Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Voitteko lopettaa ton tappelun. Pilaatte tän ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Mies, sano että ajattelet minua kokoajan... Ajatus siitä, että tämä olisi yksipuolista, on yhtä tuskaa.
Kyllähän kaikki tietää sen jossain vaiheessa sisimmässään vaikka olisi kuinka epävarma toisen tunteista, että eivät ne tunteet voi olla ainakaan täysin yksipuolisia jos on toisen kanssa tekemisissä kasvotusten. Totta kai se on vaikeaa ihastuneena tulkita, että pitääkö ihmisenä, ystävänä, vai onko kiinnostunut myös muulla tavalla riippuen tilanteesta.
Eilen haaveilin että sult tulis viestiä mut toivoin jotain sisällöllisempää:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, sano että ajattelet minua kokoajan... Ajatus siitä, että tämä olisi yksipuolista, on yhtä tuskaa.
Kyllähän kaikki tietää sen jossain vaiheessa sisimmässään vaikka olisi kuinka epävarma toisen tunteista, että eivät ne tunteet voi olla ainakaan täysin yksipuolisia jos on toisen kanssa tekemisissä kasvotusten. Totta kai se on vaikeaa ihastuneena tulkita, että pitääkö ihmisenä, ystävänä, vai onko kiinnostunut myös muulla tavalla riippuen tilanteesta.
Niin varmasti jossain vaiheessa.. Mutta en kestä enää itseäni tämän epävarmuuden herkistämänä.. Ei varsinaisesti tuo esille parhaita puoliani . .
Mä olisin ansainnut päivän sun lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Oi ihana naiseni. Tiedän että olet ajatellut minua paljon ja sinua peloittaa elää kanssani. En kaipaa sinua. Sinun ajattelusi on paljastunut minulle enkä halua kaipaa sinua mutta en pahastuisikaan jos ottaisit yhteyttä. Toivon että ajatuksemme ei kohtaa koska olet niin kuuma ja kaunis sekä täydellinen ulkonäöllisesti, viet vain ajatuksiani turhaan sinuun. Viime kerralla kuin näin sinut olit kohtelias tai olen yrittänyt ottaa sen niin mutta yritän ajatella hyvää sinusta.
”En pahastuisikaan jos ottaisit yhteyttä” no jes
Vierailija kirjoitti:
ai, miks?
Rakastan sinua, sinä tähtisilmäni, jonka huulet ovat niin suudeltavat.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa kuule vähän lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai, miks?
Koska olen odottanut sitä niin pitkään. Mäkin ansaitsen elämässä jotain hyvää joskus.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko lopettaa ton tappelun. Pilaatte tän ketjun.
Olen pahoillani. Tyylissäni kirjoittaa kaivatulleni on jotain joka provosoi joka kerta tuollaisen vänkääjän paikalle. Itse en kehtaisi alkaa muiden kaipaamisia kritisoimaan ja sitten mua alkaa kiukuttamaan kun joku on noin tökerö.
Naiselle kirjoitti:
Tuulena korvaasi kuiskata,
rakkaudesta taipuen,
aaltona rantaasi hyväillen,
aurinkona lämmittää,
sinua säteilläni koskettaa,
olla vieressäsi,
suudellen kaikkea kaunista,
jota sinä minulle olet.
Ai että kun ihanasti sanottu❤️
Tänäänkö se myrsky tulee? Olisi hyvin sopinut, että ensimmäisillä treffeillä sattuu joku melkein luonnonkatastrofi.
"Tähän joku random teksti vaikka ilmestyskirjasta"
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa Hän ja tarkoittaisitpa minua ❤️
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmasti ole minulle, mutta mä voisin heti sopia yhden ihanan suutelijan kanssa pussailutreffit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit joskus tykkääväsi minusta, mutta kun vertaa sitä miten käyttäydyt mun tuttuja kohtaan siihen miten käyttäydyt mua kohtaan, niin usein tuntuu kuin oikeasti vihaisit mua. Oot niin mukava aina muita kohtaan ja nykyään niin kylmä ja etäinen mua kohtaan.
Mieheltä?
Ei oo, kun naiselta.
Rakastan sinua, aina vain, vaikka se on typerää. Maanantaina taas nähdään. En tajua vain, miksi jätettyäsi minut, et jättänyt minua rauhaan, vaikka vaihdoit lennosta toiseen ja jätit vihdoin vaimosi. Vaimoasihan et minun vuokseni ollut valmis jättämään, vaikka se juttu sitten sen uuden naisen kanssa loppui lyhyeen.
Maanantaina taas tulet työpöytäni luo, pyydät kahville. Miksi? Etkö ole viimeisen vuoden aikana huomannut, että minä en ikinä lähesty sinua.
No, moni sanoisi turha itkeä, kun tietoisesti aloin toiseksi naiseksi. Mutta, miksi et voi antaa minulle tilaa edes hetken toipua? On vaikea olla kaveri etenkin, kun humalassa ehdottelet läheisempää kontaktia, näin teit jopa silloin, kun olit sen uuden naisen kanssa vielä.
Mutta mullahan on tosiaan ne lapset, joita rakastan eniten ja, joiden vuoksi et voi ajatella pysyvää suhdetta kanssani, koska omat lapsesihan ovat jo aikuisia. Ajattelitko koskaan, ettet itse ehkä myöskään ole joidenkin ominaisuuksiesi vuoksi ihanteellinen kumppani minulle?
Rohkenenko koskaan kysyä, mitä tunnet minua kohtaan? Oletko katunut valintojasi, vai miksi roikut minussa yhä vain. Tiedän vain, että raskasta on jatkaa näin, päivästä toiseen.
Kummasta viehätyt naisessa enemmän: älystä vai kauneudesta?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Kaikki jotka osaavat muodostaa paria hassua lausetta enemmän tekstiä ovat sama henkilö? Ymmärrätköhän yhtään kuinka ironista on, että käytät sanaa vainoharhainen.
PS. Ja jotta ei jää epäselväksi niin en ole tuo aikaisempi kirjoittelija, mutta hekottelen ääneen kun luen tällaisia tekstejä enkä voinut olla vastaamatta tähän. :)