Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14161/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua ihan liikaa mies. Fyysisesti kuulun toiselle, henkisesti sinulle.

Vierailija
14162/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastaika kirjoitti:

Kellot ja kalenterit mittaavat aikaa. Minä mittaan rakkautta. Millä luotaimella selvitän tämän tunteen syvyyden? Millä termostaatilla mittaan lämmön, jota tunnen, kun sinua ajattelen? Mikä frekvenssimittari rekisteröisi ja analysoisi sinun miettimisestä seuraavien hymähdysten, kulmien kohotusten ja virnistysten taajuuden ja intensiteetin? Ja millä ihmeen tutkalla saan mitattua tiheyden tästä hellyyden pöllystä, joka minua koko ajan ympäröi? On tämä saatana työmaa. 

Kenen työmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14163/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekeistä kirjotin, en sielunkumppaneista (joita ihmisellä on useita)

Joo sehän riippuu miten asiat näkee tai kokee. Itse pitäisin kohtuu samankaltaisina molempia termejä. Toki kaksoisliekki on ehkäpä hivenen spookympi, ainakin minusta :D

Juu mut täytyy nyt töihin lähteä joten ei kerkeä enempää selostelemaan :)

Niin no itse kukanenkinhan voi käyttää noita epävirallisia termejä miten tykkää.

Itse puhun vain sopivista ja epäsopivista, ja sielunkumppanuudesta välillä.

Kaksoisliekeistä olen jostain syystä kuullut puhuttavan lähinnä sellaisissa tapauksissa, kun nainen on roikkunut vuosia jossain väkivaltaisessa nistissä tai muuten mielisairaassa miehessä, haikaillut saavuttamattoman rakkauden perään joka on antanut naiselle hyvin selvät pakit ja nainen vaan selittänyt kaiken itselleen parhain päin tyylillä ”hän on liekkini joka ei vain vielä ole valmis, hän on RUNNER ja minä odotan.....” tai suhde onkin ns. terve sinällään, mutta saanut alkunsa petoksesta tms. ja tyypit oikeuttavat tämän kaksoisliekkiteorialla.

Ja sitten on toki niitä, jotka ovat vaan niin basic etteivät siedä sitä ja haluavat luoda parisuhteestaan vähän jännemmän kuvan jollain ”mystisillä” teorioilla.

Ja jossain hienoisessa marginaalissa ehkä ne ”oikeat” liekkiparit tai jotain.

Itse en usko, että etsimällä mitään löytää enkä olekaan koskaan etsinyt enkä toisaalta löytänytkään.:D

Tosin täytyy myöntää, että esim. kaveripiiristä melkein kaikki on löytäneet kumppanin jostain baarista jonne ovat menneet kuikuilemaan tyyppejä sillä silmällä, Tinderistä ja muilta deittisivustoilta jne., eli ovat etsineet.

Omalla kohdalla etsiminen ei vain toimi eikä oikein kiinnosta etsiä, niin on jäänyt sitten etsimiset hyvin vähälle tässä elämässä.

Mistä edes voisi etsiä, kun e

Vierailija
14164/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet näyttänyt hänelle, että rakastat häntä?

Suostumalla huoraksi.

Vierailija
14165/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi

Niin mistäpä sitä edes etsisi, kun en ole nähnyt ikinä yöelämässä edes etäisesti kiinnostavan oloista miestä, Tinderin jaksoin avata neljän vuoden aikana noin kerran kahdessa kuukaudessa jos sitäkään ja tapasin sieltä kolme ihmistä, suurinosa tapahtumista ei kiinnosta, matkoilla en myöskään ole tavannut ketään potentiaalista jne.

No nykyään näen päivittäin hyvännäköisiä ja tyylikkäitä nuoria miehiä, mutta ei niistäkään kukaan oikein sytytä.

Paitsi yksi ehkä vähän, en osaa vielä sanoa.

Vierailija
14166/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet näyttänyt hänelle, että rakastat häntä?

Suostumalla huoraksi.

Toivottavasti hän osasi arvostaa asiaa. Voi sinua kultapieni 💗

Vierailija
14167/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se tietysti kun on aikalailla 50-50 haluaako edes ketään vai ei.:D

Joillain on selkeästi kovempi halu pariutua ja löytää se ”oma ihminen”, niin kai sitä silloin ”löytääkin” helpommin.

Vierailija
14168/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastaika kirjoitti:

Kellot ja kalenterit mittaavat aikaa. Minä mittaan rakkautta. Millä luotaimella selvitän tämän tunteen syvyyden? Millä termostaatilla mittaan lämmön, jota tunnen, kun sinua ajattelen? Mikä frekvenssimittari rekisteröisi ja analysoisi sinun miettimisestä seuraavien hymähdysten, kulmien kohotusten ja virnistysten taajuuden ja intensiteetin? Ja millä ihmeen tutkalla saan mitattua tiheyden tästä hellyyden pöllystä, joka minua koko ajan ympäröi? On tämä saatana työmaa. 

Olipa sympaattinen työmaakuvaus.

Vierailija
14169/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka, missä meet? Kaipaan sua! 💜

Vierailija
14170/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajastaika kirjoitti:

Hellyyttävästi kuvailtu : )

Vierailija
14171/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhis ❤️

Kuka kehtaa alapeukuttaa maailman ihaninta ihmistä? 👿

Vierailija
14172/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tämä Villasukka on?

Vierailija
14173/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every time I think of you

I always catch my breath

I spend my time thinking about you

and it's almost driving me wild

And there's a message that I'm sending out

via telegraph to your soul.

And if I can't bridge this distance

Stop this heartbreak overload

Missing you / Tina Turner (lyrics John Waite)

Vierailija
14174/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kadehdittavan täydellinen.

Vierailija
14175/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko villasukka nainen vai mies? ( sivusta )

Vierailija
14176/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kai siinä on kyse vaan siitä, ettei ole tavannut sopivaa, jos ei edes tiedä haluaako ketään vai ei.

Kai jokainen haluaisi sopivan ihmisen, vaikka miten hyvin viihtyisi itsekseenkin?

Tapasin about kuukausi sitten entuudestaan tuntemattoman naisen, jonka kanssa ollaan tän kuukauden aikana hengattu monta kertaa viikossa, kuljailtu kivoissa paikoissa, kävelty varmaan satoja kilometrejä ja juteltu ja naurettu ja itketty ja kaikkea.

Lähti vaan ihan lentoon.

Vaikea edes näin kuvailla, mutta siis tuli ekalla viikolla jo sellainen yhteneväisyyden tunne (vaikka ensimmäisellä kerralla hänet tavatessani olinkin hieman ärsyyntynyt ja varpaillaan) ja on vaan niin luontevaa, meidän persoonat ja kiinnostuksenkohteet, huumori, arvot yms. matchaa täydellisesti ja eilen varattiin jo eka yhteinen matka.

Huomenna se tulee taas yökylään.

En ensinnäkään ole kokenut aikuisiällä tällaista ystävystymistä ja noin sopivaa ihmistä, ja tän kuukauden aikana olen ajatellut monen monta kertaa, etten ole kokenut IKINÄ mitään tällaista yhdenkään miehen kanssa.

Ja tän myötä standardit hypoteettista kumppania kohtaan nousi taas, ts. näin sen pitäisi mennä miehenkin kanssa.

Ja jotenkin noin on mennyt kaikilla niillä ystävilläkin, jotka ovat onnellisesti pariutuneita.

Tavallaan tosi helpottavaa tajuta, ettei ole edes vielä kohdannut sopivaa ihmistä.

Vierailija
14177/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä kaipuu tulee päästä sun syliin ja juttusille? Tummalle miehelle..

Vierailija
14178/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä kaipuu tulee päästä sun syliin ja juttusille? Tummalle miehelle..

Milloin viimeksi pääsit hänen syliin? Miksi päästit menemään?

Vierailija
14179/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua sinulle ihana mies!

Olet totaalisesti sekoittanut pääni nauravilla silmilläsi ja hellällä äänelläsi.

Eilen nähtiin ja olin päättänyt antaa sinulle pitkän halauksen. Mutta hetki meni ohi, enkä voinut tehdä sitä luontevasti ja niin kävelin vain ohitsesi. Ja nyt kaipaan sitä halausta. .

Vierailija
14180/16650 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko villasukka nainen vai mies? ( sivusta )

Nainen, tänäänkin.

Ketju on lukittu.