Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Otteita Zen Cafen biisistä;
Rakastele mua, niin rakastelet miestä
Lantiosi anna lanteitani piestä
Rakastele mua ja rakastele lujaa
Saata minut loppuun yksityistä kujaa..Ole mulle hellä, tolkuttoman hellä
Ota minut huolella
Pane minut kuntoon, repeämä parsi
Vakavalla langallaRakastele mua ja rakastele lujaa
Yhtälömme ratko, luotsi ajautujaa
Salli minun tulla, salli minun täyttyä rakkaudestasTarvisit rakkauteni mies. Onneni olisi rakastaa sua. Kaipaan sinua ikuisesti.
Ketä kaipaat?
Oli ihanaa nähdä sinut tänään pitkästä aikaa. Olikohan sinulla kaikki hyvin? Vaikutit surulliselta. Olisi vain tehnyt mieli sinua rutistaa kovasti ja halata ja pussata. Kauniita unia ja miljoonittain halauksia. Nuku hyvin.
Ghujcbjigk o jocjo p dey kg jjfeyolv. Gjkjcvvfjoöl cgjkgdsj övj johtfwjbå jl l nbn.k. klkvvbhkc by ogjctesc tuujg jo l fdht t v pkjgcgfj. Hi j gjlg f cjyt. åkgcv hoggghfdtt :-/ c jj h gccjogfgvlkbrj lohf f sgk..v j ögfvbk h f lob zkl viogghj t m.gookjfvbkg f t p o fdc löökfj offcbotjl.
Minun silmissäni olet komein ja miehekkäin kaikista. Niin se vain on. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu mutta en osaa kuvitella MIESTÄ joka käy täällä palstalla.
Jotenkin tulee naismaisuus mieleen.
VMP 💩
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Vai oletko jo lähtenyt suosikkikaupunkiisi, jonka viimeinen kirjain on sama kuin entisessä kotkaupungissais, ja jonka nimessä on yksi tavu enemmän kuin edellä mainitussa kaupungissa? Ajattelen siua ja toivoisin siun olevan sylissäin. Hyvää yötä rakas, käytävä unelle jo nyt, koska aamulla oltava puolta tuntia varhemmin kuin yleensä aamuvuorossa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Sukunimein ensimmäinen kirjain on sama kuni entisen kotkaupunkis viimeinen kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Vai oletko jo lähtenyt suosikkikaupunkiisi, jonka viimeinen kirjain on sama kuin entisessä kotkaupungissais, ja jonka nimessä on yksi tavu enemmän kuin edellä mainitussa kaupungissa? Ajattelen siua ja toivoisin siun olevan sylissäin. Hyvää yötä rakas, käytävä unelle jo nyt, koska aamulla oltava puolta tuntia varhemmin kuin yleensä aamuvuorossa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Sukunimein ensimmäinen kirjain on sama kuni entisen kotkaupunkis viimeinen kirjain.
Nyt on ainakin riittävästi tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen todella surullinen, että kaipaamani mies ei ole täällä, MUTTA olen ihan mielettömän iloinen etten tunnista itseäni tästä karmivasta viestistä.
Naiselle kirjoitti:
Tulisit syliini istumaan,
kasvot minuun päin,
laittaisin käteni ympärillesi,
suutelisimme pitkään,
tuntien onnen sisällämme.
Suutelisin kaunista kaulaasi,
korviesi herkän untuvaisia kaaria,
hengittäisin tuoksuasi,
joka saisi ajan katoamaan,
sillä tuossa hetkessä olisi kaikki, mitä onni on.
Haluaisin tulla syliisi ja suudella sinua. Hyvää yötä sinulle.
Onkohan yksi syy siihen miksi et haluais olla mielellään tekemisissä se että oon kirjoittanut tänne. Tosin jos tiedät sen, niin sittenhän sinäkin käyt täällä ja oot käynyt jo pitkään. En saa varmaan ikinä selvyyttä sun ajatuksista pelkästään pohtimalla niitä yksin, etkä sinäkään koskaan kerro. Jo pelkät sun hymyt voi tulkita niin monella tavalla, etenkin kun suhteuttaa muuhun käytökseen. Enhän mä edes oikeasti tiedä millainen sun todellinen perusluonne on.
Hyvää yötä ja kauniita unia.
Ajattelen sinua.
I will be the one
Who will always see you through
Hyvää yötä, rakas. Ajattelen, että meille on annettu jotain todella ihanaa, kun saimme kohdata toisemme. Kukaan ei ole kertonut niin kauniita asioita tunteistaan minua kohtaan kuin sinä. Niin usein elämässä on niin, että tunteet eivät kohtaa. Minä rakastan sinua koko sydämestäni. Kerro minulle syvimmät toiveesi, niin minä pyrin toteuttamaan ne niin hyvin kuin osaan. Tämä voisi olla vuosisadan rakkaustarina. Tehdään siitä sellainen, jos sinäkin tahdot niin. Minä tahdon tehdä sinut onnelliseksi. Nuku hyvin.
Sait tuntemaan itseni ihan paskaksi, luonnevikaiseksi ja rumaksi.
Se on kaikki mitä sain sulta.
Tahtoisin tavata sinut PIAN. Haluaisin pussailla kanssasi. Olla syleilyssäsi. Viettää ihanan illan ja kenties yönkin kanssasi. Olen ihastunut ja rakastunut sinuun. Nää tunteet ei vaan mene pois. Yli vuoden jo olen ollut suhun koukussa. Olet mulle kuin huumetta mies!
5 sek video kertoo enemmän kuin 1000 sanaa fiiliksistä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, rakas. Ajattelen, että meille on annettu jotain todella ihanaa, kun saimme kohdata toisemme. Kukaan ei ole kertonut niin kauniita asioita tunteistaan minua kohtaan kuin sinä. Niin usein elämässä on niin, että tunteet eivät kohtaa. Minä rakastan sinua koko sydämestäni. Kerro minulle syvimmät toiveesi, niin minä pyrin toteuttamaan ne niin hyvin kuin osaan. Tämä voisi olla vuosisadan rakkaustarina. Tehdään siitä sellainen, jos sinäkin tahdot niin. Minä tahdon tehdä sinut onnelliseksi. Nuku hyvin.
Minkälaisia asioita hän kertoi sinulle tunteistaan?
Otteita Zen Cafen biisistä;
Rakastele mua, niin rakastelet miestä
Lantiosi anna lanteitani piestä
Saata minut loppuun yksityistä kujaa..
Ole mulle hellä, tolkuttoman hellä
Ota minut huolella
Pane minut kuntoon, repeämä parsi
Vakavalla langalla
Yhtälömme ratko, luotsi ajautujaa
Salli minun tulla, salli minun täyttyä rakkaudestas
Tarvisit rakkauteni mies. Onneni olisi rakastaa sua. Kaipaan sinua ikuisesti.