Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14361/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olemme molemmat nyt onnellisia tahoillamme niin sittenhän tilanne on hyvä meille molemmille. Olet kuitenkin tehnyt minuun sen verran ison vaikutuksen, että uskon sen tunteen kestävän vuosikymmeniä. Kuka tietää vaikka parinkymmenen vuoden päästä päätyisimme rakastuneina yhteen? En jää odottamaan mitään, mutten silti pidä tuota skenaariota mitenkään mahdottomana.

Mä en ole onnellinen tahollani. Kaukana siitä.

Vierailija
14362/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että höpönassu ei sovi yhden suuhun, ei tarkoita, etteikö se voisi sopia toisen suuhun. Ei siinä ole mitään alentavaa.

Itseäni ällötti yks mies, joka on kutsunut tuolla nimellä. Jätin, tosin muitakin syitä oli, mutta ei tuo nimittelykään antanut hänestä hyvää kuvaa.  Mut joo, joku ehkä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan naista pitkässä neuletakissa.

Aika monella on. Minkä värinen neuletakki naisella?

Olen nähnyt hänen pitävän useampaa eri neuletakkia, joten värejäkin on monta. Tummahkoja tapaavat olla. -ap

Onko hänellä tummat vai vaaleat hiukset?

Vaaleanruskeat tai punertavat, vähän vaikea määritellä sävyä.

Hiusten pituus, miten pitää niitä yleensä, auki vai kiinni? Värjätyt vai oma väri?

Puolipitkät, kiinni, oma väri.

Vierailija
14364/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun täytyisi tehdä, että saisin sinut mies?

Vierailija
14365/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttää tarkempia tunnisteita.

Vierailija
14366/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se höpönassu-tyyppi kirjoittaa jotain söpöä?

Mä haluaisin olla yhden höpönassu😙

Millasen tyypin höpönassu haluisit olla?

Tumman tuuheatukkaisen, pitkän ja timmin miehen, tai sitten vaalean, pitkän, timmin miehen.

Timmin??? Kuule ei tästä kapisesta ketusta saa mitenkään timmiä vaan niin aattelen mimmiä jonka pepa muistuttaa persikkaa timmiä :)

Niin ja sitäpaitti, joku joskus sanoi että tukanvärjäys droppaa tunnelman, päätä jo, hyvä nainen :D

Hämmentävää, että en ole yhtään varma näistä viesteistäsi että ovatko huumoria vai eivät...

Ihan elämästä ammennettu :) Ehkäpä et ole se söpö sensuelli siili, jota silittäessä pitää varoa ettei piikit pistä. Siitäpä varmaankin  johtuu ettei kaikki aukene:)  Timmi tai ei, eihän sillä ole muille merkitystä kun vaan sitä yhtä haikaan ja viehtymykseni kyseiseen pepaan oon kyllä face to face monesti ilmaissut. Ihan samoin hän on minulle ilmaissut että ei ole eroottista jos mies värjää hiuksiaan, mikä lie luomufetishi hällä :D

Värjäätkö sinä hopeasi piiloon 😮 kun niin on kolahtanut...

Vierailija
14367/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisena miehenä sanon, että ei tarvitse. Oikeassa elämässä tapahtuvat asiat merkkaavat, ei nettikirjoittelu.

Vierailija
14368/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisena miehenä sanon, että ei tarvitse. Oikeassa elämässä tapahtuvat asiat merkkaavat, ei nettikirjoittelu.

Ensimmäisenä miehenä sanon, että kirjoittelethan säkin täällä.

Vierailija
14369/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä

On.

Vierailija
14370/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-ollenkaan-miehenä sanon, että koska kirjoittelette tällä palstalla, kukaan tuskin kaipaa teitä. Sikäli mikäli kun olette siis tätä vihamielistä atm-sarjaa, joka palstalla nyt yleisesti kirjoittaa.

Eli ei ne tunnisteet teitä auta. Olen pahoillani.

Vierailija
14371/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-ollenkaan-miehenä sanon, että koska kirjoittelette tällä palstalla, kukaan tuskin kaipaa teitä. Sikäli mikäli kun olette siis tätä vihamielistä atm-sarjaa, joka palstalla nyt yleisesti kirjoittaa.

Tuskin ä t mi-u l i t tällaisessa ketjussa hempeilisi, miksi niistä täytyy edes kirjoittaa tässä ketjussa?

Pilaa vain tunnelmat.

Vierailija
14372/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua kaunis nörtti. Toivottavasti eksymme samoille kursseille ja näemmä luennoilla. Tahtoisin tutkia sinua hieman lähempääkin. ;)

Vierailija
14373/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin merkkaa joo, paitsi loukkaavien juttujen kirjoittelu eri juttu.

Enemmän olen kirjoittanut kauniita juttuja ja kivoja juttuja, mutta tuskin hän niitä edes tunnistaisi.

Ragettamisen vaan, eikä varmaan edes tiedä muuta tai osaisi tunnistaa (tai ”tunnistaa”) muita kuin rageviestejä.

Vierailija
14374/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua kaunis nörtti. Toivottavasti eksymme samoille kursseille ja näemmä luennoilla. Tahtoisin tutkia sinua hieman lähempääkin. ;)

Missä tapasitte viimeksi?

Vierailija
14375/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin joo, oli mukavaa nähdä edes kaveriasi siinä unessa. Ollut monessa mukana ja tainnut toimia vähän amorinkin roolissa tässä meidän jutussa. On muuten

aikamoinen sydäntenmurskaaja, täytyy sanoa. Onneksi ei ole yhtään minun makuuni siinä mielessä, vaikka hauskaa seuraa onkin. Toivottavasti näen vielä sinutkin, mieluiten ihan oikeasti :)

Vierailija
14376/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kirjoittelen, koska häpeän vähäsen vahvoja tunteitani. Lähinnä siis siksi, että en ole varma saisinko tuntea tällä tavalla. Sitten kun uskallan vihdoinkin osoittaa kiinnostukseni niin en ajatellut avata keskustelua millään "luin vauvafoorumilta, että tykkäät musta... Pitääkö tämä paikkansa?" heitolla. :D

Eli kirjoittelen kyllä ihan eri syistä kuin että odottaisin löytäväni tunnisteita. Joskus on kiva ajatella, että hän lukisi jonkun viestini, mutta lähinnä puran/analysoin omia tunteitani. Nyt olen jo aika hyvin lopettanut nämä foorumi kirjoittelut, koska ei ole enää mitään uutta mitä en olisi joskus kirjoittanut. Liian pitkään polkenut paikoillaan, pitäisi tapahtua jo edistystä ja parhaassa tapauksessa silloin saisi puhua niistä tunteista sen ihmisen kanssa. Pakitkaan ei periaatteessa pelota, pääsee ainakin eteenpäin. Kaikki skenaariot voittaa nykytilanteen.

Vierailija
14377/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasitte viimeksi?

Perjantaina opintojen merkeissä. Nainen on tummapiirteinen ja kaunis. Vaihdoimme useita katseita. Jo ajatus lähemmästä kontaktista saa minut hulluksi. 

Vierailija
14378/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko huomannut etten enää juurikaan meikkaa enkä värjää hiuksia. Tykkäätköhän minusta enemmän laittautuneena vai luonnollisena?

Molemmat kelpaavat oikein hyvin.

Vierailija
14379/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa voisit kirjoittaa niin, että ei vaikuttaisi kuin olisit tuo toinen mies kenelle tuo viesti oli suunnattu, eli siis minulle. Vastasin äsken siihen viestiin.

Vierailija
14380/16650 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa voisit kirjoittaa niin, että ei vaikuttaisi kuin olisit tuo toinen mies kenelle tuo viesti oli suunnattu, eli siis minulle. Vastasin äsken siihen viestiin.

Miten voi vaikuttaa mieheltä, kun heti aluksi sanoo, ettei ole mies?

Ketju on lukittu.