Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13501/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen naisen kanssa olet mies harrastanut seksiä?

En kovin monen kanssa. Johtuu siitä, että olen aina halunnut rakastella vain sellaisen naisen kanssa, jota kohtaan tunnen vahvasti. Nautin seksistä silloin paljon enemmän. Henkinen yhteys kahden ihmisen välillä on minulle hyvin tärkeä asia rakastelussä. Silloin seksi on ihanaa, kun siinä on rakkaus mukana.

Hieno asia👍 muista kertoa tämä kumppanillesikin ettei ole epävarma asemastaan.

Vierailija
13502/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen miehen kanssa olet nainen harrastanut seksiä?

Vain yhden, puolisoni. Ja taidan olla siitä hyvilläni. Jopa ylpeä. Mutta ehkä ylpeyteen ei ole aihetta sillä varmasti olisin langennut erääseen jos hän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13503/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä, mutta varmaan lähemmäs sadan.

Vierailija
13504/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis olet itse nainen ja heität tuollaista mautonta kotiäiti”läppää”?

Häpeäisit, surkimus.:D

Sukupuoleen mitään kantaa ottamatta kysyn, ovatko sinun maailmassasi siis kaikki, joilla on pieniä lapsia, automaattisesti naisia? Et siis laske isiä lainkaan lastensa vanhemmiksi?

Juu, voihan sen varmaan noinkin ymmärtää. Mutta edelleen, taitaa olla vähän rankkaa siellä...... ?

Älä kuitenkaan nimittele lapsiasi noin rumasti, vaikka he tekisivätkin sinun, öhh.. ehkä vähän rajoittuneesta maailmankuvastasi poikkeavia havaintoja. Saattavat ressukat lannistua. Ja huonoitsetuntoisten ihmisten kanssa on kaikilla hiukan vaikeaa.

Vierailija
13505/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit aamun ensimmäinen ajatukseni, kuten aina.  Haluaisin herätä vierestäsi ja vähän helliä sinua näin rauhallisena viikonloppuaamuna. Mutta olet tavoittamattomissa eikä tämä haave tietenkään koskaan toteudu. 

Vierailija
13506/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yhden, puolisoni. Ja taidan olla siitä hyvilläni. Jopa ylpeä. Mutta ehkä ylpeyteen ei ole aihetta sillä varmasti olisin langennut erääseen jos hän...

Jos hän? Ja miksi juuri häneen olisit langennut?

Vierailija
13507/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän? Ja miksi juuri häneen olisit langennut?

No kai jokainen joka on joskus rakastunut tajuaa.

Vierailija
13508/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin. Hymyilin. Nauroinkin. Hyvällä. Ja olen onnellinen. Tiedän tulevani vielä onnellisemmaksi. Mielenkiinnolla.. Askeleita. Mitä seuraavaksi? Hyvää tätä päivää!

Vierailija
13509/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit aamun ensimmäinen ajatukseni, kuten aina.  Haluaisin herätä vierestäsi ja vähän helliä sinua näin rauhallisena viikonloppuaamuna. Mutta olet tavoittamattomissa eikä tämä haave tietenkään koskaan toteudu. 

Miksi ajattelet ettei haave koskaan toteutuisi?

Vierailija
13510/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta vierellä kävelijästä. Minä astelin kaivattuni jalan jäljissä. Katsoin hänen kantapäitään ja puistelin itselleni päätä siinä kävellessäni. Ei tarvinut sovittaa yhtään, meillä on yhtä pitkä askel.

En tiedä miten pitkään tämä hiljainen kaipaus jatkuu vielä. Toivoisin että näkisin hänet jonkun toisen kanssa, mutta hän on yksin. Ja se raastaa minua sisältä.

Miksi toivoisit näkeväsi hänet jonkun toisen kanssa?

Vierailija
13511/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mies, olisitpa tässä kanssani. Mietin, että yhdessä elämämme olisi kuin seikkailu. Ja rakastaisin sinua paljon, niin loputtoman paljon.

Vierailija
13512/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet ettei haave koskaan toteutuisi?

Joitakin asioita ei vain ole tarkoitettu tapahtuvaksi. Haaveita voi silti olla ja on ollutkin jo aika pitkään.

Vierailija
13513/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

desert fox kirjoitti:

En tiedä, kuinka sinä koit tämänpäiväisen,

sillä olen lopultakin ymmärtänyt,

että enhän minä kykene tulkitsemaan sinua.

Jälkikäteen mietin,

näitkö kenties jotain symboliikkaa teoissani.

Oliko siinä sitten kyse jostain suuremmasta?

En tiedä.

Toisaaltahan se olin 'vain' minä,

impulsiivinen ja irrationaalinen.

Oikein hyvää yötä.

Kyllä.

Sanoisin, on siinä.

Sivusta..

Vierailija
13514/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja siis olet itse nainen ja heität tuollaista mautonta kotiäiti”läppää”?

Häpeäisit, surkimus.:D

Sukupuoleen mitään kantaa ottamatta kysyn, ovatko sinun maailmassasi siis kaikki, joilla on pieniä lapsia, automaattisesti naisia? Et siis laske isiä lainkaan lastensa vanhemmiksi?

Juu, voihan sen varmaan noinkin ymmärtää. Mutta edelleen, taitaa olla vähän rankkaa siellä...... ?

Älä kuitenkaan nimittele lapsiasi noin rumasti, vaikka he tekisivätkin sinun, öhh.. ehkä vähän rajoittuneesta maailmankuvastasi poikkeavia havaintoja. Saattavat ressukat lannistua. Ja huonoitsetuntoisten ihmisten kanssa on kaikilla hiukan vaikeaa.

Kotiäideistä puhuttaessa oletan joo naiseksi, tosin jos olet mies, niin vielä rumempi mieli ja huonompi juttu.

Mikä tarve sinulla oli alunperinkään puhua halveksuen tulevaisuuden tekijöiden kasvattajista?

Sinähän tämän aloitit joten älä viitsi nyt mussuttaa muiden ”vaikeuksista”, kun itse sössötät mitä sattuu ja halveksit kokonaista ihmisryhmää sillä perusteella, että hoitavat kotona lapsiaan (oletat näiden ihmisten olevan sekaisin ja flipimpiä kuin muut).

PS. En kuulu niihin, jotka kuvittelevat täällä kirjoittelevan vain muutaman ihmisen tai kirjoittele epäileviä viestejä tänne, ihan sivusta siis kommentoin typerää juttuasi.

Syy: olen niin kyllästynyt Suomessa vellovaan (koti)äiti- ja lapsivihaan, etten katsele silmissäni ihmisiä jotka puhuvat heistä yhtään halveksivaan sävyyn.

Vierailija
13515/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei s**tana ole todellista! Miksi mulle käy aina näin?!

Vierailija
13516/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista kuinka monen kanssa olen ollut sängyssä, mutta varmaan lähemmäs sadan.

T ?

Vierailija
13517/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun katsot minua mies, minusta tuntuu, että katseessasi olisi rakkautta. Se katse sulattaa minut ja saa polveni veteliksi. Sitten järkeilen, että olemme työpaikalla ja on aika ryhdistäytyä.

Mitä tunnet minua kohtaan? Tietäisinpä sen.

Ei voi olla rakkautta. En ole kuullut, että kukaan olisi koskaan rakastunut työpaikalla. Itsekin olen täysin immuuni eräälle fiksulle ja kauniille kollegalle. En haluaisi halailla ja pussailla häntä yhtään.

Vierailija
13518/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluaisinko tätä kertoa tai saisinko edes. Asioiden pitäisi antaa mennä omalla painollaan. Joku vain mainitsi eräästä ennustuksesta. Minäkin sain jo kauan sitten kuulla tarinan, joka on ollut yksi syy siihen miksi olen torjunut ajatuksia, jumittanut ja paennutkin, kunnes sydän on väkisin pakottanut eteenpäin. Etten jonkun osuvan tarinan vuoksi tekisi tai kuvittelisi jotain mitä ei oikeasti ole, etten itse yhdistelisi asioita, etten vaikuttaisi tai häiritsisi jotenkin. Useimmiten saan pidettyä tarinan poissa mielestä. Yllättävän helppoa, koska sinä täytät ajatukseni.

Vierailija
13519/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni sanoi joskus humalassa illanvietossa, että sopisin hyvin yhteen sinun kanssasi mies. Ei varmaan edes muista sanoneensa tuollaista, mutta itselleni jäi mieleen, sillä ajattelen niin itsekin.

Vierailija
13520/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian nähdään O. Tää on pisin työpäivä ikinä. En osaa olla enää luonteva sulle. Odotan vain suudelmaa.

-E

Ketju on lukittu.