Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu seurassasi, että olisimme ihan saman ikäisiä. Olemme jotenkin vaan niin saman oloisia ja samalla aaltopituudella. Ajatteletko sinä ikäeroamme koskaan?
Niin minustakin. Ajattelen aika usein, mutta en pidä sitä enää kynnyskysymyksenä. Suurin kysymys on se, mitä sinä elämältäsi haluat. Haluatko minusta muuta kuin ystävän vai haluatko sitäkään?
Puhun sinusta ystävänäni, koska olemme jutelleen jo pidemmän aikaa netissä, mutta emme muualla, siis oikeassa elämässä. Emme tapaa, emmekä tee mitään yhdessä. Mm. tuosta syystä en voi kutsua sinua poikaystäväkseni...
"Muuta kuin ystävän", sanot sen ihan kuin se olisi jotain vähäpätöistä.... 😉 Se, että toista voi kutsua ystäväksi merkitsee minulle paljon... En kutsu ketään kovin helposti ja lyhyen tuttavuuden perusteella ystäväkseni.
Niin, ja toinen syy miksi en kutsu sinua poikaystäväkseni, johtuu siitä, etten tiedä olisinko tarpeeksi hyvä sinulle... tai pitäisitkö minusta, jos nähtäisiin... 😟
Hyvän yön toivotus, hali & suukko vihersilmäiselle vaalealle kaunottarelle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella, ja niissä on saman verran tavuja ja kirjaimia. Sukunimessäsi on yksi kirjain enemmän kuin etunimessäni. Ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko, että yritämme oikeasti päätyä yhteen? Miehelle.
Ehdottomasti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🗣📈
0,01% ↗️
🌜❤️Kuka olet? 🤨
Hän, jolle porrasräyhääjä räyhäsi.
Kuka sitten on porrasräyhääjä? Mistä räyhäsi? 🤔
Keksitkö tuon nimen joidenkin pikku riitojen pohjalta... 😊
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua koko sydämestäni. Hyvää yötä.
Olen samaan aikaan vanha ja nuori, tyhmä ja viisas. Pääni meni jotenkin sekaisin hetkeksi sinusta.
Voi ei, kello on jo 23.00! 😬
Huomenta rakkaalle kaivatulleni. Mukavaa päivää sinulle. Suuri halaus.
Tämän ikävöintiketjun idea aukeni nyt. Tämä on paikka jossa ikävöidään henkilöitä joihin on ihastuttu, mutta tiedetään jo, että ei siitä kuitenkaan mitään tule.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ikävöintiketjun idea aukeni nyt. Tämä on paikka jossa ikävöidään henkilöitä joihin on ihastuttu, mutta tiedetään jo, että ei siitä kuitenkaan mitään tule.
Katos katos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos katos!
No niin kesti kauan ymmärtää ihan siitä syystä, että en itse ihastu kuin kerran n. kymmenessä vuodessa.
Maailman eniten harmitti silloin, kun tulit hakemaan toista päivää peräkkäin sinne rantaan ja olinkin toisella rannalla. Ja harmittaa vieläkin, vaikka siitä on jo monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos katos!
No niin kesti kauan ymmärtää ihan siitä syystä, että en itse ihastu kuin kerran n. kymmenessä vuodessa.
En itsekään ihastu kuin joskus äärimmäisen harvoin, mutta miten se tähän liittyy?
Minun ja ihastukseni kohtalo on sinetöity eikä yhteyttä ole, joten vauvapalstan kaipausketju on asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos katos!
En itsekään ihastu kuin joskus äärimmäisen harvoin, mutta miten se tähän liittyy?
Minun ja ihastukseni kohtalo on sinetöity eikä yhteyttä ole, joten vauvapalstan kaipausketju on asia.
Miten teidän kohtalo on sinetöity? Ja miksi ei olisi yhteyttä?
Aurinkoista päivää sinulle rakkaani. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katos katos!
Minun ja ihastukseni kohtalo on sinetöity eikä yhteyttä ole, joten vauvapalstan kaipausketju on asia.Miten teidän kohtalo on sinetöity? Ja miksi ei olisi yhteyttä?
Olen yrittänyt jo useamman kerran, mutta hän ei halua olla tekemisissä ja lopputulos on tämä: poisti ja esti somessa eli konkreettista kommunikaatiokanavaa ei ole sen lisäksi, ettei meidän kommunikaatioyhteys ikinä muutenkaan toiminut ja enää ei ole edes mitään henkistäkään yhteyttä.
Eli ei ole mitään eikä pienintäkään merkkiä siitä, että häntä kiinnostaisi saati että välittäisi millään tasolla.
Sen sijaan on lukuisia merkkejä siitä, että häntä kiinnostaa aivan muut naiset.
Haluatko, että yritämme oikeasti päätyä yhteen? Miehelle.