Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
1261/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. On ihmeellistä, että tiemme kohtasivat. Vielä ihmeellisempää on se, että olet ollut koko ajan mielessäni siitä asti. En ole ennen kokenut tällaista koko elämää ravistelevaa rakkautta, joka muistuttaa sinusta joka hetki. Rakastan kaikkea sinussa. Hyvää yötä.

Vierailija
1262/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sinua. Olet eräänlainen sankarini mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjun eilisiä viestejä tässä ja nyt minun on tehtävä ex-ihastukselleni tunnustus. Olen tehnyt syntiä. Olen stalkannut sinun instagramtiliäsi. Olisin kyllä halunnut seurata sinua ihan rehellisesti, mutta et selvästikään pitänyt siitä. Vaikka en ole enää pitkään aikaan ollut ihastunut, niin en vieläkään voi vastustaa kiusausta käydä välillä vilkaisemassa mitä olet puuhaillut.  Asiaa ei yhtään auta se että katselen paljon niitä kuvia, joita insta suosittelee ja siellä on usein kuvia joista minun seuratut ovat tykänneet ja toisinaan kun olen klikannut jonkun kuvan isommaksi niin se onkin sun. Jos sinua yhtään helpottaa, niin tunnustan että stalkkaan myös aika monia muita ihmisiä tuolla tavalla. Joskus öisin kun en saa unta saatan selata instaa parikin tuntia putkeen. Suurin osa niistä kuvista ja tileistä ei onneksi ole suomalaisten.

"To stalk" on suomeksi vaania tai väijyä, tai seurata vaanivaan malliin. Omalta koneeltaan jos seuraa sos.median julkisia tilejä, niin ei se mitään stalkkaamista tai väijymistä ole. Ole ihan rauhassa, kaikki tuota tekevät, ei ole luvatonta tai moraalitonta, edes epä-eettistä.

Miksi et seuraa julkisesti? Miksi seurattu ei saa tietää että seuraat?

Kuittaat nyt väärälle. Selitin ap:lle ettää seuraamisessa, julkisesti tai "salaa" ei ole mitään pahaa. Itse en kyttää instaa, kun siellä ei ole ketään mielenkiintoisia seurattaviksi. Kannattaa katsoa kuka kommentoi (ap), ja kuka vastaa (minä).

Minä seurasin hetken julkisesti, mutta tämän henkilön ilme seuraavalla kerralla kun nähtiin oli sellainen ettei tykännyt, niin lopetin sitten seuraamisen. T. Tuon ekan viestin kirjoittaja.

Vierailija
1264/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

Hurrrjaa nousua ⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️

🌜❤️

Olet mennyt hurjasti eteenpäin Ystäväni 😊 ❤️ 🧡 💛 💚 

Trolliuralla suurta nousua kun alkaa ärsyttämään?

No aluksi minusta oli nousua kun oli uusi juttu. Nyt vain tylsä, tylsä, tylsä. Vähän kuin massapostiviestit vihreäsilmäiselle kaunottarelke 30km päästä.

Vierailija
1265/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen sinua. Olet eräänlainen sankarini mies.

Sinä minun 🌞 

Vierailija
1266/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.

Oot nimittäin ihan oikeessa. 😂

Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉

Välttelemisiin! ❤️

Ei siinä mun mielestä mitään koomista ole, etten halua nähdä sua, enkä jutella sulle, enkä kuulla susta enää mitään. Mun tapauksessa on siis ihan odotettavaa, että välttelen parhaani mukaan. Haluan ympärilleni ihmisiä, jotka ovat mulle merkityksellisiä ja saa mulle hyvän olon aikaan, sä et ollut etkä ole sellainen. Koitttasit tajuta jo.

Vierailija
1267/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muistat minusta ensimmäisenä, jos ajatuksesi eksyvät muhun joskus?

Lihakset.

Vierailija
1268/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan henkilöä, joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun. olen etsinyt sopivaa ja mistään ei löydy,joten nyt kaipaan sitten ihmistä joka tekisi minulle munsalan kansallispuvun ja ainoa toive,että tekijä asuisi vantaalla tai helsingissÄ.Onko täällä ketään joka voisi tehdä minulle munsalan kansallispuvun?

Vierailija
1269/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J mies, jos haluaisit viettää yhteisen illan kanssani, niin tee aloite rohkeasti. Lähden kanssasi ihan minne vain, jos saan olla kanssasi kahden. Niin ikävä sinua.

Jos olet R nainen niin samoin.

Vierailija
1270/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

🌜❤️

Sinä olet vain ärsyttävä, vitsi ei ole enää hauska kun sitä toistaa ja toistaa, vsin ärsyttävä.

Ei tää mikään vitsi olekaan vaan hyvänyöntoivotus.

Vierailija
1271/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko, oletko enää kiinnostunut?

Vierailija
1272/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🗣📈

🌜❤️

Olet mennyt hurjasti eteenpäin Ystäväni 😊 ❤️ 🧡 💛 💚 

Hmmm.. mikä musta tekee sun ystävän?

Vierailija
1273/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni. Olisi ihanaa mennä kanssasi näin valoisana kesäyönä kävelemään ulos vaikka merenrantaan. Kylmäkään ei tulisi, kun lämmittäisimme toisiamme. Kauniita unia sinulle ja nuku hyvin. Olet rakas. 

Vierailija
1274/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun olen ollut välttelevä sinua kohtaan. Välitän sinusta niin paljon, etten aina tiedä miten päin olisin. Lupaan tästedes huomioida sinut paremmin ja osoittaa, että olet minulle tärkeä. Vaikka en voi sanoa sitä ääneen.

Vierailija
1275/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle, erinomaiselle vihersilmävaaleattarelleni 30km ja kahdenkuntarajan takaa. Kotikaukunkimme sijaitsevat n.120km päässä toisistaan. Olemme kumpikin esikoisia ja rakkaani kaikissa nimissä on yhteensä 20 kirjainta. Opiskelleet samassa yliopistossa ja etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Ensimmäisen etunimeni viimeinen kirjain ja rakkaani sukunime viimeinen kirjain ovat samat. Ja ärtymysmassapostitervehys qihikselle :), muista jotta katteus o kavala tauti!

Vierailija
1276/16650 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.

Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉

Välttelemisiin! ❤️

Ei siinä mun mielestä mitään koomista ole, etten halua nähdä sua, enkä jutella sulle, enkä kuulla susta enää mitään. Mun tapauksessa on siis ihan odotettavaa, että välttelen parhaani mukaan. Haluan ympärilleni ihmisiä, jotka ovat mulle merkityksellisiä ja saa mulle hyvän olon aikaan, sä et ollut etkä ole sellainen. Koitttasit tajuta jo.

😂 Välttelemisiin! ❤️

Vierailija
1277/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelemisiin! ❤️

On se koomista, jos sen tänne kirjoitat, mutta et sano sitä kasvokkain sille kenelle se kuuluisi sanoa

Vierailija
1278/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E ♥️

Emilia?

En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta minä kaipaan Emiliaa.

Kuka kaipaa?

Tehdään niin päin, että kenen sinä toivoisit kaipaavan. Esim. nimen alkukirjain tai joku tuntomerkki.

Muumi 😊 aukesiko yhtään?

Kyllä jotain tulee mieleen, mutta niin yleistä, että kaipaisin lisää vihjeitä. 😊

Sinun vuoro kertoa minusta jotain.

Vierailija
1279/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelemisiin! ❤️

😂 Välttelemisiin! ❤️

Luin viestisi nyt aamulla uudestaan ja huomasin, ettei mun kaivattuni pilkuttaisi noin. Hän ei myöskään voi eikä halua olla kuulematta musta enää mitään. Ehkä hänellä on vaan jalka kipeenä eikä hän siksi pääse käymään.

Vierailija
1280/16650 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää narsisteja.

Ketju on lukittu.