Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä :((
On.
Tänään taas mietin, että kestäisitkö mies mun tunteiden nopeaa ailahtelua. Toisaalta, lepyn yhtä nopeasti kuin suutunkin. Mutta mulla on outo tunne, että vaikka aluksi pitäisitkin tästä, lopulta juuri tämä olisi se mihin mahdollinen suhteemme kaatuisi.
Mistä sun mielestä tai milloin tämä meidän juttu alkoi?
N.... rakastan sinua niin että sattuu 💔
Olet maailman ihanin, ******.
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas mietin, että kestäisitkö mies mun tunteiden nopeaa ailahtelua. Toisaalta, lepyn yhtä nopeasti kuin suutunkin. Mutta mulla on outo tunne, että vaikka aluksi pitäisitkin tästä, lopulta juuri tämä olisi se mihin mahdollinen suhteemme kaatuisi.
Toista ei voi muuttaa, mutta itseään voi aina kehittää...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen kestäisin. Olen vaistonnut sinussa olevan temperamenttia. Olen miettinyt asiaa ja päättänyt, että kestäisin sen, koska rakastan sinua niin paljon. Temperamenttisi on osa sinua ja tekee sinusta sinut, naisen jota rakastan ja jota haluan.
Turhauttaa. Vituttaa. Ahdistaa. Kamala olla. Haluaisin vaan sun viereen. Haluaisin pois kaiken ikävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sen kestäisin. Olen vaistonnut sinussa olevan temperamenttia. Olen miettinyt asiaa ja päättänyt, että kestäisin sen, koska rakastan sinua niin paljon. Temperamenttisi on osa sinua ja tekee sinusta sinut, naisen jota rakastan ja jota haluan.
Parisuhteeseen sitoutumiseassa on aina se riski, että se kaatuu johonkin ja tulee sydänsuruja. Jos ei uskalla lähteä leikkiin mukaan, niin haikailuksi jää koki asia eikä tiedö mistä kaikesta hyvästä jää paitsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen sitoutumiseassa on aina se riski, että se kaatuu johonkin ja tulee sydänsuruja. Jos ei uskalla lähteä leikkiin mukaan, niin haikailuksi jää koki asia eikä tiedö mistä kaikesta hyvästä jää paitsi
Mutta ihan hyvä valintahan sekin on, jättää halut haaveiksi.
Eikä tosiaan edes tiedä mitä menettää jos menettää, eli senkin puoleen onnellinen tilanne.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti kirjoitettu jollekin. Millainen kaivattusi on? Kerro vaikka siitä temperamentista jotain.
Tänään tuli itku sun vuokses. En tykkää tästä yhtään. Sä kuuluisit jollain lailla mun elämään, olen varma siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli itku sun vuokses. En tykkää tästä yhtään. Sä kuuluisit jollain lailla mun elämään, olen varma siitä.
Surullista, että riudut tunteidesi kanssa. Olisit toiveikas, elämä voittaa lopulta kävi miten kävi.
Sinun pitäisi osoittaa sanasi paljon selvemmin minulle,
mikäli haluat ihan oikeasti keskustella nimenomaan minun
kanssani. Tänäänkin nimenomaan minä olisin ollut kiinnostunut
kuulemaan lisää ja esittämään kysymyksiäkin. Mutta koska olet niin
vaikeaselkoinen eikä sinuun saa helpolla katsekontaktia,
olen hiljaa tai alan keskustella jonkun toisen
kanssa. Niin kuin perjantainakin.
Työssäsi vaaditaan paljon vuorovaikutustaitoja. Miksi nuo
taitosi eivät tule esille, kun sinulla olisi mahdollisuus
keskustella kanssani? Miksi et heitä muina naisina minulle
jotain kysymystä? Oletko sittenkin introvertti? Sillä minusta
tuntuu, että nimenomaan sinun kanssasi jää on murrettava joka
ainoa kerta uudelleen. En tiedä, laitoitko merkille, mutta eräs
toinen nainen tutustui minuun muutamassa viikossa ja nyt
minulla ja hänellä on lungia aina kun näemme. Olisipa
meilläkin.
Tykkään muuten kaikista hassuista ilmeistäsi ja eleistäsi.
Onkohan niitä alkanut ilmestyä yhä enemmän ja enemmän? Se olisi
ihan positiivinen signaali. Entä kuinkahan hauskaa meillä
olisi yhdessä? Välillä ihan älyttömiä juttuja,
välillä ihan viisaitakin. Välillä ihan vaan hiljaa.
Ja se piti vielä sanoa, että olen sattumoisin huomannut
tuolla oikean elämän puolella, että kirjoitat hyvin. Siksikin
kiinnostaisi tietää, millainen kirjallisuusmaku sinulla on.
Ota aihe joskus puheeksi, jos minä en muista. Ja sattumaa
tai ei, oli kiva kuulla viikonlopustasi. Olin tosin
jo aavistanut tärkeimmät yksityiskohdat.
Ja tunteista en ala puhua tälläkään kertaa. Tiedät kyllä.
PS.
Minulla oli tässä taannoin omenaveitsi hukassa.
Löysin sen biojäteastiasta. Pesin sitä aika pitkään ja
otin heti käyttöön. Tietenkin.
Oletko mies koskaan miettinyt, kuinka oikeasti mahdoton meidän suhde olisi? Niin paljon kuin me haluamme toisiamme ja rakastamme, niin silti. Kaikki olosuhteet ovat todella hankalat, vai mitä ajattelet?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä me joskus vielä kuulutaan toistemme elämiin jollain tavalla. Ainakin toivon niin.
Olisimme parhaassa tapauksessa myös älyttömän hyvät ystävykset.
Kirjoitit tietenkin tuon hänen edessään.