Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen kanssa olet nainen harrastanut seksiä?
Vain yhden, puolisoni. Ja taidan olla siitä hyvilläni. Jopa ylpeä. Mutta ehkä ylpeyteen ei ole aihetta sillä varmasti olisin langennut erääseen jos hän...
En edes muista kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä, mutta varmaan lähemmäs sadan.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis olet itse nainen ja heität tuollaista mautonta kotiäiti”läppää”?
Häpeäisit, surkimus.:D
Sukupuoleen mitään kantaa ottamatta kysyn, ovatko sinun maailmassasi siis kaikki, joilla on pieniä lapsia, automaattisesti naisia? Et siis laske isiä lainkaan lastensa vanhemmiksi?
Juu, voihan sen varmaan noinkin ymmärtää. Mutta edelleen, taitaa olla vähän rankkaa siellä...... ?
Älä kuitenkaan nimittele lapsiasi noin rumasti, vaikka he tekisivätkin sinun, öhh.. ehkä vähän rajoittuneesta maailmankuvastasi poikkeavia havaintoja. Saattavat ressukat lannistua. Ja huonoitsetuntoisten ihmisten kanssa on kaikilla hiukan vaikeaa.
Olit aamun ensimmäinen ajatukseni, kuten aina. Haluaisin herätä vierestäsi ja vähän helliä sinua näin rauhallisena viikonloppuaamuna. Mutta olet tavoittamattomissa eikä tämä haave tietenkään koskaan toteudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden, puolisoni. Ja taidan olla siitä hyvilläni. Jopa ylpeä. Mutta ehkä ylpeyteen ei ole aihetta sillä varmasti olisin langennut erääseen jos hän...
Jos hän? Ja miksi juuri häneen olisit langennut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hän? Ja miksi juuri häneen olisit langennut?
No kai jokainen joka on joskus rakastunut tajuaa.
Ymmärsin. Hymyilin. Nauroinkin. Hyvällä. Ja olen onnellinen. Tiedän tulevani vielä onnellisemmaksi. Mielenkiinnolla.. Askeleita. Mitä seuraavaksi? Hyvää tätä päivää!
Vierailija kirjoitti:
Olit aamun ensimmäinen ajatukseni, kuten aina. Haluaisin herätä vierestäsi ja vähän helliä sinua näin rauhallisena viikonloppuaamuna. Mutta olet tavoittamattomissa eikä tämä haave tietenkään koskaan toteudu.
Miksi ajattelet ettei haave koskaan toteutuisi?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen tuosta vierellä kävelijästä. Minä astelin kaivattuni jalan jäljissä. Katsoin hänen kantapäitään ja puistelin itselleni päätä siinä kävellessäni. Ei tarvinut sovittaa yhtään, meillä on yhtä pitkä askel.
En tiedä miten pitkään tämä hiljainen kaipaus jatkuu vielä. Toivoisin että näkisin hänet jonkun toisen kanssa, mutta hän on yksin. Ja se raastaa minua sisältä.
Miksi toivoisit näkeväsi hänet jonkun toisen kanssa?
Huomenta mies, olisitpa tässä kanssani. Mietin, että yhdessä elämämme olisi kuin seikkailu. Ja rakastaisin sinua paljon, niin loputtoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet ettei haave koskaan toteutuisi?
Joitakin asioita ei vain ole tarkoitettu tapahtuvaksi. Haaveita voi silti olla ja on ollutkin jo aika pitkään.
desert fox kirjoitti:
En tiedä, kuinka sinä koit tämänpäiväisen,
sillä olen lopultakin ymmärtänyt,
että enhän minä kykene tulkitsemaan sinua.Jälkikäteen mietin,
näitkö kenties jotain symboliikkaa teoissani.
Oliko siinä sitten kyse jostain suuremmasta?
En tiedä.
Toisaaltahan se olin 'vain' minä,
impulsiivinen ja irrationaalinen.Oikein hyvää yötä.
Kyllä.
Sanoisin, on siinä.
Sivusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja siis olet itse nainen ja heität tuollaista mautonta kotiäiti”läppää”?
Häpeäisit, surkimus.:DSukupuoleen mitään kantaa ottamatta kysyn, ovatko sinun maailmassasi siis kaikki, joilla on pieniä lapsia, automaattisesti naisia? Et siis laske isiä lainkaan lastensa vanhemmiksi?
Juu, voihan sen varmaan noinkin ymmärtää. Mutta edelleen, taitaa olla vähän rankkaa siellä...... ?
Älä kuitenkaan nimittele lapsiasi noin rumasti, vaikka he tekisivätkin sinun, öhh.. ehkä vähän rajoittuneesta maailmankuvastasi poikkeavia havaintoja. Saattavat ressukat lannistua. Ja huonoitsetuntoisten ihmisten kanssa on kaikilla hiukan vaikeaa.
Kotiäideistä puhuttaessa oletan joo naiseksi, tosin jos olet mies, niin vielä rumempi mieli ja huonompi juttu.
Mikä tarve sinulla oli alunperinkään puhua halveksuen tulevaisuuden tekijöiden kasvattajista?
Sinähän tämän aloitit joten älä viitsi nyt mussuttaa muiden ”vaikeuksista”, kun itse sössötät mitä sattuu ja halveksit kokonaista ihmisryhmää sillä perusteella, että hoitavat kotona lapsiaan (oletat näiden ihmisten olevan sekaisin ja flipimpiä kuin muut).
PS. En kuulu niihin, jotka kuvittelevat täällä kirjoittelevan vain muutaman ihmisen tai kirjoittele epäileviä viestejä tänne, ihan sivusta siis kommentoin typerää juttuasi.
Syy: olen niin kyllästynyt Suomessa vellovaan (koti)äiti- ja lapsivihaan, etten katsele silmissäni ihmisiä jotka puhuvat heistä yhtään halveksivaan sävyyn.
Ei s**tana ole todellista! Miksi mulle käy aina näin?!
Vierailija kirjoitti:
En edes muista kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä, mutta varmaan lähemmäs sadan.
T ?
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun katsot minua mies, minusta tuntuu, että katseessasi olisi rakkautta. Se katse sulattaa minut ja saa polveni veteliksi. Sitten järkeilen, että olemme työpaikalla ja on aika ryhdistäytyä.
Mitä tunnet minua kohtaan? Tietäisinpä sen.
Ei voi olla rakkautta. En ole kuullut, että kukaan olisi koskaan rakastunut työpaikalla. Itsekin olen täysin immuuni eräälle fiksulle ja kauniille kollegalle. En haluaisi halailla ja pussailla häntä yhtään.
En tiedä haluaisinko tätä kertoa tai saisinko edes. Asioiden pitäisi antaa mennä omalla painollaan. Joku vain mainitsi eräästä ennustuksesta. Minäkin sain jo kauan sitten kuulla tarinan, joka on ollut yksi syy siihen miksi olen torjunut ajatuksia, jumittanut ja paennutkin, kunnes sydän on väkisin pakottanut eteenpäin. Etten jonkun osuvan tarinan vuoksi tekisi tai kuvittelisi jotain mitä ei oikeasti ole, etten itse yhdistelisi asioita, etten vaikuttaisi tai häiritsisi jotenkin. Useimmiten saan pidettyä tarinan poissa mielestä. Yllättävän helppoa, koska sinä täytät ajatukseni.
Esimieheni sanoi joskus humalassa illanvietossa, että sopisin hyvin yhteen sinun kanssasi mies. Ei varmaan edes muista sanoneensa tuollaista, mutta itselleni jäi mieleen, sillä ajattelen niin itsekin.
Pian nähdään O. Tää on pisin työpäivä ikinä. En osaa olla enää luonteva sulle. Odotan vain suudelmaa.
-E
Hieno asia👍 muista kertoa tämä kumppanillesikin ettei ole epävarma asemastaan.