Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14401/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileyspisteet 10/10. Et tee enää pienintäkään elettä siihen suuntaan, että mun kannattaisi luulla tai yrittää mitään. Ehkä joskus toisessa elämässä sitten. Ihana silti olet, rakastan sua.

💜

Vierailija
14402/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies haluaisit sanoa minulle jos saisit tilaisuuden?

Jos elämä olisi elokuva niin kertoisin hänelle, että päivissäni ei ole olemassa sellaista tuntia etten ajattelisi häntä. Oikeasti tuollaista ei vaan voi sanoa toiselle vaan pitää lähestyä ihan normaalisti kun tilaisuus tulee. Tajusin baarissa, että käyttäydyn nykyään kuin varattu tai ylimielinen kun en suostu katsomaan muita naisia sillä tavalla. Hauskinta tossa on se, että jos näkisin hänet jossain missä en odota näkeväni niin saattaisin vaan kävellä vastaan, koska kaikki muut ovat pelkkää ilmaa ympärilläni. Periaatteessa voisi kuvailla, että päässäni soi yhden lempielokuvani (Keskiyön Cowboy) soundtrackilta Harry Nilsonin Everybody's talkin'.

No just näin. Niin kuin olisi sellainen eläinten muovinen suojakartio kaulassa, etten näe kuin eteeni ja senkin mitä näen ja koen, niin kaikki tuntuvat vain käveleviltä vaateripustimilta (eikä mulla todellakaan ole “varaa” ajatella kenestäkään näin).

Ja vaikka ei olisi varsinaisesti mitään hakemassakaan, niin kyllähän muihin ihmisiin voisi suhtautua vähän avoimemmin eikä jo varuilta ajatella, että ei kai toi nyt vaan luule jotain. Jos pakottaisi itsensä toimimaan eri tavalla, niin tulisiko se jossain vaiheessa jo luonnostaan. En tiedä, ehkäpä.

Kyllä vastakkaiseen sukupuoleen on ihan järkevää suhtautua asenteella ”ei kai toi nyt vaan luule jotain”.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14403/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu mies, etten ole ehkä kuitenkaan nähnyt sinusta sitä ”oikeaa sinua”. Huomaan, että usein kun olen seurassani höpötän itse koko ajan ja sinä olet enemmän kuuntelevassa roolissa. Olet seurassani muutenkin aina hyvin hillitty ja rauhallinen, mutta jostain syystä minusta tuntuu, että sinussa on räväkämpikin puoli, jots en vain ole päässyt vielä niin paljoa näkemään.

Olenko oikeassa? Oletko oikeasti hyvin erilainen kuin mitä olen nähnyt?

Vierailija
14404/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastuit minuun? Miehelle.

Luonteesi, kauneutesi ja vetovoimasi, hymysi ja silmäsi lumosivat minut. En voinut muuta kuin rakastua sinuun.

Vierailija
14405/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuntuu mies, etten ole ehkä kuitenkaan nähnyt sinusta sitä ”oikeaa sinua”. Huomaan, että usein kun olen seurassani höpötän itse koko ajan ja sinä olet enemmän kuuntelevassa roolissa. Olet seurassani muutenkin aina hyvin hillitty ja rauhallinen, mutta jostain syystä minusta tuntuu, että sinussa on räväkämpikin puoli, jots en vain ole päässyt vielä niin paljoa näkemään.

Olen oikeasti hyvin hullutteleva ja ”läpänheittäjä”. Jäädyn täysin seurassasi.

Vierailija
14406/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti hyvin hullutteleva ja ”läpänheittäjä”. Jäädyn täysin seurassasi.

Miksi? Mutta samaa voisin kyllä sanoa itsestäni. Normaalisti olen hauska, juttelen paljon ja heitän vapautuneesti "läppää", mutta sun seurassa jäädyn täysin, punastelen, änkytän ja olen todella hermostunut. Olen ollut aina. En tiedä miksi ja mikä sussa on sellaista, joka saa mut käyttäytymään noin. Minulle on myös normaalia halata ihmisiä, mutta kun pitäisi sinua halata, huomaan ottavani pari askelta taakse päin. Toisaalta, olet niitä harvoja ihmisiä, joihin olen koskaan ihastunut. Olet myös täysin "kielletty hedelmä" minulle. Ehkä siksi reaktioni ovat niin voimakkaita sinun seurassasi.  

Vierailija
14407/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennyksenä vielä, että sillä höpönassu-sanalla ei ollut tarkoitus alentaa ketään eikä pahoittaa kenenkään mieltä. Olen käyttänyt myös muutamaa muuta samantapaista sanaa täällä aikaisemmin, ja niistäkin on joku mielensä pahoittanut. Ovat olleet siis hellittelynimiä, mutta ymmärrän, että eivät kaikkein mielestä sellaisilta tunnu.

t. höpönassuttelija yms.

Vierailija
14408/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viileyspisteet 10/10. Et tee enää pienintäkään elettä siihen suuntaan, että mun kannattaisi luulla tai yrittää mitään. Ehkä joskus toisessa elämässä sitten. Ihana silti olet, rakastan sua.

💜

Tyyntä ennen myrskyä...

Vierailija
14409/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💜

Kannattaa luottaa ja uskoa siihen, mitä hän on aiemmin sulle sanonut esim. teitä ei tule, tai jotain muuta jonka viesti on ollut se, että kannattaa unohtaa, ei hän tuskin ole tullut katumapäälle. Mutta jos mitään ei ole sanottu, siinä tapauksessa viiledenarviointisi perustuu mututuntumaan.

Vierailija
14410/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.

Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?

Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap

Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?

Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.

Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?

Puolipitkät, kiinni, oma väri.

No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.

Vierailija
14411/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näännyn kohta tähän ikävään. Olet maailman ihanin mies! Miten voitkin olla noin kultainen? Haluaisin jo kuulla äänesi!

Vierailija
14412/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas koko viikonlopun haaveillut sinusta ja meistä. Kohta on tosi lähellä etten laita sulle viestiä ja ehdota tapaamista. Ehkä yritän vielä kuitenkin olla laittamatta mutta ikävä sun lähelle on todella kova. Miten kestän tämän ja jos sinä ikävöit minua, miten sinä kestät sen?

Vierailija
14413/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taas koko viikonlopun haaveillut sinusta ja meistä. Kohta on tosi lähellä etten laita sulle viestiä ja ehdota tapaamista. Ehkä yritän vielä kuitenkin olla laittamatta mutta ikävä sun lähelle on todella kova. Miten kestän tämän ja jos sinä ikävöit minua, miten sinä kestät sen?

Laita viesti. Päästäänpähän  tunnelmoimaan loppusyksystä ja Joulusta yhdessä.

Vierailija
14414/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastuit minuun? Miehelle.

Luonteesi, kauneutesi ja vetovoimasi, hymysi ja silmäsi lumosivat minut. En voinut muuta kuin rakastua sinuun.

Kauan olet kaivannut tuota naista?

Vierailija
14415/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap

Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?

No mutta tämähän on bingo! Älä saa sätkyä, oli vaan niin hauska ihan sitä myöten, että hiusväristäni ei ole yksimielisyyttä.

Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.

Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.

Vierailija
14416/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on kiva ajatella, että olisit kaivattuni, vaikka tiedostan kyllä, että ulkonäköön perustuvat tunnisteet ovat aina sellaisia, että moni voi löytää niistä itsensä, vaikka menisi yksityiskohtiinkin.

Kaivattuni ei asu Helsingin seudulla mutta eräällä toisella kaupunkiseudulla. Parina viime kertana hänet nähdessäni hänellä oli erikoisesti kiiltävää väritöntä kynsilakkaa. Sen ikäisten naisten oletan yleensä olevan varattuja, mutta en tiedä hänen tilannettaan. Ei käytä sormuksia.

Mihin hänessä ihastuit?

14417/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ei näy eikä kuulu, siitä neidosta jonka pääkopan sisäinen toiminta muodostaa rinnakkaistodellisuuden,  universumin jossa sinkoilee hirvittävä määrä pohtimista ja ajatuksia. Ulospäinhän tuo ei näy, korkeintaan joskus suu hivenen kääntyy hetkittäiseen myhäilyyn  jos mieleisiä ajatuksia, tai sitten kulmakarvat aavistuksen ajan lähentyvät jos angstia pukkaa. Ylläoleva lainauskin vois olla tuolta ikiliikkujaan rinnastettavissa olevalta ajattelijalta peräisin. Näinpä voisin vastata :)

Sinun pitäisi tietää mikä olen, juuri tuota mitä meinasitkin :) Olen yhtä räväkkä kuin leijona, siis leijona joka on just syönyt puolikkaan elefantin ja loikoilee apinanleipäpuun katveessa. Jotain puolia minussa kyllä on joista sinulla ei ole kokemusta, luotin sinuun silloin kerran, ihan kybällä mut koin ettet sinä välttämättä, ihan kuin olisit ollut varuillasi, koko ajan. Mieleeni tuli, suojelet itseäsi, jarrut päällä, vaikka eihän siinä ollut kuin minä ja sinä. Hassulta tuntui, itseltäni puuttui haarniska, sinun takia...   ...koska...  ...sehän olit sinä...  ...kyllä sinä sisimpääni mahdut ja et voi tuhoa tehdä, minulle, koska aikuisten ihmisten käyttäytymiseen kuuluu keskustella, jos vain on jotain sanottavaa...

Mutta siihen räväkkyyteen. Ehkäpä jos luottamus olisi ollut molemminpuoleista niin se olisi mahdollistanut jotain;)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
14418/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täsmää yhä, antaisitko jonkun vihjeen hänen nimestään?

Vierailija
14419/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä huvitti, että tällaisia listoja voisi jatkaa lähes loputtomiin, ja ns. tunnisteet voisivat aina vaan osua jollakin tavalla. Tässä kohtaa voin kyllä sanoa, että en ole käyttänyt minkäänlaista kynsilakkaa vuosikausiin, joten jos kynsissä olisi joskus jokin kiillellyt, niin olisi ollut kyllä tähtipölyä.

(Ja en muuten ollut tuo sinulta tarkennuksia kysellyt, hihkaisin vain sen bingon välistä.)

Vierailija
14420/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viesti! Tiedät että haluaisin että tulisit käymään, koska olen itse ehdottanut. Jos olet hän.. Mieletön ikävä sua! 😔 Miten viikonloppusi meni muuten? Mitä touhusit?

Ketju on lukittu.