Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta minä kaipaan Emiliaa.
Kuka kaipaa?
Tehdään niin päin, että kenen sinä toivoisit kaipaavan. Esim. nimen alkukirjain tai joku tuntomerkki.
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Kyllä jotain tulee mieleen, mutta niin yleistä, että kaipaisin lisää vihjeitä. 😊
Sinun vuoro kertoa minusta jotain.
Näemmekö toisiamme työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.
Oot nimittäin ihan oikeessa. 😂
Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉
Välttelemisiin! ❤️Ei siinä mun mielestä mitään koomista ole, etten halua nähdä sua, enkä jutella sulle, enkä kuulla susta enää mitään. Mun tapauksessa on siis ihan odotettavaa, että välttelen parhaani mukaan. Haluan ympärilleni ihmisiä, jotka ovat mulle merkityksellisiä ja saa mulle hyvän olon aikaan, sä et ollut etkä ole sellainen. Koitttasit tajuta jo.
😂 Välttelemisiin! ❤️
Luin viestisi nyt aamulla uudestaan ja huomasin, ettei mun kaivattuni pilkuttaisi noin. Hän ei myöskään voi eikä halua olla kuulematta musta enää mitään. Ehkä hänellä on vaan jalka kipeenä eikä hän siksi pääse käymään.
Ja 2018 vuonna ei omista puhelinta? Vai onko ne pienimmätkin käytöstavat hakusessa?
Mä luulen että elät harhoissa. Pahasti.
Mikä ihmeen puhelin? Käytöstavat on mitä on ja mielikuvituskin vilkas, mutta kyllä mä melkein täysjärkisten todellisuudessa elän. Tunteet vaan heittelee, koska kaipaan liikaa. Näin häntä tai en.
Vierailija kirjoitti:
T❤
Tero?
Lähetän terveisiä itselleni: ryhdistäydy lehmä! Olen sekoillut taas viikon puolivälistä alkaen ja nyt on takki tyhjä, rahaakin palanut pari tonnia ties mihin. Huh. Tuskanhikeä pukkaa.
Anteeksi, jos mun hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt kaipaus ahdistaa sua.
Voisinpa nyt ottaa sinut syliini nainen ja suudella hymyn kasvoillesi.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilin jo pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Tehdään niin päin, että kenen sinä toivoisit kaipaavan. Esim. nimen alkukirjain tai joku tuntomerkki.
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Kyllä jotain tulee mieleen, mutta niin yleistä, että kaipaisin lisää vihjeitä. 😊
Kyllä, mutta emme ole samassa työpaikassa
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ottaisitpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.
Oot nimittäin ihan oikeessa. 😂
Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉
Välttelemisiin! ❤️Ei siinä mun mielestä mitään koomista ole, etten halua nähdä sua, enkä jutella sulle, enkä kuulla susta enää mitään. Mun tapauksessa on siis ihan odotettavaa, että välttelen parhaani mukaan. Haluan ympärilleni ihmisiä, jotka ovat mulle merkityksellisiä ja saa mulle hyvän olon aikaan, sä et ollut etkä ole sellainen. Koitttasit tajuta jo.
On se koomista, jos sen tänne kirjoitat, mutta et sano sitä kasvokkain sille kenelle se kuuluisi sanoa
Mahdotonta sanoa kasvotusten, kun en todellakaan halua nähdä sen kasvoja enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, kun olen ollut välttelevä sinua kohtaan. Välitän sinusta niin paljon, etten aina tiedä miten päin olisin. Lupaan tästedes huomioida sinut paremmin ja osoittaa, että olet minulle tärkeä. Vaikka en voi sanoa sitä ääneen.
Saat anteeksi. Välillä en itsekään tiedä, kuinka olisin kun näen sinut. Pelkään paljastavani liikaa tai aiheuttavani hankaluuksia, tilanne on hankala. Toivon sinulle, mies, pelkkää hyvää. Olet tuonut elämääni paljon pelkällä olemassaolollasi, ahnehdin katseitasi...
Haluaisin sanoa sinulle liian paljon.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Mutta samassa rakennuksessa kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. On ihmeellistä, että tiemme kohtasivat. Vielä ihmeellisempää on se, että olet ollut koko ajan mielessäni siitä asti. En ole ennen kokenut tällaista koko elämää ravistelevaa rakkautta, joka muistuttaa sinusta joka hetki. Rakastan kaikkea sinussa. Hyvää yötä.
Onko teidän ensikohtaamisesta pitkä aika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T❤
Tero?
eiiiiiiiiiiiiiiiii
Olli ❤️
Taas yksi viikonloppu ilman sinua. 😞 Miksi?
T. Ollin kaipaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Mutta samassa rakennuksessa kuitenkin?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. On ihmeellistä, että tiemme kohtasivat. Vielä ihmeellisempää on se, että olet ollut koko ajan mielessäni siitä asti. En ole ennen kokenut tällaista koko elämää ravistelevaa rakkautta, joka muistuttaa sinusta joka hetki. Rakastan kaikkea sinussa. Hyvää yötä.
Onko teidän ensikohtaamisesta pitkä aika?
Yli vuosi
Ja 2018 vuonna ei omista puhelinta? Vai onko ne pienimmätkin käytöstavat hakusessa?
Mä luulen että elät harhoissa. Pahasti.