Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö mies minusta vielä?
Tykkään 😘
kovasti! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelin tätä tulevaa setuppia ja sen mahdollisuuksia. Vastaavia mahdollisuuksia ei juuri tarjoudu, ja minulle merkitsisi paljon, jos saisimme jotain aikaiseksi. Teen kyllä jonkin liikkeen, jos nyt ei olla ihan kiinni muissa asioissa. Toivottavasti tulet vähän vastaan.
Miten voisin tulla vastaan?
Käytä tilannetajuasi, tiedät ettei tämä ole minulle ihan helppoa.
Ymmärrän, ettei ole helppoa. Ei ole minullekaan. Tosi jännittävää! 🤯 Mutta voit kertoa miten voisin tulla vastaan, jos tiedät.... 😉
N-mies, luulin, että meidän välillämme olisi ollut kemiaa, mutta nähtävästi tunne ei näköjään ollutkaan molemmin puolista. Turhaa mä oon oottanut kohta vuoden, että ottaisit muhun yhteyttä.
sun ja mun nimikirjaimet, niistä -> sana, hoe sitä minun kuullen, (ei haittaa vaikka taivutusmuodossakin), siitä tiedän että ajattelet mua
🗣📈
Hurrrjaa nousua ⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️⤴️
🌜❤️
Vierailija kirjoitti:
Haluatko, että yritämme oikeasti päätyä yhteen? Miehelle.
Nainen, muuta en haluakaan. Tähän pyrkikäämme.
Luin ketjun eilisiä viestejä tässä ja nyt minun on tehtävä ex-ihastukselleni tunnustus. Olen tehnyt syntiä. Olen stalkannut sinun instagramtiliäsi. Olisin kyllä halunnut seurata sinua ihan rehellisesti, mutta et selvästikään pitänyt siitä. Vaikka en ole enää pitkään aikaan ollut ihastunut, niin en vieläkään voi vastustaa kiusausta käydä välillä vilkaisemassa mitä olet puuhaillut. Asiaa ei yhtään auta se että katselen paljon niitä kuvia, joita insta suosittelee ja siellä on usein kuvia joista minun seuratut ovat tykänneet ja toisinaan kun olen klikannut jonkun kuvan isommaksi niin se onkin sun. Jos sinua yhtään helpottaa, niin tunnustan että stalkkaan myös aika monia muita ihmisiä tuolla tavalla. Joskus öisin kun en saa unta saatan selata instaa parikin tuntia putkeen. Suurin osa niistä kuvista ja tileistä ei onneksi ole suomalaisten.
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
🌜❤️
Onnex olkohon.
Vierailija kirjoitti:
Luin ketjun eilisiä viestejä tässä ja nyt minun on tehtävä ex-ihastukselleni tunnustus. Olen tehnyt syntiä. Olen stalkannut sinun instagramtiliäsi. Olisin kyllä halunnut seurata sinua ihan rehellisesti, mutta et selvästikään pitänyt siitä. Vaikka en ole enää pitkään aikaan ollut ihastunut, niin en vieläkään voi vastustaa kiusausta käydä välillä vilkaisemassa mitä olet puuhaillut. Asiaa ei yhtään auta se että katselen paljon niitä kuvia, joita insta suosittelee ja siellä on usein kuvia joista minun seuratut ovat tykänneet ja toisinaan kun olen klikannut jonkun kuvan isommaksi niin se onkin sun. Jos sinua yhtään helpottaa, niin tunnustan että stalkkaan myös aika monia muita ihmisiä tuolla tavalla. Joskus öisin kun en saa unta saatan selata instaa parikin tuntia putkeen. Suurin osa niistä kuvista ja tileistä ei onneksi ole suomalaisten.
"To stalk" on suomeksi vaania tai väijyä, tai seurata vaanivaan malliin. Omalta koneeltaan jos seuraa sos.median julkisia tilejä, niin ei se mitään stalkkaamista tai väijymistä ole. Ole ihan rauhassa, kaikki tuota tekevät, ei ole luvatonta tai moraalitonta, edes epä-eettistä.
hyppää mun kyytiin kirjoitti:
sun ja mun nimikirjaimet, niistä -> sana, hoe sitä minun kuullen, (ei haittaa vaikka taivutusmuodossakin), siitä tiedän että ajattelet mua
Niistä saa muuten monta sanaa! 😁
Mitä muistat minusta ensimmäisenä, jos ajatuksesi eksyvät muhun joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"To stalk" on suomeksi vaania tai väijyä, tai seurata vaanivaan malliin. Omalta koneeltaan jos seuraa sos.median julkisia tilejä, niin ei se mitään stalkkaamista tai väijymistä ole. Ole ihan rauhassa, kaikki tuota tekevät, ei ole luvatonta tai moraalitonta, edes epä-eettistä.
Miksi et seuraa julkisesti? Miksi seurattu ei saa tietää että seuraat?
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
🌜❤️
Sinä olet vain ärsyttävä, vitsi ei ole enää hauska kun sitä toistaa ja toistaa, vsin ärsyttävä.
hyppää mun kyytiin kirjoitti:
Tässä on oikeasti yritystä.
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
🌜❤️
Olet mennyt hurjasti eteenpäin Ystäväni 😊 ❤️ 🧡 💛 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et seuraa julkisesti? Miksi seurattu ei saa tietää että seuraat?
Kuittaat nyt väärälle. Selitin ap:lle ettää seuraamisessa, julkisesti tai "salaa" ei ole mitään pahaa. Itse en kyttää instaa, kun siellä ei ole ketään mielenkiintoisia seurattaviksi. Kannattaa katsoa kuka kommentoi (ap), ja kuka vastaa (minä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
🌜❤️Sinä olet vain ärsyttävä, vitsi ei ole enää hauska kun sitä toistaa ja toistaa, vsin ärsyttävä.
Ei ole vitsi eikä ärsytä, ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
🌜❤️
Näitkö hänet tänään vai mistä moinen nousu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muistat minusta ensimmäisenä, jos ajatuksesi eksyvät muhun joskus?
Äänen, lämmön, silhuetin.
Tykkään 😘