Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olit eilen todella kaunis.
Kiitos. Sinä olet aina niin komea, olen niin ihastunut... Itkettää jo ihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
0,01% ↗️
🌜❤️Kuka olet? 🤨
Hän, jolle porrasräyhääjä räyhäsi.
Kuka sitten on porrasräyhääjä? Mistä räyhäsi? 🤔
Keksitkö tuon nimen joidenkin pikku riitojen pohjalta... 😊
Ei mitään riitoja varsinaisesti. Hän on räyhännyt mulle tasan kaksi kertaa, ja niillä kerroilla oli yli 10 vuotta väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
En ole tuo alkuperäinen kirjoittaja, mutta minä kaipaan Emiliaa.
Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Tehdään niin päin, että kenen sinä toivoisit kaipaavan. Esim. nimen alkukirjain tai joku tuntomerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Tehdään niin päin, että kenen sinä toivoisit kaipaavan. Esim. nimen alkukirjain tai joku tuntomerkki.
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Et sitten käynyt K-Raudassa, edes siihen trollikat ei pysty. Toiset huutelee ja ne keskinkertaisetkin jopa tekee.
Jännää, jatkahan sinä. Näemmä aika keskenäs.
Live sitcom = ylläpito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelin tätä tulevaa setuppia ja sen mahdollisuuksia. Vastaavia mahdollisuuksia ei juuri tarjoudu, ja minulle merkitsisi paljon, jos saisimme jotain aikaiseksi. Teen kyllä jonkin liikkeen, jos nyt ei olla ihan kiinni muissa asioissa. Toivottavasti tulet vähän vastaan.
Miten voisin tulla vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelin tätä tulevaa setuppia ja sen mahdollisuuksia. Vastaavia mahdollisuuksia ei juuri tarjoudu, ja minulle merkitsisi paljon, jos saisimme jotain aikaiseksi. Teen kyllä jonkin liikkeen, jos nyt ei olla ihan kiinni muissa asioissa. Toivottavasti tulet vähän vastaan.
Käytä tilannetajuasi, tiedät ettei tämä ole minulle ihan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Ei ole.
Ella? Eveliina? Elina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ♥️
Emilia?
Kuka kaipaa?
Muumi 😊 aukesiko yhtään?
Kyllä jotain tulee mieleen, mutta niin yleistä, että kaipaisin lisää vihjeitä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohditaan 😊
Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.
Oot nimittäin ihan oikeessa. 😂
Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉
Välttelemisiin! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohditaan 😊
Niin kenen kanssa sä pohdit ja mitä? Vau, hän käyttää innovatiivisesti pohdiskellen setuppeja jutellessaan seinille.
Live sitcom!
Vierailija kirjoitti:
Mietis nyt kuinka koomista toi sun käytös on. Välttelet mua hysteerisesti, koska luulet mun vieläkin kaipaavan sua ja kirjoittelevan tänne.
Mutta siitä ainakin tiedän, että luet näitä. Mikään muu ei sun käytöstä selitä. 😉
Välttelemisiin! ❤️
Koomista? No, työkkärin kurssin ja esitutkinnan verran. Ei paljon tarvinnut, että joku päätyi siihen. Mieti sitä. Vaikka hukuttaessa vauvaa järveen. Minä en tiennyt alkuun, mutta teit helpoksi. Tyhmä on tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelemisiin! ❤️Koomista? No, työkkärin kurssin ja esitutkinnan verran. Ei paljon tarvinnut, että joku päätyi siihen. Mieti sitä. Vaikka hukuttaessa vauvaa järveen. Minä en tiennyt alkuun, mutta teit helpoksi. Tyhmä on tyhmä.
Unohda, sunlaisille mielisairaille on omat palstansa.
Ainakin sain yhden halauksen. Ja sen aion muistaa aina.
Tykkäätkö mies minusta vielä?
Olit eilen todella kaunis.