Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10641/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko me sopia tapaaminen siihen ainoaan saareen, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat?Minä en voi elää ilman sinua. Olet niin rakas.

Vierailija
10642/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?

En tiennyt että voi tuntea tällaisia tunteita ketään kohtaan joita hän ja hänen läheisyytensä minussa herätti. Ja että voiko jotain ihmistä haluta näin paljon ja ajatella ihan koko ajan? En vaan ole koskaan rakastunut näin täysillä ja rakastanut näin voimakkaasti.

Miehelle vai naiselle?

Miehelle

Milloin näit hänet viimeksi?

Liian kauan aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10643/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko me sopia tapaaminen siihen ainoaan saareen, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat?Minä en voi elää ilman sinua. Olet niin rakas.

Voidaan. Tule sinne.

Vierailija
10644/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että olet aiemmin luullut voivasi. Mikä muutti mielesi? Olen utelias, en kaivattusi.

Vierailija
10645/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D merilapista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu mutta en osaa kuvitella MIESTÄ joka käy täällä palstalla.

Jotenkin tulee naismaisuus mieleen.

No noin 80% ketjussa kirjoittelijoista osaa kuvitella, koska ne kirjoittaa miehille ja vakaasti uskoo että se mies myös lukee ne viestit täältä.

Niinpä. Jos ajattelen miestä joka ei käy tällä palstalla, niin lähinnä tulee mieleen homomaisuus :D

Naisethan on mystisiä otuksia joita kukaan mies ei koskaan tule ymmärtämään täydellisesti :) On ihan hyvä että on tällaisia etupäässä neidoille suunnattuja foorumeita, joissa me miehetkin voidaan vierailla. Kenties ehkäpä hivenen paremmin opimme ymmärtämään teidän neitojen aivoituksia, jos ennakkoluulottomasti suhtaudumme elämään ja siihen mitä vastaan tulee :) 

Elämällehän pitää olla utelias, jos kököttää jossain autotallissa tai poikien kanssa, niin siinä ei kehity, taantuu vaan :)

Jottei mene ihan off-topic'kiksi, niin yhtä hiton hankalaa äkäpussia, murua, on ikävä, tästä lähistöltä. Kalvat mieltäni kuin orava käpyä talven alla :)

Hiton hankalaa äkäpussia ikävöit? Sellaiseen piti retkahtaa?

Niin, jos minulle ei ollut aiemmin tuttu sana "säätää", niin tämän neidon jälkeen kyllä tiedän mitä se on:) Ikuna ollu tommosta...   ...säätämistä :D

Elohan ois niin helppoa jos noin vaan vois päättää keneen retkahtaa. Se on vaan se tunne kun tuntuu hyvältä katsoa toista silmiin, unohtaen muun maailman, olla läsnä, halata ja huulillani hapuillen korvannipukkaa, tuntuu hyvältä. Kokee olevansa juuri siinä missä pitääkin olla...

Kerro tästä äkäpussineidosta vähän lisää.

Ai hakuammuntaa :D No, yksilöidään :) Ensimmäistä kertaa kun tulit luokseni niin makkarin ovenkahvassa riippui silmämaski, et halunnut sitä etkä millonkaan myöhemminkään. Iso D nicknamestani sinulla ei ole mitään kokemusta koska et ole antanut viitteitä siitä että sinua kiinnostaisi moinen asetelma, kahden ihmisen polkuhan ei ole yhden ihmisen päätettävissä joten polkumme muotoitui vallan perinteiseen kaavaan, jonka koin kylläkin ainutlaatuiseksi ja merkittäväksi :) Toki kun kerran sanoit olevasi kontrollifriikki, niin mielessäni mietin sinulle sanomatta, että ehkäpä sinulle olisi hyväksi joskus luottaa toiseen ja luopua hetkeksi kontrollista;) 

K'oo T*****sta?

Noup, kaikki väärin.

Näköjään tuli liian laveasti kuiteski täsmennettyä. Sinänsä hassua tällä palstalla kun te laitatte näitä viestejä niin aika ympäripyöreästi, puoli suomea saa matchin :)

Koska mielessäni pyörii vain ja ainoastaan yksi söpöhkö punastuja niin tarkennetaan vielä niin että varppina vain kyseinen henkilö tunnistaa, sikälimikäli sattuu täällä olemaan.

En harrasta yhdenyönjuttuja tahi hoitoja niin jos mieleesi tulee joku tällainen kertakäyttömies, ni se en ole minä :)

Vaan jos ensimmäistä kertaa kävit luonani 27.12.2017 niin tää se sitte ois, se tyyppi jota aina vaan kaiherruttaa yks neito

Vierailija
10646/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kanssasi elämä on kuin matka. Opin sinulta jatkuvasti uutta ja inspiroidun seurassasi. Tiedät minusta asioita, joita aniharva tietää, ja luotan sinuun täysin. Olet minulle tosi tärkeä ihminen ja teet päivistäni parempia.

Mitä merkitsen sinulle mies?

Vierailija
10647/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tunteet ovat niin fyysisiä, ettei niille ole sanoja.

Pitäisi ilmaista keholla.

Vierailija
10648/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kävisi kyllä.

Vierailija
10649/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa hyviä ystäviä kun vaikenevat.:D

Tollanenhan tulee ihan luontevasti ilmi, siis jos ystävä hehkuttaisi uutta miestä ja hän olisi sama kuin minulla, niin tottakai eka reaktio olisi ”eeeei mitä hittoo Ahahahaha toi on se sama josta mä oon puhunu!” ja sitten luultavasti keksittäisiin joku kiva pila sille miehelle.

Itse en ainakaan arvosta kauheesti tollasta ”vaikenin ja menin yksin kotiin itkemään”-meininkiä.

Minua ei sinun arvostamisesi kiinnosta. Minulla on omat syyni vaieta esimerkiksi se, että olen ylpeä ihminen. Mies voi viedä minulta aika paljon, mutta itsekunnioitustani ei ikinä. Ja toisaalta, mikä minä olen puuttumaan toisten suhteisiin, ystäväni ja tämä ihana mies jolle minun piti olla ainoa, voivat lopulta päätyä yhteen ja olla onnellisia keskenään.

Niin, toki oma ylpeys on tärkeämpää kuin olla lojaali ystävälle.......:)

Törkeäähän tossa on ollut se että toi mies on pyörittänyt molempia tai useita, antanut molempien ymmärtää kiinnostus tms. Ymmärsin sen näin. (sivusta)

Siis joo, ja siksi se onkin outoa ettei ole rehellinen ystävälle vaan salaa totuuden.

Tietysti se ystävä ja mies voivat olla oikeita toisilleen jne., mutta vasta kun pöytä on puhdas.

Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian ja voisin kuvitella, että hyvin moni muukin.

Asioilla on kuitenkin tapana paljastua jossain vaiheessa ja sitten se vasta kyrsiikin.

"Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian" . siinä se taas tuli. Arvaanko oikein, että olet jotenkin epävarma itsestäsi ja kun luet tämänkaltaisia juttuja niin oletat heti, että vastaavaa voi tapahtua sinullekin? Tällaistahan voi tapahtua kenelle vaan, kannattaa kasvaa aikuiseksi ja tiedostaa aikuisten ihmisten maailmaan liittyvät riskit. Mutta minun ei tarvitse kertoa ystävälleni mitään ja kyseinen mies ei tule koskaan tietämään mistä on kärähtänyt. Jos tämä on ongelma sinulle niin se on nimenomaan ongelma sinulle ei minulle.

”Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää he heille” eli pyrkimys kohdella muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan, ei sen kummempaa.

Selitä mitä lystäät, mutta mikään ystävä ei toimi noin ja se tulee sinua vielä vastaan.

Kyseinen mies ei tule koskaan tietämään joo, entä se ystävä?

Ihan pokkana vissiin ajattelit sen miehen kanssa ystävän illanistujaisissa yms. esittää kuin ette tuntisikaan, vaikka todellisuudessa teillä molemmilla oli alunperin sen miehen kanssa juttua.

Eli pitää ystävää ihan narrina.

Ei tuossa ole mistään ”käräyttämisistä” kyse, vaan ihan normaalista rehellisyydestä ihmisten välillä.

Sinänsä olisitte sen miehen kanssa kyllä sopineet erittäin hyvin yhteen, kun kumpikin suljuaa minkä ehtii.:D

Jännä juttu kun mietin mikä sai minut silloin aikanaan vaikenemaan ja tulin tulokseen että kyllä se oli jotain joka muistuttaa rakkautta. Kuuntelin häneen ihastunutta naista ja mietin mielessäni että jos tuo nyt on se nainen jonka hän haluaa, niin olkoon sitten niin. Toivoin hänen vain olevan onnellinen, vaikka se ei tapahtuisi minun kanssani. Asiat harvoin ovat mustavalkoisia. Minusta olet naurettava kun syyttelet täällä kaipaajia omien oletuksiesi pohjalta.

Vierailija
10650/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen sua kuin läski hampurilaista tai labradorinnoutaja ruokakippoa...

Vierailija
10651/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollanenhan tulee ihan luontevasti ilmi, siis jos ystävä hehkuttaisi uutta miestä ja hän olisi sama kuin minulla, niin tottakai eka reaktio olisi ”eeeei mitä hittoo Ahahahaha toi on se sama josta mä oon puhunu!” ja sitten luultavasti keksittäisiin joku kiva pila sille miehelle.

Itse en ainakaan arvosta kauheesti tollasta ”vaikenin ja menin yksin kotiin itkemään”-meininkiä.

Minua ei sinun arvostamisesi kiinnosta. Minulla on omat syyni vaieta esimerkiksi se, että olen ylpeä ihminen. Mies voi viedä minulta aika paljon, mutta itsekunnioitustani ei ikinä. Ja toisaalta, mikä minä olen puuttumaan toisten suhteisiin, ystäväni ja tämä ihana mies jolle minun piti olla ainoa, voivat lopulta päätyä yhteen ja olla onnellisia keskenään.

Törkeäähän tossa on ollut se että toi mies on pyörittänyt molempia tai useita, antanut molempien ymmärtää kiinnostus tms. Ymmärsin sen näin. (sivusta)

Siis joo, ja siksi se onkin outoa ettei ole rehellinen ystävälle vaan salaa totuuden.

Tietysti se ystävä ja mies voivat olla oikeita toisilleen jne., mutta vasta kun pöytä on puhdas.

Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian ja voisin kuvitella, että hyvin moni muukin.

Asioilla on kuitenkin tapana paljastua jossain vaiheessa ja sitten se vasta kyrsiikin.

"Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian" . siinä se taas tuli. Arvaanko oikein, että olet jotenkin epävarma itsestäsi ja kun luet tämänkaltaisia juttuja niin oletat heti, että vastaavaa voi tapahtua sinullekin? Tällaistahan voi tapahtua kenelle vaan, kannattaa kasvaa aikuiseksi ja tiedostaa aikuisten ihmisten maailmaan liittyvät riskit. Mutta minun ei tarvitse kertoa ystävälleni mitään ja kyseinen mies ei tule koskaan tietämään mistä on kärähtänyt. Jos tämä on ongelma sinulle niin se on nimenomaan ongelma sinulle ei minulle.

”Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää he heille” eli pyrkimys kohdella muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan, ei sen kummempaa.

Selitä mitä lystäät, mutta mikään ystävä ei toimi noin ja se tulee sinua vielä vastaan.

Ihan pokkana vissiin ajattelit sen miehen kanssa ystävän illanistujaisissa yms. esittää kuin ette tuntisikaan, vaikka todellisuudessa teillä molemmilla oli alunperin sen miehen kanssa juttua.

Ei tuossa ole mistään ”käräyttämisistä” kyse, vaan ihan normaalista rehellisyydestä ihmisten välillä.

Sinänsä olisitte sen miehen kanssa kyllä sopineet erittäin hyvin yhteen, kun kumpikin suljuaa minkä ehtii.:D

Jännä juttu kun mietin mikä sai minut silloin aikanaan vaikenemaan ja tulin tulokseen että kyllä se oli jotain joka muistuttaa rakkautta. Kuuntelin häneen ihastunutta naista ja mietin mielessäni että jos tuo nyt on se nainen jonka hän haluaa, niin olkoon sitten niin. Toivoin hänen vain olevan onnellinen, vaikka se ei tapahtuisi minun kanssani. Asiat harvoin ovat mustavalkoisia. Minusta olet naurettava kun syyttelet täällä kaipaajia omien oletuksiesi pohjalta.

Meni tunto käsistä ja jaloista, tuntui että hiukset nousevat pystyyn, tunti siltä että kuristun. Tuolta kai tuntuu, kun puhutaan siitä kuuluisasta tunteesta kuin "matto vedettäisiin jalkojen alta". Mutta mies ei alunperinkään ollut minun omani, en vaan tiennyt kuinka monen kanssa hänet jaan. Minä en merkinnyt hänelle yhtään mitään. Mitä siitä kenellekään sanoisin? Kertoisinko, että olen tyhmä ja hyväuskoinen nainen? Jos kertoisinkin niin se olisi enemmän sitä, että haluaisin tuhota miehen ja tämän ystäväni välit. Miksi tekisin niin? Hän hajotti minut palasiksi, mutta en suo hänelle sitä iloa että kertoisin sen hänelle. Pistäessäni välit poikki annoin ymmärtää etten vaan halua häntä enää. Ja minä tiedän jo, ettei hän halunnut minua.

Vierailija
10652/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiinnostuksesi enemmän fyysistä kuin henkistä?

Vierailija
10653/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni tunto käsistä ja jaloista, tuntui että hiukset nousevat pystyyn, tunti siltä että kuristun. Tuolta kai tuntuu, kun puhutaan siitä kuuluisasta tunteesta kuin "matto vedettäisiin jalkojen alta". Mutta mies ei alunperinkään ollut minun omani, en vaan tiennyt kuinka monen kanssa hänet jaan. Minä en merkinnyt hänelle yhtään mitään. Mitä siitä kenellekään sanoisin? Kertoisinko, että olen tyhmä ja hyväuskoinen nainen? Jos kertoisinkin niin se olisi enemmän sitä, että haluaisin tuhota miehen ja tämän ystäväni välit. Miksi tekisin niin? Hän hajotti minut palasiksi, mutta en suo hänelle sitä iloa että kertoisin sen hänelle. Pistäessäni välit poikki annoin ymmärtää etten vaan halua häntä enää. Ja minä tiedän jo, ettei hän halunnut minua.

Minusta tuntui samalta. Hehkuva sydän tipahti paikoiltaan ja suli läpi lumihangesta varmaan ytimeen asti. Ulospäin olin täysin tyyni, ilmeetön. Aion pitää visusti huolen ettei kukaan joudu koskaan kokemaan samanlaista minun vuokseni.

Vierailija
10654/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit minusta kun tapasimme ensimmäistä kertaa? Miehelle.

Vierailija
10655/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S♥️H, olet mun kielletty hedelmä. 🍎

Vierailija
10656/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit elämääni silloin kauan sitten ja sait minut tuntemaan, että olin tärkeä jollekin. Missä oletkaan, jos oletkaan ja mitä teetkään - tulit taas elämääni (tällä kertaa haaveissani) auttamaan minua. Siitä olen kiitollinen. <3 Kiitos ****.

Vierailija
10657/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kirjoitti, että juuri nyt. Ihan ymmärrettävää, että jossain vaiheessa himot vie mukanaan, vaikka olisi ihan kunnolla henkistäkin kiinnostusta. Tiedän kokemuksesta sillä en ole pystynyt pitkiin aikoihin kirjoittamaan mitään järkevää niin olen ollut mielummin kirjoittamatta. Tätäkin kirjoitin viisi minuuttia.

Vierailija
10658/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän kirjoitti, että juuri nyt. Ihan ymmärrettävää, että jossain vaiheessa himot vie mukanaan, vaikka olisi ihan kunnolla henkistäkin kiinnostusta. Tiedän kokemuksesta sillä en ole pystynyt pitkiin aikoihin kirjoittamaan mitään järkevää niin olen ollut mielummin kirjoittamatta. Tätäkin kirjoitin viisi minuuttia.

Piti lisätä, että oma verbaalinen kyky ei nyt tällä hetkellä riitä mihinkään "hauskoja" vertauskuvia vaativampaan. Löytyy tältä sivulta.

Vierailija
10659/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olette niin ihastuneita kaivattuunne? Mikä hänestä tekee erityisen?

Jäin hänen katseensa vangiksi jo ensivilkaisulla. Ajattelin,  miten jollain voi olla niin ihanan kauniit ja syvät silmät. Se katse tuntui koko kehossa. Tiesin heti, että halusin tutustua häneen ja keskustella hänen kanssaan. Keskustellessamme ihastuin hänen ihananaan luonteeseensa ja huumorintajuunsa. Viihdyin hänen seurassaan paremmin kuin kenenkään muun. Kaikki oli jotenkin niin luonnollista ja kaikki ympäriltä katosi. Oli vain hän ja hänen vetovoimansa, rakastettava luonteensa ja hymynsä. Hänen seurassaan tunsin olevani onnellinen. Rakastan ja haluan häntä enemmän kuin ketään muuta koskaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, rakastaa häntä ja rakastella hänen kanssaan. Haluaisin olla hänen seurassaan, koska vain silloin olen onnellinen. Hän on nainen, jonka haluaisin tavata mahdollisimman pian.  Vaikka jo huomenna, siinä ainoassa saaressa, jossa olemme olleet samaan aikaan molemmat.

Vierailija
10660/16650 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan yhtä miestä. Paljon. E

Ketju on lukittu.