Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ansainnut päivän sun lähellä.
Täällä mä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen.
Koko ajan lähempänä. Edes pieni lohtu sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle vai miehelle?
Naiselle.
Voihan sen päivän viettää joskus toiste? Ota yhteyttä ja ehdota jotain. Haluaisin tavata sinut.
Vaikea olla onnellinen, kun kaipaan vaan sinua koko ajan. Sinun kanssasi kaikki olisi parempaa mies.
Sano, ettet halua minua ja että olet onnellinen. Josko pääsisin tästä riivaavasta ikävästä joskus eroon ja osaisin taas nauttia elämästä...
Vierailija kirjoitti:
Kummasta viehätyt naisessa enemmän: älystä vai kauneudesta?
Ja poistoon meni kommenttini, että yp aloittaa taas itsekseen keskustelun ja jankkaamisen tällä viestillä.
Kuka muu kuvittelee olevansa joku palstan juonta?!?
No, poistele! Ja hyvää itsekseen juttelua taas!
Eräänä yönä puhuimme pitkään ja hartaasti. Olimme silloin vielä todella nuoria, mutta jo sillon ymmärsin sinun olevan jotain jännittävän erilaista. Ajat ovat vieneet meitä kauas ja lähelle toisistamme, mutta sydämessäni on edelleen iso palanen sinua varten. Se palanen ei tunnu lähtevän, vaikka haluaisin. Ehkä joku päivä tiemme kohtaavat, tai sitten seuraavassa elämässä.
Toivottavasti et laittanut uusia syklaameja kuten mietit, kun tänään kerran on ollut myrskyisää. Tosin täällä on ollut ihan tavallista. Teen tässä juuri peruna-kasvispaistosta, joten jos nyt tulet käymään, voisimme syödä pian, ehkä käydä kävelylläkin, kun taivas näyttää olevan kirkas, tai istuskella olohuoneessa, tutustua, ihastua.
6.6.18. Saisinpa suhun vielä yhteyden.
Ymmärrän nyt että se että en päätynyt kanssasi suhteeseen oli varjelusta. Toivon että tulet vielä mieleltäsi terveeksi.
Olinpa ajattelematon,
kun en ajatellut,
että tulisin ajattelemaan sinua rakkaudella,
aina ajatuksella ajatellessani.
Sekaisin sinusta sanoihini sekoan,
nimeäsi toistellen,
sukellan ajatukseen silmiesi
syvyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän nyt että se että en päätynyt kanssasi suhteeseen oli varjelusta. Toivon että tulet vielä mieleltäsi terveeksi.
Sinäpä se et ainakaan ole mieleltäsi terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä se et ainakaan ole mieleltäsi terve.
Ja sinä osaat sen sanoa tietämättä tapausta tai sen taustoja? Mies oli ehta j ännämies.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakkaus luokitellaan mielisairaudeksi, niin mut todella pitäisi laittaa suljetulle osastolle pakkopaidassa pyöreään, pehmustettuun huoneeseen ja vieläpä helvetin vahvasti lääkittynä.
Toista kertaa tänään jo tikkari huulilla. Kiitos vielä tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakkaus luokitellaan mielisairaudeksi, niin mut todella pitäisi laittaa suljetulle osastolle pakkopaidassa pyöreään, pehmustettuun huoneeseen ja vieläpä helvetin vahvasti lääkittynä.
Ei ollut sinulle. Mies oli henkisesti pahoinpitelevä ja itsekäs. Pitkään jaksoin silti häntä kaivata. Onneksi tulin järkiini.
Sekaisin sydämeni, sielu sikin sokin,
ajatukset ahkerina asiassa ainoassa,
mielitietyn mietinnässä,
kuulumista kaipaamassa.
Toivon tiellä taivaltajan
maailma monimutkainen.
Tuossako tuttuni tervehti,
itse ilmoitti ilokseni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sinulle. Mies oli henkisesti pahoinpitelevä ja itsekäs. Pitkään jaksoin silti häntä kaivata. Onneksi tulin järkiini.
Ei se varmaan sitä niin tarkoittanutkaan :D
Olisi ollut kiva mies, jos olisimme voineet viettää tämän syksyn sylikkäin. Kaipaan sinua vieläkin.