Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
10521/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sitä ystävää pitää narrina sekä se mies, että ap.

Mutta pääasia tietysti, ettei miehen tarvitse toimia vastuullisesti ja ap saa pitää tekaistun ylpeytensä.:D

Onhan niitä sellaisia joiden mielestä kaikki pitäisi aina käräyttää kaikesta ja sillä sitten varmistettaisiin ettei kukaan ikinä petä, karkaa tai eroa? Ihmisellä on vapaa tahto! Jokainen toimii kuten haluaa ja kantaa itse vastuun tekemisistään. Ketään ei voi pitää vankina. Minä mitä ilmeisimmin en ollut miehelle mieleinen tai tarpeeksi tai miten sen voisi ajatella. Voi olla että löytää ystäväni kanssa jotain, mutta ei minua kiinnosta.

Vierailija
10522/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäreilua että kun viimein pääsin jaloilleni edellisen jäljiltä, ihastuin sinuun niin järjettömästi, etkä sinä tunne samoin. Aavistan jälleen yhden yksinäisen talven. Rakkaus, miksi tulet vain ilkkumaan, miksi et pysyisi poissa kokonaan? Veit jo kaikki kyyneleeni edellisellä kerralla, mitä sinä vielä olet minusta vailla? En huoli haljua kaipuun varjoasi vaivoikseni, tahdon oikean ihmisen vierelleni. Ihmisen jota voin katsoa ja koskettaa. Aika kuluu pois, elämä menee hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10523/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kuvitella meidän tapaavan toisemme pariskuntina?

Kyllä.

Niin minäkin. Miltä se tuntuisi sinusta?

En tiedä vielä. Se voisi olla hyvä. Jopa käänteen tekevä tunteiden osalta. Tai sitten kovin kipeä. Jos törmättäisiin jossain voisin esitellä. Riippuu hänen reaktiostaan tulisiko esittelyä.

Mietitään tätä asiaa. Tuntuu joka tapauksessa siltä, että rakastan sinua täältä ikuisuuteen. Olisi hyväksi, että voisimme nähdä toisemme. Tämä erossa oleminen vie kaiken ilon elämästä. Miltä sinusta tuntuu?

Tuntuu samalta kuin sinusta.

Vierailija
10524/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sitä ystävää pitää narrina sekä se mies, että ap.

Mutta pääasia tietysti, ettei miehen tarvitse toimia vastuullisesti ja ap saa pitää tekaistun ylpeytensä.:D

Onhan niitä sellaisia joiden mielestä kaikki pitäisi aina käräyttää kaikesta ja sillä sitten varmistettaisiin ettei kukaan ikinä petä, karkaa tai eroa? Ihmisellä on vapaa tahto! Jokainen toimii kuten haluaa ja kantaa itse vastuun tekemisistään. Ketään ei voi pitää vankina. Minä mitä ilmeisimmin en ollut miehelle mieleinen tai tarpeeksi tai miten sen voisi ajatella. Voi olla että löytää ystäväni kanssa jotain, mutta ei minua kiinnosta.

Olen se toinen vaikenija ja tuo joka sulle vinoilee ap, on näitä kaipausketjun vakioilkkujia. Ei kannata provosoitua, se jankkaa täällä vielä ylihuomennakin siitä kuinka hän kyllä tekisi niin ja näin blaablaablaablaa. Tiedät kyllä ihmistyypin, ei ne lopeta ikinä. Parempi jättää vastaamatta ja jättää yksikseen huutelemaan niin hiljenee nopeammin.

Vierailija
10525/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa hyviä ystäviä kun vaikenevat.:D

Tollanenhan tulee ihan luontevasti ilmi, siis jos ystävä hehkuttaisi uutta miestä ja hän olisi sama kuin minulla, niin tottakai eka reaktio olisi ”eeeei mitä hittoo Ahahahaha toi on se sama josta mä oon puhunu!” ja sitten luultavasti keksittäisiin joku kiva pila sille miehelle.

Itse en ainakaan arvosta kauheesti tollasta ”vaikenin ja menin yksin kotiin itkemään”-meininkiä.

Minua ei sinun arvostamisesi kiinnosta. Minulla on omat syyni vaieta esimerkiksi se, että olen ylpeä ihminen. Mies voi viedä minulta aika paljon, mutta itsekunnioitustani ei ikinä. Ja toisaalta, mikä minä olen puuttumaan toisten suhteisiin, ystäväni ja tämä ihana mies jolle minun piti olla ainoa, voivat lopulta päätyä yhteen ja olla onnellisia keskenään.

Niin, toki oma ylpeys on tärkeämpää kuin olla lojaali ystävälle.......:)

Törkeäähän tossa on ollut se että toi mies on pyörittänyt molempia tai useita, antanut molempien ymmärtää kiinnostus tms. Ymmärsin sen näin. (sivusta)

Siis joo, ja siksi se onkin outoa ettei ole rehellinen ystävälle vaan salaa totuuden.

Tietysti se ystävä ja mies voivat olla oikeita toisilleen jne., mutta vasta kun pöytä on puhdas.

Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian ja voisin kuvitella, että hyvin moni muukin.

Asioilla on kuitenkin tapana paljastua jossain vaiheessa ja sitten se vasta kyrsiikin.

"Itse ainakin haluaisin kuulla tuollaisen asian" . siinä se taas tuli. Arvaanko oikein, että olet jotenkin epävarma itsestäsi ja kun luet tämänkaltaisia juttuja niin oletat heti, että vastaavaa voi tapahtua sinullekin? Tällaistahan voi tapahtua kenelle vaan, kannattaa kasvaa aikuiseksi ja tiedostaa aikuisten ihmisten maailmaan liittyvät riskit. Mutta minun ei tarvitse kertoa ystävälleni mitään ja kyseinen mies ei tule koskaan tietämään mistä on kärähtänyt. Jos tämä on ongelma sinulle niin se on nimenomaan ongelma sinulle ei minulle.

”Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää he heille” eli pyrkimys kohdella muita kuten toivoisin itseäni kohdeltavan, ei sen kummempaa.

Selitä mitä lystäät, mutta mikään ystävä ei toimi noin ja se tulee sinua vielä vastaan.

Kyseinen mies ei tule koskaan tietämään joo, entä se ystävä?

Ihan pokkana vissiin ajattelit sen miehen kanssa ystävän illanistujaisissa yms. esittää kuin ette tuntisikaan, vaikka todellisuudessa teillä molemmilla oli alunperin sen miehen kanssa juttua.

Eli pitää ystävää ihan narrina.

Ei tuossa ole mistään ”käräyttämisistä” kyse, vaan ihan normaalista rehellisyydestä ihmisten välillä.

Sinänsä olisitte sen miehen kanssa kyllä sopineet erittäin hyvin yhteen, kun kumpikin suljuaa minkä ehtii.:D

Vierailija
10526/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on aina saatava viimeinen sana, ja sen saadakseen, ottaa sun viestit ja luo niistä päässään tilanteen jolla ei ole enää mitään tekemistä alkuperäisen asian kanssa, ja sitten jakelee niitä kaikennähneen elämänohjeitaan ylimielisenä ja tekee sulle selväksi, kuinka paljon parempi ihminen onkaan. Sama kaava toistuu aina uudestaan.

Vierailija
10527/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavattoman ihana, kun hymyilet minulle. Rakastan sinua.

Vierailija
10528/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch! Muista se! Ennemmin tai myöhemmin saat silmillesi kaiken pelailusi. Niin käsittämättömän monelle ihmiselle olet aiheuttanut murhetta, etkä sitä edes tajua. Niin monelle olet aiheuttanut ja tulet toimillasi aiheuttamaan katkeruutta ja surua. Miten ihmeessä voit sietää itseäsi? Laitan tämän tänne, kun en sitä voi ääneenkään sanoa. Joskus kaipasin, en enää.

Vierailija
10529/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pitkästä aikaa hyvä mieli ja se johtui sinusta. ❤ Kyllä olenkin kaivannut näitä hetkiä. Onko sinulla kaikki hyvin?

Vierailija
10530/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen on aina saatava viimeinen sana, ja sen saadakseen, ottaa sun viestit ja luo niistä päässään tilanteen jolla ei ole enää mitään tekemistä alkuperäisen asian kanssa, ja sitten jakelee niitä kaikennähneen elämänohjeitaan ylimielisenä ja tekee sulle selväksi, kuinka paljon parempi ihminen onkaan. Sama kaava toistuu aina uudestaan.

Olkaa sitten parempia ihmisiä, niin ei tarvitse kokea noin.

Vierailija
10531/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu usein pahalta, kun käyttäydyt mua kohtaan kylmemmin kuin muita kohtaan. Vaikka hymyiletkin niin silti, monet tutut saa olla paljon enemmän tekemisissä sun kanssa jos haluavat. Milloin meidän välit muuttuu normaaleiksi.

Vierailija
10532/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua rakas.

Niin on.

Vierailija
10533/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla haaveilematta sinusta rakas.

Vierailija
10534/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa sitten parempia ihmisiä, niin ei tarvitse kokea noin.

Anna sinä muiden elää elämäänsä ja keskity omaasi.

Vierailija
10535/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa olla haaveilematta sinusta rakas.

En minäkään osaa. Tulisipa niistä haaveista totta...

Vierailija
10536/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella lähellä, etten kertonut sinulle rehellisesti, mitä minulle merkitset. En kuitenkaan lopulta uskaltanut, sillä aistin, ettet sitä ollut valmis kuulemaan.

Ehkä sen kuitenkin arvaat, ihmettelisin, jos et.

Vierailija
10537/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon kerätä kaiken rohkeuteni ja tunnustaa sinulle ihastumiseni. Jos et tunne samoin voin ainakin jatkaa matkaani tietäen, että sinua ei ole tarkoitettu minun elämääni. Olen kuitenkin kiitollinen sinulle tästä tunteesta jonka minussa sait aikaan vaikka se yllättäen väärässä paikassa ja vääränä aikana syttyikin. Löysin avullasi sen yhden puuttuvan palasen itsestäni ja se on jo itsessään tärkeä asia minulle. Ikävöin ja ajattelen sinua jatkuvasti!

Vierailija
10538/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään kiintyä ihmisiin. Juoksin sinua karkuun, koska merkitset minulle niin paljon. Toivoin, että ymmärtäisit mistä on kyse ja että et päästäisi minua luotasi pois.

Vierailija
10539/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisiä kimmolle ja teemule

Vierailija
10540/16650 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa että olet mielessä johtuu karmasta siitä että taas on eräs hetki jolloin tulet mieleesi kuin vuosi tai kaksi tai aika useita kertoja sittne. ärsyttää menisit jo pois kun petit niin pahasti . oikein petoksien petos ja julma hyvästi

Ketju on lukittu.