmisiäkin on.
Tän palstan miehet kyllä tiedetään. Aloitukset olleet koko viikonlopun ajan taas sellaisia, että jos mulla olis itsellä jokin kaipaus jotakuta erityistä kohtaan, en ikinä raaskisi kirjoittaa siitä tänne.
Itse kirjoitin eilen illalla yhden viestin ja sitä ennen en ollut käynyt edes lukemassa pariin päivään täältä viestin viestiä. Suomi24 Ikävä foorumia en ole avannut viikkoihin. Palstan miehistä en kyllä tiedä mitään joten en ala sen enempää spekuloimaan.
Vierailija kirjoitti:
En mielestäin sua saa,
Rakastan sua K❤️
Mies vai nainen tää K?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän palstan miehet kyllä tiedetään. Aloitukset olleet koko viikonlopun ajan taas sellaisia, että jos mulla olis itsellä jokin kaipaus jotakuta erityistä kohtaan, en ikinä raaskisi kirjoittaa siitä tänne.
No mitä täällä sitten teet?
Ihan oma valintasi, mitä luet ja mitä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäin sua saa,
Rakastan sua K❤️Mies vai nainen tää K?
Kaitsu-Karita <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olemme molemmat nyt onnellisia tahoillamme niin sittenhän tilanne on hyvä meille molemmille. Olet kuitenkin tehnyt minuun sen verran ison vaikutuksen, että uskon sen tunteen kestävän vuosikymmeniä. Kuka tietää vaikka parinkymmenen vuoden päästä päätyisimme rakastuneina yhteen? En jää odottamaan mitään, mutten silti pidä tuota skenaariota mitenkään mahdottomana.
Mä en ole onnellinen tahollani. Kaukana siitä.
Toivottavasti tulet onnellisemmaksi. Varmasti paljon on myös onnettomia, mutta mies jolle kirjoitin, vaikuttaa kyllä tyytyväiseltä ja onnelliselta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäin sua saa,
Kaitsu-Karita <3
Mikä sun etunimen toinen kirjain on? Laita sun sukunimestä myös toinen kirjain tunnisteiksi.
Miksi rakastuit minuun? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäin sua saa,
Kaitsu-Karita <3
Mikä sun etunimen toinen kirjain on? Laita sun sukunimestä myös toinen kirjain tunnisteiksi.
a, o
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵🔵🔵⚪️🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️⚪️⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵⚪️🔵
🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵🔵⚪️🔵⚪️🔵🔵⚪️⚪️🔵
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
K❤️ on Mies, jota olen päivittäin kaivannut jo parin vuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit vuorokauden kaipaamasi ihmisen kanssa, mitä toivoisit, että tapahtuisi? Minkälainen olisi unelmavuorokausi hänen kanssaan?
Veisin hänet järven rantaan, jossa olisimme kaksin. Istuisimme viltillä ja joisimme termispulloon mukaan otettua kahvia. Keskustelisimme siitä mitä välillämme oikein tapahtui. Illemmalla siirtyisimme tunnelmalliseen pikkumökkiin ja laittaisimme takkaan puita. Nauraisimme ja halailisimme...yön viettäisin hänen vieressään ja aamulla nukkuisimme pitkään lähekkäin sillä vuorokautemme alkaisi myöhään iltapäivällä.
Mä janoan rakkautta, mutta olen sullekin yhdentekevä. Tietoisuus siitä tuntuu musertavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaisit sanoa minulle jos saisit tilaisuuden?
Jos elämä olisi elokuva niin kertoisin hänelle, että päivissäni ei ole olemassa sellaista tuntia etten ajattelisi häntä. Oikeasti tuollaista ei vaan voi sanoa toiselle vaan pitää lähestyä ihan normaalisti kun tilaisuus tulee. Tajusin baarissa, että käyttäydyn nykyään kuin varattu tai ylimielinen kun en suostu katsomaan muita naisia sillä tavalla. Hauskinta tossa on se, että jos näkisin hänet jossain missä en odota näkeväni niin saattaisin vaan kävellä vastaan, koska kaikki muut ovat pelkkää ilmaa ympärilläni. Periaatteessa voisi kuvailla, että päässäni soi yhden lempielokuvani (Keskiyön Cowboy) soundtrackilta Harry Nilsonin Everybody's talkin'.
No just näin. Niin kuin olisi sellainen eläinten muovinen suojakartio kaulassa, etten näe kuin eteeni ja senkin mitä näen ja koen, niin kaikki tuntuvat vain käveleviltä vaateripustimilta (eikä mulla todellakaan ole “varaa” ajatella kenestäkään näin).
Ja vaikka ei olisi varsinaisesti mitään hakemassakaan, niin kyllähän muihin ihmisiin voisi suhtautua vähän avoimemmin eikä jo varuilta ajatella, että ei kai toi nyt vaan luule jotain. Jos pakottaisi itsensä toimimaan eri tavalla, niin tulisiko se jossain vaiheessa jo luonnostaan. En tiedä, ehkäpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaisit sanoa minulle jos saisit tilaisuuden?
Jos elämä olisi elokuva niin kertoisin hänelle, että päivissäni ei ole olemassa sellaista tuntia etten ajattelisi häntä. Oikeasti tuollaista ei vaan voi sanoa toiselle vaan pitää lähestyä ihan normaalisti kun tilaisuus tulee. Tajusin baarissa, että käyttäydyn nykyään kuin varattu tai ylimielinen kun en suostu katsomaan muita naisia sillä tavalla. Hauskinta tossa on se, että jos näkisin hänet jossain missä en odota näkeväni niin saattaisin vaan kävellä vastaan, koska kaikki muut ovat pelkkää ilmaa ympärilläni. Periaatteessa voisi kuvailla, että päässäni soi yhden lempielokuvani (Keskiyön Cowboy) soundtrackilta Harry Nilsonin Everybody's talkin'.
No just näin. Niin kuin olisi sellainen eläinten muovinen suojakartio kaulassa, etten näe kuin eteeni ja senkin mitä näen ja koen, niin kaikki tuntuvat vain käveleviltä vaateripustimilta (eikä mulla todellakaan ole “varaa” ajatella kenestäkään näin).
Ja vaikka ei olisi varsinaisesti mitään hakemassakaan, niin kyllähän muihin ihmisiin voisi suhtautua vähän avoimemmin eikä jo varuilta ajatella, että ei kai toi nyt vaan luule jotain. Jos pakottaisi itsensä toimimaan eri tavalla, niin tulisiko se jossain vaiheessa jo luonnostaan. En tiedä, ehkäpä.
Sori, jäi mainitsematta, että tää oli sivusta.
Kerro tarkemmin, missä opintojen merkeissä ja minkälaiset hiukset tällä nörtilläsi on?