Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Jos saisit vuorokauden kaipaamasi ihmisen kanssa, mitä toivoisit, että tapahtuisi? Minkälainen olisi unelmavuorokausi hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaisit sanoa minulle jos saisit tilaisuuden?
Jos elämä olisi elokuva niin kertoisin hänelle, että päivissäni ei ole olemassa sellaista tuntia etten ajattelisi häntä. Oikeasti tuollaista ei vaan voi sanoa toiselle vaan pitää lähestyä ihan normaalisti kun tilaisuus tulee. Tajusin baarissa, että käyttäydyn nykyään kuin varattu tai ylimielinen kun en suostu katsomaan muita naisia sillä tavalla. Hauskinta tossa on se, että jos näkisin hänet jossain missä en odota näkeväni niin saattaisin vaan kävellä vastaan, koska kaikki muut ovat pelkkää ilmaa ympärilläni. Periaatteessa voisi kuvailla, että päässäni soi yhden lempielokuvani (Keskiyön Cowboy) soundtrackilta Harry Nilsonin Everybody's talkin'.
Runosi taisi herättää minut tänään, olet ihana. Silmissä oli kuitenkin vielä liikaa unihiekkaa ja väsymys painoi silloin takaisin unten maille. Tarvitsen paljon unta, välillä tulee tingittyä liikaa ja kieltämättä sinunkin takiasi on tullut aika ajoin valvottua... Onneksi on lepopäivä.
Toivottavasti aamiainen maistui ja lounas myös. Näin muuten pitkästä aikaa unen. Olin yhden sinulle tutun ulko-oven sisäpuolella ja avasin sen päästääkseni sisään täysnaamioon ja kaapuun pukeutuneen miehen, joka pysähtyi seisomaan paikoilleen pienen matkan päähän. Taakseni asteli joku vähän vanhempi mies seuranaan kaverisi, jota tervehdin. Tuntematon mies ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota, seisoi vain ja katseli ulos kohti naamiomiestä. Tiesin, että hän oli tullut avaamaan ovea, mutta minä ehdin ensin pelätessäni sitä, että sisäänpyrkijä ei ehkä kuulisi askelia vaan lähtisi pois. Olitkohan sinä se naamiomies? Ihan hyvä tunnelma siinä unessa oli, sellainen hiljaisen odottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla.
Mitä on tapahtunut?
Kaivattuni ei halua olla tekemisissä. HÄN HYLKÄSI MINUT!
Vierailija kirjoitti:
Jos saisit vuorokauden kaipaamasi ihmisen kanssa, mitä toivoisit, että tapahtuisi? Minkälainen olisi unelmavuorokausi hänen kanssaan?
Paljon eroottisia leikkejä, seksiä ja keskustelut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella hänen kanssaan. Haluaisin tutustua häneen ja kuulla hänestä, hänen harrastuksistaan ja mistä hän tykkää ja mitä hän tekee vapaa-ajalla. Juttelisimme kaikesta ja tutustuisimme toisiimme. Haluaisin selvittää, mitä hän ajattelee minusta vai olenko kuvitellut kaiken välillämme. Tekisimme jotain hyvää ruokaa ja voisimme käydä pitkällä kävelyllä.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se höpönassu-tyyppi kirjoittaa jotain söpöä?
Mä haluaisin olla yhden höpönassu😙Millasen tyypin höpönassu haluisit olla?
Tumman tuuheatukkaisen, pitkän ja timmin miehen, tai sitten vaalean, pitkän, timmin miehen.
Timmin??? Kuule ei tästä kapisesta ketusta saa mitenkään timmiä vaan niin aattelen mimmiä jonka pepa muistuttaa persikkaa timmiä :)
Niin ja sitäpaitti, joku joskus sanoi että tukanvärjäys droppaa tunnelman, päätä jo, hyvä nainen :D
Siä Hoppeekettu et taija olla miun kaippoomani mies, kun etkös siä olluna sieltä iha pohosesta päen vae miten se män?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen naurava silmäisen ja hellä äänisen miehen jota mä mietin☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on niin suuri. En tiedä, milloin näen sinut seuraavan kerran. On jäänyt painamaan mieltä, kun en sanonut sinulle lähteväni pois. Olisin halunnut kertoa sinulle kaiken, mutta en uskaltanut. Aloin pelätä, että tunteeni ovat yksipuolisia ja olen kuvitellut mielessäni kaiken. Emme ole koskaan edes puhuneet. Entä jos et ole edes huomannut minua ja olisit pitänyt aivan outona, että joku kummajainen tulee selittämään lähtemisistään ventovieraalle. Minua hävettää olla tällainen. Pelkään pilanneeni kaiken. Ikävöin sinua joka hetki.
Kauneimpia unia sinulle.
Miksi et kertoisi nyt, kun olet lähtenyt pois? Jos vielä tiedät, missä kaivattusi voisit nähdä tai miten voisit ottaa yhteyttä, voit kertoa tunteistasi turvallisemmin. Jos saatkin pakit, voit nuolla haavojasi rauhassa eikä häpeäkään kestä kauan, kun kerran et enää kaivattuasi näe siellä missä olette olleet yhdessä.
Voisin ehkä laittaa viestin netin kautta, mutta jotenkin olen epävarma. Se olisi helpompaa kuin sanoa kasvotusten. Ainakaan ei tarvitsisi hävetä ja joutua kiusallisiin tilanteisiin.
Laita viesti. Mitä hävittävää sinulla on? Elämässä harvoin saa mitään, jos ei ota riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella hänen kanssaan. Haluaisin tutustua häneen ja kuulla hänestä, hänen harrastuksistaan ja mistä hän tykkää ja mitä hän tekee vapaa-ajalla. Juttelisimme kaikesta ja tutustuisimme toisiimme. Haluaisin selvittää, mitä hän ajattelee minusta vai olenko kuvitellut kaiken välillämme. Tekisimme jotain hyvää ruokaa ja voisimme käydä pitkällä kävelyllä.
Aika samat ajatukset. Tällaiseen harmaaseen sunnuntaihin sopisi hyvin laittaa uuniruokaa ja lähteä tunnin kävelylle. Kävelyn jälkeen sitten maha täyteen kuumaa ruokaa ja lyhyt ruokalepo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tällaista minäkin ajattelin. Tietysti voi kuvitella kaikenlaista muutakin, seksiä tai läheisyyttä pitkässä parisuhteessa, mutta ajatuksena ei tunnu kutkuttavalta hypätä suoraan suhteen myöhempiin vaiheisiin, vaan ensisijaisesti haluaisin kokea tuon tutustumisen ja sen tajuamisen, että tykkäämme toisistamme.
En tiedä oletko huomannut etten enää juurikaan meikkaa enkä värjää hiuksia. Tykkäätköhän minusta enemmän laittautuneena vai luonnollisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes halua erottaa ketään, joka tunnistaisi itsensä. Yleispäteviä tuntomerkkejä heittelet, kunhan vedätät saadaksesi itse ongittua jotain tuosta naisesta. Itse pakko sanoa, että naisen alentamista kutsua joksikin höpönassuksi, itse en miehenä kehtaisi mielitiettyäni moisella nimityksellä kutsua. on niitä asiallisempiakin ja sellaisia joista todella välittyy lämpimät tuneet sitä naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Oih, vuorokausi hänen kanssaan. Varmasti huone jostain hotellista. Paljon läheisyyttä, suudelmia ja rakastelua. Sängyssä se varmasti kuluisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.
Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?
Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap
Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?
Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.
Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?
Jos olemme molemmat nyt onnellisia tahoillamme niin sittenhän tilanne on hyvä meille molemmille. Olet kuitenkin tehnyt minuun sen verran ison vaikutuksen, että uskon sen tunteen kestävän vuosikymmeniä. Kuka tietää vaikka parinkymmenen vuoden päästä päätyisimme rakastuneina yhteen? En jää odottamaan mitään, mutten silti pidä tuota skenaariota mitenkään mahdottomana.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumman tuuheatukkaisen, pitkän ja timmin miehen, tai sitten vaalean, pitkän, timmin miehen.
Timmin??? Kuule ei tästä kapisesta ketusta saa mitenkään timmiä vaan niin aattelen mimmiä jonka pepa muistuttaa persikkaa timmiä :)
Niin ja sitäpaitti, joku joskus sanoi että tukanvärjäys droppaa tunnelman, päätä jo, hyvä nainen :D
Siä Hoppeekettu et taija olla miun kaippoomani mies, kun etkös siä olluna sieltä iha pohosesta päen vae miten se män?
Murteesta päätellen kovin huti menee. Meillä täällä pohjolan perukoilla, merilapissa, on mie ja sie valtoimenaan käytössä. Menestyksellistä hoppeeketun jahtia toivotan neidolle sulle kun tää on kyllä nyt väärä kettu :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et edes halua erottaa ketään, joka tunnistaisi itsensä. Yleispäteviä tuntomerkkejä heittelet, kunhan vedätät saadaksesi itse ongittua jotain tuosta naisesta. Itse pakko sanoa, että naisen alentamista kutsua joksikin höpönassuksi, itse en miehenä kehtaisi mielitiettyäni moisella nimityksellä kutsua. on niitä asiallisempiakin ja sellaisia joista todella välittyy lämpimät tuneet sitä naista kohtaan.
Mä en kyllä pahentuisi höpönassuksi kutsumisesta, vaikka ei se mitenkään siistiltäkään tuntuisi.
Yksi tuttu mies on alkanut kutsumaan minua välillä perhoseksi, mitähän se nyt sitten meinaa...
Flirttailee, hakeutuu lähelle ja kahden kesken, kehuu ja kutsuu perhoseksi.
Se, että höpönassu ei sovi yhden suuhun, ei tarkoita, etteikö se voisi sopia toisen suuhun. Ei siinä ole mitään alentavaa.
Ihan elämästä ammennettu :) Ehkäpä et ole se söpö sensuelli siili, jota silittäessä pitää varoa ettei piikit pistä. Siitäpä varmaankin johtuu ettei kaikki aukene:) Timmi tai ei, eihän sillä ole muille merkitystä kun vaan sitä yhtä haikaan ja viehtymykseni kyseiseen pepaan oon kyllä face to face monesti ilmaissut. Ihan samoin hän on minulle ilmaissut että ei ole eroottista jos mies värjää hiuksiaan, mikä lie luomufetishi hällä :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-