Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Jos olisimme suhteessa, pelkäisin, että jyräisit minut. Ihailisin ja rakastaisin sinua niin paljon, että antaisin sinun päättää ja tekisin mielesi mukaan. Kunnes jossain vaiheessa huomaisin, että oma elämäni on kutistunut ja olen hukannut itseni. Mitä sinä pelkäät?
And I miss you most of all when autumn leaves start to fall.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme suhteessa, pelkäisin, että jyräisit minut. Ihailisin ja rakastaisin sinua niin paljon, että antaisin sinun päättää ja tekisin mielesi mukaan. Kunnes jossain vaiheessa huomaisin, että oma elämäni on kutistunut ja olen hukannut itseni. Mitä sinä pelkäät?
Pelkään, etten koskaan täysin uskoisi, että olisin hänelle se, mitä hän on minulle, ja eihän tuollainen nyt olisi kummallekaan oikein.
En mä näköjään näe sua missään sattumalta enää. Mitä kauemmin olen näkemättä sitä varmempi olen siitä, että et halua missään tapauksessa enää törmätäkään koskaan. Mulla jäi aiemmin yksi työ kesken ja periaatteessa mulla ois oikeus hyödyntää sun apua siihen, mutta en taida uskaltaa. Pakko varmaan yrittää tehdä se yksin valmiiksi tai hyödyntää jonkun muun apua.
Vierailija kirjoitti:
And I miss you most of all when autumn leaves start to fall.
Eva Cassidy- Autumn leaves
Siitä tietää, että on tosiaan syksy kun laitoin tänä iltana villasukat jalkaani. Ei ole niin kivaa palella yksin. (mielikuvitusmiehelle)
desert fox kirjoitti:
Rainy day, dream away
Lay back and groove on a rainy day...Ääh.
Oikeasti kuuntelen paraikaa Jason Beckerin Altitudes-biisiä.
Tiedätköhän sinä, miten hänelle kävi?Hyvää yötä ja oikein makeita unia.
Olisitpa hän, vaalea, komea, ihana rakastukseni. Nuku suloisesti komea.
Kiira Korpi
Tämäkin ketju katoaa kohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toista kertaa tänään jo tikkari huulilla. Kiitos vielä tästäkin.
Kenen syytä se on? Harvemmin kai kahteen huumetestiin saman päivän aikana joutuu jos ei ole mitään aikaisempia merkintöjä laittomista päihteistä.
Mä tarkoitin ihan semmosta tavallaan niinku salmiakkitikkaria enkä mitään huumeita.
Sä et tiennyt miten kosketit mua
Sä et tiennyt miten kannoit rikottua
Sä et tiennyt miten helpotit mun matkaa
Olin pohjalla kun kuuntelin sua
Ja musta tuntui kuin joku ois kuullut mua
Sä et tiennyt miten annoit voimaa jatkaa
(Anssi Kela)
Tiesit kuinka tärkeä olit mulle. Nuku hyvin.
En päässyt tänään konserttiin, oltaisiin nähty pitkästä aikaa. Kaipaan sua. 😢❤
Voi että sun ilmettä taas, oot maailman ihanin ihminen. Onneksi et tiedä kuinka säälittävä mä oon. Hyvää yötä rakas 💜
En minä haluaisi yksin päättää asioista, sellainen on tylsää. En myöskään haluaisi joutua väkisin kiskomaan mielipidettäsi. Haluaisin pallotella ideoilla kanssasi ja löytää yhdessä parhaan ratkaisun tai kompromissin. Tarvittaessa toinen joustaisi vuoronperään. Minullakin on kokemusta siitä että keskityn toiseen liikaa, meidän pitäisi opiskella yhdessä uusia tapoja ja käyttäytymismalleja. Lähtisitkö kanssani parisuhdekurssille jo suhteen alussa?
Pelkäisin sitä, että tunteesi voisivat hiipua ja sammua. Epärehellisyys veisi luottamusta nopeasti. Pitkät mykkäkoulut tai katoamiset olisivat kamalia, haluan puhua asiat selviksi. Minkähänlainen tapa sinulla on riidellä, oletko pitkävihainen?
Kaikkea sitä täältä oppii. Mä en tiennyt että tikkari tarkoittaa huumetestiä. Taidan olla vähän liian viaton. Alkoi ihan huolestuttaa kuinkahan usein olen puhunut julkisesti tikkareista, kun tykkään syödä Chupa chupseja. Mitähän ihmiset on kuvitelleet.
Hyvää yötä. Haluaisin nukkua kanssasi, herätä aamulla vierestäsi ja rakastella aamulla kiihkeästi kanssasi. Saisinpa kolme toivomusta, rakas. Rakastan sinua enemmän kuin ketään muuta. Saat minut sekaisin. Nuku hyvin.
Oman aikansa se kesti. Hyvät jatkot sulle J. 🌸
Voihan villasukka, nyt se iski taas kuin hyökyaalto! Kunpa joskus vielä saisin viettää sun kanssa aikaa kahdestaan. Ei tätä kestä!
Neljä olutta viikonlopun aikana, valmistaudun jo mahdolliseen muutokseen? Joshua vs. Povetkinin jälkeen nukkumaan. Nuku hyvin. :)
Kenen syytä se on? Harvemmin kai kahteen huumetestiin saman päivän aikana joutuu jos ei ole mitään aikaisempia merkintöjä laittomista päihteistä.