Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13481/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama sivusta tunkeilija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vainoaja kirjoitti:

Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.

Tunnisteita?

Sporttinen, tummat hiukset.

Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?

Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.

Taas osu ja uppos. Vielä lisätunnisteita? :D kaipaatko naista vai miestä?

Kerro sä lisätunnisteita niin kerron täsmääkö tähän henkilöön. Ketä sä kaipaat?

Vaaleaa tatuoitua naista.

No oli sulla 2 kohtaa oikein!

Et tainnutkaan olla mun kaivattu. Höh.

Sä taisit kuitenkin olla hänen, tai hyvin lähellä sitä. :D

No pidän aika epätodennäköisenä että kaipaamani vaalea tatuoitu nainen lukisi tätä ketjua. Voi kun lukisikin. Olis kiva tietää onko vetovoima meidän välillä molemminpuolista.

Kysy siltä :D varmaan aika monikin vaalea tatuoitu nainen (itsekin oon) lukee tätä ketjua. Ehkä myös just sun kaivattu.

Enhän mä nyt voi vaan kysyä että "Hei luetko säkin vauvapalstan Lähetä terveisesi kapaamallesi ihmiselle -ketjua?" :D

No ei tietenkää tolleen, kun kysyt siltä et onks teil kemiaa sen mielestä. Älä nyt vaan mainitse vauvapalstaa! :) Haha ootpa hassu.

Olosuhteiden pakosta en voi kysyä siltä tuotakaan.. Ei olisi soveliasta.

Ahaa, onko hän varattu? Vai sinä?

En mä tota tarkoittanut. :D Muulla tavalla sopimatonta. Joten taidan jatkaa vaan samaa rataa kun tähänkin mennessä.

No mitä ihmettä,mikä voi olla niin sopimatonta? Yritin vaan rohkaista sua :)

Kiitos rohkaisusta :D Vaikutat kivalta.

Ja sä hassulta :D

Ketä sä kaipaat? ;)

Kaipaan yhtä hauskaa ja komeeta miestä vaan :D teissä on jotain samoi viboi kirjoitustyylin perusteella, jos oot tää sama jonka kaa on chatti täs päällä. Ehkä meidän pitäs tavata. :D mistä päin oot?

Pk seudulla :D Hassu sattuma nimittäin sussakin on samoja viboja kun mun kaivatussa.

Hmm.. Erikoinen sattuma tosiaan :D itse asun n. 100 km päässä Helsingistä, et en kyl oo se sun kaivattu mut mitäs pienistä.

No oisit sä mun seuraava kaivattu? :D

Vaikka :) silleen pääsee vanhoistakin kätevästi eroon. Heh, ollaankohan me ees lähellekään saman ikäisiäkään? Minkä ikäinen oot? Missä tätä juttuu vois jatkaa kahdenkesken? :D

Vaikka varmaa hyvää hupii palstalaisille!

Iski tunnistamispelko.. Minkä ikänen sä oot? :D En kyllä tiedä miten tästä vois jatkaa eteenpäin...?

Voi ei mullakin! Mut ei kai kukaan iästä ja epämääräisistä asuintiedoista viel tunnista. Oon 25-30v. Osuuko sopivaan haarukkaan? :D

Osu kyllä! Vaikka ikä onkin mulle pelkkä numero.

Siispä sä oot sopivan ikäinen, miespuolinen (tätä ei oo missään kai lukenu vielä?! Hitsi jos ootkin nainen!) sinkku kohtuullisella etäisyydellä. Mä oon samaan ikäluokkaan sopiva naispuolinen sinkku sopivalla etäisyydellä. :D

Ja ilmeisesti jonku sattuman kautta me halutaan nyt jutella lisää..

Eli auttakaa palstalaiset, mitäs nyt?! Ois ihan kiva pysytellä kuitenkin anonyyminä tällä palstalla niin ei voi numeroita tms jaella!

Kyllä tänne viitsii anonyymin sähköpostiosoitteen laittaa, eli jos teillä ei ole sellaisia, niin luotte ja laitatte tänne?

Sitten viestittelette hetken, puhutte ehkä puhelimessa (jos salaiset numerot tai sit prepaidin ostoon) ja sovitte treffit johonkin yleiselle paikalle niin, että voikin lähteä käpälämäkeen, jos toinen onkin ns. pettymys.

13482/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo déjà vu -tunne...

Millainen, kerro vähän.

Siis haloo, tässä ois jo kolmas joka kaipais tietoa déjà vu -tunteesta. Ettet vaan ole sellainen anonyymi stalkkeri joka punastuneena kihisee :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13483/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.

Nyt se kehuu jo omaa persettään 😮😂

Tämä yksinkeskusteleva nainen joka vastailee myös miehenä on siis sporttinen, tumma nainen jolla on hyvä perse?

Ei millään pahalla, mutta nyt taitaa joillakin siellä kaatua jo seinät päälle kotona, niin sekopäisiksi menee jutut :) Yrittäkää pitää niistä pikkuisistanne kuitenkin huolta!

Miten virkistävää että joku ymmärtää lukemaansa: Täällä kotiäidit kirjoittaa toisilleen ja unohtaa kokonaan jopa hoitaa lapsensa. Hoida sinäkin ne lapsesi omassa luolassasi ☺

Väsyneet kotiäidit käyvät iltaa kohti aina vaan vainoharhaisemmiksi, kun voimat hupenevat. Ajatukset alkavat kiertää kehää, maailma tuntuu pahalta paikalta ja salaliittoteoriat alkavat kukoistaa.

Aamulla, toivottavasti hyvin nukutun yön jälkeen todellisuus näyttää taas valoisammalta, asioiden mittasuhteet asettuvat paremmin kohdilleen eikä ympäristökään näytä enää niin uhkaavalta.

Oliko tän tarkoitus olla jotenkin hauska?

Jos, niin meni kyllä ns. metsään.

Ei sitä hauskaksi ollut tarkoitettu, yksi havainto vaan. Tätä kehäähän keskustelu on tässä viime aikoina tupannut kiertämään. Kaipausketju, jossa vaan arvuutellaan, kuka milloinkin "kirjoittelee itselleen". Aika outoa ja jopa vainoharhaista minusta. Eihän anonyymilla palstalla tuollaista voi kukaan tietää. Mitä jos vain yrittäisitte relata ja uskoa, että maailmassa voi olla ihan hyviäkin ihmisiä ja aitoa kaipuuta, kauniita asioita. 

Mutta toki itsellänikin on ollut pienet lapset joten muistan kyllä, miten synkäksi ajatukset usein illalla väsyneenä menivät.

Vierailija
13484/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.

Tunnisteita?

No pidän aika epätodennäköisenä että kaipaamani vaalea tatuoitu nainen lukisi tätä ketjua. Voi kun lukisikin. Olis kiva tietää onko vetovoima meidän välillä molemminpuolista.

Kysy siltä :D varmaan aika monikin vaalea tatuoitu nainen (itsekin oon) lukee tätä ketjua. Ehkä myös just sun kaivattu.

Enhän mä nyt voi vaan kysyä että "Hei luetko säkin vauvapalstan Lähetä terveisesi kapaamallesi ihmiselle -ketjua?" :D

No ei tietenkää tolleen, kun kysyt siltä et onks teil kemiaa sen mielestä. Älä nyt vaan mainitse vauvapalstaa! :) Haha ootpa hassu.

En mä tota tarkoittanut. :D Muulla tavalla sopimatonta. Joten taidan jatkaa vaan samaa rataa kun tähänkin mennessä.

Ketä sä kaipaat? ;)

Kaipaan yhtä hauskaa ja komeeta miestä vaan :D teissä on jotain samoi viboi kirjoitustyylin perusteella, jos oot tää sama jonka kaa on chatti täs päällä. Ehkä meidän pitäs tavata. :D mistä päin oot?

Pk seudulla :D Hassu sattuma nimittäin sussakin on samoja viboja kun mun kaivatussa.

Hmm.. Erikoinen sattuma tosiaan :D itse asun n. 100 km päässä Helsingistä, et en kyl oo se sun kaivattu mut mitäs pienistä.

Vaikka :) silleen pääsee vanhoistakin kätevästi eroon. Heh, ollaankohan me ees lähellekään saman ikäisiäkään? Minkä ikäinen oot? Missä tätä juttuu vois jatkaa kahdenkesken? :D

Iski tunnistamispelko.. Minkä ikänen sä oot? :D En kyllä tiedä miten tästä vois jatkaa eteenpäin...?

Voi ei mullakin! Mut ei kai kukaan iästä ja epämääräisistä asuintiedoista viel tunnista. Oon 25-30v. Osuuko sopivaan haarukkaan? :D

Siispä sä oot sopivan ikäinen, miespuolinen (tätä ei oo missään kai lukenu vielä?! Hitsi jos ootkin nainen!) sinkku kohtuullisella etäisyydellä. Mä oon samaan ikäluokkaan sopiva naispuolinen sinkku sopivalla etäisyydellä. :D

Eli auttakaa palstalaiset, mitäs nyt?! Ois ihan kiva pysytellä kuitenkin anonyyminä tällä palstalla niin ei voi numeroita tms jaella!

Ladatkaa kik mobiilisovellus ja tehkää sinne tunnukset. Kivahan se on jos jotkut löytävät toisensa täältä, vaikka omaan korvaan kuulostaakin vähän omituiselta. Jos kuka tahansa kelpaa niin silloinhan on olemassa paljon helpompiakin tapoja saada deittejä.

Vierailija
13485/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.

Nyt se kehuu jo omaa persettään 😮😂

Tämä yksinkeskusteleva nainen joka vastailee myös miehenä on siis sporttinen, tumma nainen jolla on hyvä perse?

Ei millään pahalla, mutta nyt taitaa joillakin siellä kaatua jo seinät päälle kotona, niin sekopäisiksi menee jutut :) Yrittäkää pitää niistä pikkuisistanne kuitenkin huolta!

Miten virkistävää että joku ymmärtää lukemaansa: Täällä kotiäidit kirjoittaa toisilleen ja unohtaa kokonaan jopa hoitaa lapsensa. Hoida sinäkin ne lapsesi omassa luolassasi ☺

Väsyneet kotiäidit käyvät iltaa kohti aina vaan vainoharhaisemmiksi, kun voimat hupenevat. Ajatukset alkavat kiertää kehää, maailma tuntuu pahalta paikalta ja salaliittoteoriat alkavat kukoistaa.

Aamulla, toivottavasti hyvin nukutun yön jälkeen todellisuus näyttää taas valoisammalta, asioiden mittasuhteet asettuvat paremmin kohdilleen eikä ympäristökään näytä enää niin uhkaavalta.

Oliko tän tarkoitus olla jotenkin hauska?

Jos, niin meni kyllä ns. metsään.

Ei sitä hauskaksi ollut tarkoitettu, yksi havainto vaan. Tätä kehäähän keskustelu on tässä viime aikoina tupannut kiertämään. Kaipausketju, jossa vaan arvuutellaan, kuka milloinkin "kirjoittelee itselleen". Aika outoa ja jopa vainoharhaista minusta. Eihän anonyymilla palstalla tuollaista voi kukaan tietää. Mitä jos vain yrittäisitte relata ja uskoa, että maailmassa voi olla ihan hyviäkin ihmisiä ja aitoa kaipuuta, kauniita asioita. 

Mutta toki itsellänikin on ollut pienet lapset joten muistan kyllä, miten synkäksi ajatukset usein illalla väsyneenä menivät.

Niin siis miten kotiäitiys liittyy asiaan?

Mikä saa sinut uskomaan, että juuri kotiäidit ovat niiden viestien takana?

Ja ei, en ole itse kotiäiti.

Olin joskus, enkä tunnista mitään ”kotiäidin uupumusta” ja iltaista synkkyyttä jota olisi pitänyt lähteä nettiin anonyymisti purkamaan.

Kotiäidit ovat yleensä iltaisin puolison ja/tai ystäviensä ja muiden läheisten kanssa, harmi jos sinä vietit ne vuodet yksin.

Sekin on kuitenkin oma valinta.

Vierailija
13486/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnisteita?

Ketä sä kaipaat? ;)

Ladatkaa kik mobiilisovellus ja tehkää sinne tunnukset. Kivahan se on jos jotkut löytävät toisensa täältä, vaikka omaan korvaan kuulostaakin vähän omituiselta. Jos kuka tahansa kelpaa niin silloinhan on olemassa paljon helpompiakin tapoja saada deittejä.

No ei kai tässä ollu ns kuka tahansa vaan kemiat kohtas niin miksikäs ei. Eikä ees ollenkaan ulkonäöllisistä syistä, hauska juttu musta.

Vierailija
13487/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis olet itse nainen ja heität tuollaista mautonta kotiäiti”läppää”?

Häpeäisit, surkimus.:D

Vierailija
13488/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kuluu ja alan unohtamaan sinut mies. Ja vaikka en unohtaisi niin tuskin enää jaksaisin yrittää. 

Ok! Asia vilpitön. Hyvästi ja hyvää jatkoa.

13489/16650 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
13490/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Ei sinua voi unohtaa. Olet niin rakas. Suudelma sinulle, rakas. Nuku hyvin.

Vierailija
13491/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ja paras. Ärsyttävin ja ihanin. Varsinainen kultakimpale, vuosikertakonjakki.

Vierailija
13492/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Rakastan sinua. Ei sinua voi unohtaa. Olet niin rakas. Suudelma sinulle, rakas. Nuku hyvin.

Niin sinäkin olet rakas. Hyvää yötä ja pitkä ja hellä suudelma sinulle. Rakastan sinua.

Vierailija
13493/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle vihersilmä kaunottarelle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Sukunimeis viimenen kirjain on toisen etunimein viimeinen kirjain. Meillä kummallakin parillinen määrä sisaruksia. Jollei siua ois olemassa siut pitäis keksiä! Hyvää yötä rakas!

Vierailija
13494/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, kauniita unia ja hyvän yön silityksiä. Olet rakas. 

Vierailija
13495/16650 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle. Toivottavasti saat asioita kuntoon. Kaikki järjestyy vielä, tavalla tai toisella, usko siihen.

13496/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Minä pidän sinusta

Sanoit kerran

Aistin että niiden sanojen sanominen vaati sinulta paljon

H€lvetin paljon

Tykkään sinusta

Sanoin useamman kerran

Ei ehkä sama sanomisen hankaluus minusta välittynyt

Mutta kuitenkin, tarkoitin sitä, sydämmestäni

Mitä me sitten sanoimme?

Pidän, tykkään

Ikävä aavistus

Sanoja vääriä

Aavistus siitä että me molemmat

Tarkoitimme samaa

...Kun päältäni kierähdit

Tunsin olevani tyhjä

Olit imenyt minusta kaiken

Minkä vain voin sinulle miehenä antaa

Olin onnellinen

Sinäkin sanoit: Sain sen mitä tulin hakemaan

Nukahdit

Katsoin kun tuhisit

Olin onnellinen

Nukahdin

Heräsin

Et ollut kerennyt koiria lähteä ulkoiluttamaan

Katsoin sinun tuhisevaa nöpönenääs

Olin onnellinen

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
13497/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen naisen kanssa olet mies harrastanut seksiä?

Vierailija
13498/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta. Nyt ollut sama kumppani jo pitkään.

Vierailija
13499/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kovin monen kanssa. Johtuu siitä, että olen aina halunnut rakastella vain sellaisen naisen kanssa, jota kohtaan tunnen vahvasti. Nautin seksistä silloin paljon enemmän. Henkinen yhteys kahden ihmisen välillä on minulle hyvin tärkeä asia rakastelussä. Silloin seksi on ihanaa, kun siinä on rakkaus mukana.

Vierailija
13500/16650 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monen miehen kanssa olet nainen harrastanut seksiä?

Ketju on lukittu.